Homojen oikeus kristilliseen avioliittoon

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hevonen
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
^ Jos kiusaaminen on se ongelma, niin köyhien tai rumien tai urpojen ei pitäisi antaa tehdä lapsia.

Hei oikeesti, ei kukaan nykypäivän lapsi kiusaa homovanhempien kasvattamaa lasta kuin ehkä jossain junttilassa, jossa homot ei halua muutenkaan asua.

Toi homouden este kauppakumppanuuksille ja Saksan ulkoministerin homous on kyllä illan hauskin argumentti ja vasta-argumentti. :D

Toiseksi.. kun tämä adoptiolapsi joutuu kiusatuksi aiheesta niin kasvattaako se vaan luonnetta vai aiheuttaako se uhan lapsen kehitykselle?

Pitäisikö kieltää myös tummaihoisten lasten adoptointi, koska heitä tullaan Suomessa taatusti haukkumaan neekereiksi jossain elämänsä vaiheessa?

Pitäisikö kieltää myös tummaihoisten lasten adoptointi, koska heitä tullaan Suomessa taatusti haukkumaan neekereiksi jossain elämänsä vaiheessa?

Itseasiassa kyllä pitäisi.. kokonaisuudessaan maan ulkopuolelta adoptoiminen (venäjästä mallia). Tulee noita tänne hakemattakin ihan nokko. :wtf:

Ei muuta kuin nämä: miten sellaisen esim. 3 vuotiaan mielipide tulee otettua huomioon siinä haluaako se isin ja äidin vai isin ja isin tai äidin ja äidin? Toiseksi.. kun tämä adoptiolapsi joutuu kiusatuksi aiheesta niin kasvattaako se vaan luonnetta vai aiheuttaako se uhan lapsen kehitykselle?

Tuo 3 vuotiaan mielipide juttu, kuten varmasti itsekkin tajuat ei ole minkään tason perustelu kantasi puolesta. Sama ongelma löytyy sieltä, kuin "Pascalin Vaa'asta"... Tajuat kai, että tuosta puuttuu myös vaihtoehdot: Pelkkä äiti, Pelkkä isä jne. Ja eiköhän suurinosa ole sitämieltä, että se millaisia ne vanhemmat ovat on kuitenkin tärkeämpää, kuin seksuaalinensuuntautuminen ja sukupuoli.

Sitten tämä kiusaaminen. A) Oletat siis, että homovanhempien lapsiin kohdistuu normaalia enemmän kiusaamista. Unohdit todisteet(mieluiten suomesta.. mahdollisimman uusia, 2010 ja jälkeen?)... B)"For the sake of argument", oletetaan että asia todellakin olisi näin. Jos logiikka on siis, että mikäli lapsiin kohdistuu kiusaamista vanhempien erilaisten ominaisuuksien johdosta, niin kyseisten vanhempien ei tulisi saada lapsia. Noh.. Mitäs näitä mahdollisia kiusaamisen syitä, jotka liittyvät vanhempiin voisi ollakkaan.. Rikkaat vanhemmat? Köyhät vanhemmat? Ei vanhempia? Huonoa julkisuutta saaneet vanhemmat? Erityisen nuoret vanhemmat? Erityisen vanhat vanhemmat? Pitääkö jatkaa?
Jälleen sama perustavanlaatuinen ongelma...

Noh, yritän pidättäytyä erossa ja olla jatkamasta tätä enään Penan kanssa, kun tuli selväksi että ei tuon adoptio-oikeuden vastustamisen takanakaan taida olla mitään järkeviä argumentteja. Oma kanta on, että homoilla kuuluisi olla juridisesti käytännössä samat oikeudet mitä heteroilla. Se onko se avioliitto tai mikä on mulle ihan sama, käytännössä juridesesti ja virallisissa papereissa pitäisi vaan lukea sama status. Kirkko voi sitten pitää kissanristiäisensä erikseen ja sen ymmärrän täysin, että siellä ei homoja suvaita.

