PP kirjoittaa omia näkemyksiään, jotka allekirjoittavat varmasti moni muukin. Täysin evoluutiota vastaan olevasta asiasta pitäisi saada kirjoittaa oma mielipiteensä. Yhtä lailla kuin humaanin hyväksyjän, jonka mielestä perspanoilijat ansaitsevat oikiat kirkkohäät.
Luonnoton asia minkä aiheuttaa jonkinmoinen häiriö psyykeessä tai hormoonitoiminnassa aiheuttaa homoseksuaalisuuden. Pitäisikö näille homoseksuaaleille antaa samat oikeudet kuin heteroillekin on ikuisuuskysymys, joka aiheuttaa varmasti puolesta ja vastaan reaktioita. Itse ainakin näen asioita luonnon normien ehdoilla ja siksi en haluaisi kirkkohäitä homoille. Joitakin perusnormeja vaan pitäisi säilyttää. Ei minulla homoja vastaan ole mitään, mutta tietyt asiat kuuluvat omasta mielestäni vain heteroille.
Senkun kirjoitat mielipiteesi, mutta älä perustele sitä fiktiolla jotka on tässä ketjussa 1000000 kertaa jo korjattu. Toistona nyt vaikka nämä
1) varsin monessa heterosuhteessa perhana vieköön tehdään sitä perspanoilua ja hyvin he avioliittoon pääsevät eikä heitä häiriintyneinä pidetä
2) homoilu ei ole evoluutiota vastaan, tutkimukset ja nykytilanne (homoilua edelleen esiintyy ja runsaasti) osoittavat näin.
3) kirkko on helvetisti luonnottomampaa kuin homoilu, se onko kirkko hyödyllinen evoluution kannalta homoiluun verrattavissa määrin, jää nähtäväksi.
4) no eipä ole luonnotonta kuten on jo ajat sitten osoitettu
5) eikä ole psyyken häiriökään. Kuten ei ole psyyken häiriö vasenkätisyys tai ruskeasilmäisyyskään, molempia ollaan historiassa yritetty muuttaa johonkin hatusta vedettyyn 'normiin', huonoin tuloksin.
6) siitä että jokin hormonitoiminnan häiriö homouden aiheuttaisi, ei ole näyttöä.
7) no eipä se ole ikuisuuskysymys, kun vasta kirkon ja muhamettiuskontojen myötä tämmöisiä on alettu kelailemaan
8) "Itse ainakin näen asioita luonnon normien ehdoilla ja siksi en haluaisi kirkkohäitä homoille." <--- no tuossa ei kyllä yllämainittujen perustelujen valossa ole yhtään mitään logiikkaa
9) "Joitakin perusnormeja vaan pitäisi säilyttää." <--- harmittaako sinua se, että vasenkätisyys on nykyään aivan normaalia? Vai onko vasenkätisyys yksi niistä perusnormien vastaisista asioista jotka on hyväksytty, mutta homoutta sitten ei voi hyväksyä, koska jotain pitäisi säilyttää?
Lyhyesti: se nyt vain on täysin luonnollista.
Sitkeässä on uskomukset, tai sitten faktoista valitaan vain ne jotka tukevat omaa mielipidettä. Siinä tämä ketju on kyllä ollut loistava, että ne vastakkaiset argumentit on poikkeuksetta ammuttu alas rehdisti tutkimustuloksilla ja viitetiedotkin löytyvät. Ainakin mulle on tullut runsaasti uutta tietoa ja nimenomaan faktaa, toisen puolen esittäessä pelkkää uskomusta ja mielipidettä.
Faktojen puute ei kuitenkaan estä eräitä toistamasta samaa fiktiota yhä uudelleen. Heille sanonkin: toisto ei muuta höpönlöpöä faktaksi, ei nykyisessä informaatioyhteiskunnassa.