Itse ainakin näen asioita luonnon normien ehdoilla ja siksi en haluaisi kirkkohäitä homoille. Joitakin perusnormeja vaan pitäisi säilyttää. Ei minulla homoja vastaan ole mitään, mutta tietyt asiat kuuluvat omasta mielestäni vain heteroille.
No nyt ollaan asian ytimessä. Kun meikäläinen puolustaa homoliittoja ja -adoptiota, on asiassa mun mielestä kyse siitä että päästään tämmöisen "hyi homoja"-ilmiön yläpuolelle ja käytetään järkeä. Ihmisen koko kulttuurihistoria on sen ansiota että lähdetään aivoja käyttämällä nousemaan vaistojen ja laumahengen yläpuolelle ja kyseenalaistetaan mutu-näkemykset. Homoadoptioasiassa sen takia olisi syytä iskeä faktat pöytään ja miettiä asia kunnolla halki, eikä mennä jonku fiiliksen tai uskonnon taakse.
Homoliittojen vastustajat voisivat miettiä asiaa tälläisen skenaarion kannalta: Ota kaksi hyvää kaveriasi, mieti että he olisivatkin yhtäkkiä pariskunta. Tämän jälkeen pohdi kykenisivätkö nämä kaksi elämään avioliitossa tai kasvattamaan lapsen yhdessä. Tästähän siinä on kyse - homoseksuaalit ovat muuten täysin normaaleja ihmisiä, sattuvat nyt vaan tykkäämään enemmän samasta sukupuolesta.