Järkevä argumentti.. kerro sä sille kakaralle joka on ensin uitettu jossain rapalammikossa ja sen jälkee se on jossain viillelly itseään itseinhossaan kun ei saanut valita "normaalin" ja "hinttapuli" kasvattivanhempien väliltä vaan joku sossuhuora teki sen papereista rukseja laskeskeltuaan. Hyvin ne on tähänkin päivään asti aikuisiksi "orvotki" varttuneet vaikkei niitä ole juuri näihin hinttasateenkaari"perheisiin" sysättykkään. Mun argumenttini on siinä että olen itse ollut nuori ja vielläpä kohtuu vittumaisissa mestoissa kasvaneena, ja kyllä.. siellä kiusattiin ihan törkeällä tavalla siinä määrin että kiusatut vaihtoivat koulua ja jopa paikkakuntaa ja vanhemmat sekä opettajat olivat voimattomia asian edessä. Surullista mutta totta.. pitääkö siis näiden homoseksuaalien "perheonnen" mennä adoptiolasten turvallisen koulun/harrasteiden edelle tämän tiedon valossa että lapset osaavat olla pirullisen julmia tälläisiä asioissa.. mikä vitun puolustus on sanoa että kiusataanhan muitakin.. muista syistä kiusatut eivät voi vaikuttaa syihin.. adoptiolapsia luovutettaessa voidaan vaikuttaa asiaan. Tällä hetkellä näyttäisi hyvä kyllä ettei tarvitse tätäkään kun hinttarit eivät saaneet toistaiseksi tätäkään "etuutta" ja varmaan tyytyvät elämään keskenään onnellisina parisuhteessaan sellaisenaan kuin se on. Kumma hinku teillä osalla tuntuis olevan näiden kotis leikkeihin tunkea kolmatta osapuolta, vaikkakin jokaiselle suomalaiselle "orvolle" on tähänkin asti vakaita avioituneita isejä ja äitejä löytynyt. Ei taida paljon lapsen etu painaa.. vaan hinttien etu.. ne nyt on saaneet jo aika paljon lyhyessä ajassa kun pehmustetun huoneen sijaan saavat mm. vitusti kanava-aikaa hössötyksineen ja omat paraatinsa ja baarit ja ties vittu ja mitä. Pitääkö niille kohta lassota kuukin taivaalta vai?

Järkevä argumentti.. kerro sä sille kakaralle joka on ensin uitettu jossain rapalammikossa ja sen jälkee se on jossain viillelly itseään itseinhossaan kun ei saanut valita "normaalin" ja "hinttapuli" kasvattivanhempien väliltä vaan joku sossuhuora teki sen papereista rukseja laskeskeltuaan. Hyvin ne on tähänkin päivään asti aikuisiksi "orvotki" varttuneet vaikkei niitä ole juuri näihin hinttasateenkaari"perheisiin" sysättykkään. Mun argumenttini on siinä että olen itse ollut nuori ja vielläpä kohtuu vittumaisissa mestoissa kasvaneena, ja kyllä.. siellä kiusattiin ihan törkeällä tavalla siinä määrin että kiusatut vaihtoivat koulua ja jopa paikkakuntaa ja vanhemmat sekä opettajat olivat voimattomia asian edessä. Surullista mutta totta.. pitääkö siis näiden homoseksuaalien "perheonnen" mennä adoptiolasten turvallisen koulun/harrasteiden edelle tämän tiedon valossa että lapset osaavat olla pirullisen julmia tälläisiä asioissa.. mikä vitun puolustus on sanoa että kiusataanhan muitakin.. muista syistä kiusatut eivät voi vaikuttaa syihin.. adoptiolapsia luovutettaessa voidaan vaikuttaa asiaan. Tällä hetkellä näyttäisi hyvä kyllä ettei tarvitse tätäkään kun hinttarit eivät saaneet toistaiseksi tätäkään "etuutta" ja varmaan tyytyvät elämään keskenään onnellisina parisuhteessaan sellaisenaan kuin se on. Kumma hinku teillä osalla tuntuis olevan näiden kotis leikkeihin tunkea kolmatta osapuolta, vaikkakin jokaiselle suomalaiselle "orvolle" on tähänkin asti vakaita avioituneita isejä ja äitejä löytynyt. Ei taida paljon lapsen etu painaa.. vaan hinttien etu.. ne nyt on saaneet jo aika paljon lyhyessä ajassa kun pehmustetun huoneen sijaan saavat mm. vitusti kanava-aikaa hössötyksineen ja omat paraatinsa ja baarit ja ties vittu ja mitä. Pitääkö niille kohta lassota kuukin taivaalta vai?

Ei siis löydy yhtäkään tutkimusta tahi argumenttia. Pelkkää ajatuksenvirtaa ja pahan olon + vittuuntuneisuuden purkua niinkuin pikkukakara joka ei saa naapurin lapsen lelua itselleen. Haukkumista, nimittelyä, vähättelyä, vittuilua ja yleistämistä. Siinä sun argumenttis.

Näyttää siltä että sua vain ärsyttää ne paraatit, kanava-aika ynnä muu mitä tälle asialle annetaan. Kateusko siellä on taustalla vai mikä, ei kyllä valkene mulle lainkaan. Tolla keuhkoamisella mulle ei ainakaan oo epäselvää kuka sinne pehmustettuun huoneeseen pitää laittaa jottei ole vaaraksi itselleen tai muille. Ja et voi väittää etteikö tää sun ristiretkes oo melko yksinäistä tämän ketjun yleisen mielipiteen vastustusta ihan vain periaatteesta, vailla faktoja.

Itse en ole osannut vielä päättää, millä kannalla tässä asiassa olen. Sen kuitenkin sanon, että tämä ketju ei ainakaan vahvista sitä ei-oikeutta-kristilliseen-avioliittoon -kantaa.

Itteäni huvittaa penan teksteissä, kun hän perustelee adoptiokantaansa sillä, että lapsia kiusattaisiin. Ja puheista päätellen en ihmettelisi yhtään, että nämä kiusaajat ovat juuri penan lapsia. Jos sulla pena on lapsia niin voisit aloittaa siitä, ettet siirtäisi tuota patoutunutta homovihaasi heihin.

e. Pena pitäisikö myös junteilta kieltää adoptio samasta syystä kuin homoilta? Kyllähän sekin saattaa olla lapsen kiusaamisen aihe että faija on apina.

Ei muuta kuin nämä: miten sellaisen esim. 3 vuotiaan mielipide tulee otettua huomioon siinä haluaako se isin ja äidin vai isin ja isin tai äidin ja äidin? Toiseksi.. kun tämä adoptiolapsi joutuu kiusatuksi aiheesta niin kasvattaako se vaan luonnetta vai aiheuttaako se uhan lapsen kehitykselle?

Miksi oletat, että tällaisessä homo-tai lesboperheessä kasvanut lapsi joutuisi auomaattisesti kiusatuksi? 2000-luvun lapset ovat yllättävän fiksuja ja suvaitsevaisia mitä tällaisiin asioihin tulee. Aika karkeaa yleistämistä.

Näyttää siltä että sua vain ärsyttää ne paraatit, kanava-aika ynnä muu mitä tälle asialle annetaan.
Nyt kun mainitsit niin kyllä.. ärsyttäähän se että jotkut 5 hinttapulia kertoo heterolle miten parta kuuluu ajaa, miten asunto tulee sisustaa ja mitä päälleen pitää pukea jne.
Ikäänkuin ne hinttarit osaisi nuo asiat jotenkin paremmin että voivat sitten muita neuvoa.. tai no.. voihan tää maa olla täys niin lapas sakkia et pitää kädestä neuvoa et aja parta näin, mut joo.. ärsyttävää paskaa. Hintit ei osaa mitään paremmin kuin streitti jäbät.. paitsi ottavat tottakai paremmin suihin.

Mistä helvetin faktoista sä puhut? Fakta on se että homoilla ei ole adoptio oikeutta koska niille ei ole haluttu antaa sellaista kuten 9-8 äänetkin asian epäsuorasti ilmaisi. Joten imase sykkivää houmouu?

2000-luvun lapset ovat yllättävän fiksuja ja suvaitsevaisia mitä tällaisiin asioihin tulee.

Joo aivan varmasti ysäriltä tänne vuosituhannelle tultaessa kaikki kingit hävis kouluista ja kujilta ja kaikki käsikädessä rilluttelee ja laulelee yhteisöllisyyslauluja ja ovat niin fiksua ja.. NOT.. ihan samanlaisia kusipäitä ne koulut on tulvillaan. Muutos on korkeintaan sunkaltaistesi puheissa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

timsehän sen tuossa ja sanoi mutta toistetaan nyt täältäkin: Mä totesin sulle jo monta sivua takaperin että otan mielelläni vastaan edes jollain tavalla verifioitua tietoa ja arvioin asiaa sitten sen pohjalta.

Onko sulla tähän mitään kättä pidempää? Siis yhtään mitään? Vai jankutatko sä nyt vaan fiilistä että kyllä niitä homojen lapsia ihan varmasti kiusataan niin pirusti, koska sä uskot niin vankasti että näin tapahtuu?

Itseäni ei edelleenkään kiinnosta sun mielipitees. Ja näyttää siltä ettei se oikeasti kiinnosta täällä kovin montaa muutakaan.

PanostajaPenan jutut kyllä viittaa siihen, että joku on ne hänen päähän istuttanu, eikä ole ollut mahdollisuutta itse järkeillä asioita. Mielipiteen saa aina sanoa, mutta pakko ei ole itsestään tolloa tehdä.

Vai jankutatko sä nyt vaan fiilistä että kyllä niitä homojen lapsia ihan varmasti kiusataan niin pirusti?
Huono lähtökohta, kun homostelemalla ei lapsia edes saa.. niitä ei onneks saa toistaiseksi adoptiollakaan.. ja hyvä näin.. toistaiseksi.. voi lapsi parat kun sekin päivä viellä koittaa kun näitä ruvetaan homostelijoillekkin luovuttamaan.

Itseäni ei edelleenkään kiinnosta sun mielipitees. Ja näyttää siltä ettei ihan oikeasti kiinnosta täällä kovin montaa muutakaan.

Väitän että valtaosaa kansalaisista ei kiinnosta kulman takaa kurkistaenkaan tietää mitä kaikkea ne homppelit keksivät vaatia, sen verran etovaa shittii. Joten toisin sanoen valtaosaa homostelijoiden asioista ylipäätään kiinnostuneita ei kiinnosta kuulla ettei niille tarvi lapsia adoptoida, kun se sateenkaaren riemukkuus on niin fantsua ja aivan kaikki mitä keksivätkään on fantsua siis siinä sivussa. Joko hyväksyt kaiken tai olet ingorantti homovihaaja. Luovutat jopa omat lapsesi parempaan (homo ofc) perheeseen kun itse olet vain säälittävä hetero vai mitä? (joo provohan se)

Eiköhän tuo jankuttaminen ollut tässä.. jatkakaa homostelua ja tai homostelijoiden hännystelyä.. se on muodikasta nyt niin mukaan vaan kaikki.

jutut kyllä viittaa siihen, että joku on ne hänen päähän istuttanu, eikä ole ollut mahdollisuutta itse järkeillä asioita. Mielipiteen saa aina sanoa, mutta pakko ei ole itsestään tolloa tehdä.
Sopii nykysuomeen, tähän yhden totuuden maahan missä paremminvointi väki kertoo miten asia on ja loput tollot turpa kiinni :)
Istutuksesta puheen ollen.. onko se nyt homoille istutettu kalloon että 9-8 äänet tarkoittaa että asia on päätetty ja turvat kii kans? Ehei.. nää on sitkaita kuin perkeleet, tulemme näkemään monenlaista venkoilua asian teemoilta kunnes saavat kaiken mitä keksivätkään haluta.

Aiheen vierestä jaarittelua. Porttiteoria-argumentointia. Epämiellyttävien aiheiden ja väitteiden trivialisointia. Vittuilua. Kiukuttelua. Niin... ja ad hominemia. Noihin sun kontribuutios on mun mielestä summattavissa tässä keskustelussa.

Sulta on pyydetty täällä monta kertaa asiallisesti tukemaan omia väitteitäs. Mutta yllä olevaa parempaan et ole pystynyt.

Siitä on pitkä aika kun olen nähnyt yhtä railakasta ylimielisyyden ja ahdasmielisyyden yhdistelmää.

Aiheen vierestä jaarittelua. Porttiteoria-argumentointia. Epämiellyttävien aiheiden ja väitteiden trivialisointia. Vittuilua. Kiukuttelua. Niin... ja ad hominemia. Noihin sun kontribuutios on mun mielestä summattavissa tässä keskustelussa.

Sulta on pyydetty täällä monta kertaa asiallisesti tukemaan omia väitteitäs. Mutta yllä olevaa parempaan et ole pystynyt.

Siitä on pitkä aika kun olen nähnyt yhtä railakasta ylimielisyyden ja ahdasmielisyyden yhdistelmää.

Penan tyyliin ehti tottua jo maailmankatsomusthreadissa, sielläkään ei lähteitä saanut oikeastaan ikinä, ja ne kerrat kun sai ne oli vartiotornin valheita mitkä oli masterpiecen ja dragonin helppo ampua alas, pena ei tästä häkeltynyt vaan antoi samat lähteet uudelleen kysyttäessä.

Jakaakseen perheen kuten heterotkin, nimet yhteen, adoptio oikeus, virallisiin papereihin teksti naimisissa eikä rekisteröity parisuhde, perinnönjaot kaiketi samoilla prosenteilla kuin muillakin..

Kerro sä mulle miksei homoille voitaisi näitä suoda?
kysyin, koska en tiennyt mitä he siitä hyötyvät.

Tuo kiusaaminen on vähätellen hieman huono syy PPenalla. Lapsuuteen ja aikuisuuteen kuuluu kiusaaminen lähtökohdista riippumatta, se miten niihin oppii suhtautumaan on paljon tärkeämpää. Homoperheen lapsien kuvittelisi olevan lähtökohtaisesti tähän paljon valmistautuneempia vanhempien taholta ihan omakohtaisten kokemuksien perusteella.

Mistä sait päähäsi että olisin homofoobinen? Kyl mun tuttavapiirissäni on näitä ja ihan hyvin tullaan juttuun.

Kerrotko sä niille sun "kavereille", kuinka oksettavia ja luonnottomia ja huonoja vanhempia ne on, koska ne eivät harrasta normaalia seksiä?

"Homofobia on homoseksuaalisuutta tai homoseksuaalisia henkilöitä kohtaan tunnettua pelkoa, vastenmielisyyttä tai heihin kohdistuvaa syrjintää. Homofobia ei ole lääketieteellinen fobia, vaan se rinnastuu rasismin ja seksismin kaltaisiin ennakkoluuloihin."

Sä ihan pokerinaamalla siis väität, että et tunne vastenmielisyyttä homoja kohtaan? Väität ettet syrji homoja? LOL.

Joo aivan varmasti ysäriltä tänne vuosituhannelle tultaessa kaikki kingit hävis kouluista ja kujilta ja kaikki käsikädessä rilluttelee ja laulelee yhteisöllisyyslauluja ja ovat niin fiksua ja.. NOT.. ihan samanlaisia kusipäitä ne koulut on tulvillaan. Muutos on korkeintaan sunkaltaistesi puheissa.

Onko sulla lapsia vai käytkö muuten vain hengailemassa ala-asteen pusikossa? Vai mihin perustat väitteesi?

Sitäpaitsi, mä en esimerkiksi tiennyt kuin varmaan vasta 5-luokalla, mitä homous on. Miten voi kiusaa asiasta, mistä ei tiedetä?

Aleksi on 8-vuotias pikkupoika. Hänellä on isä ja äiti. Paavo ja Pirkko, jotka ovat päihderiippuvaisia. Aleksi elää ympäristössä jossa hänestä ei välitetä. Iltaisin hän on tottunut siihen että painaa päänsä tyynyn sisään, jotta tappelun, huutamisen ja örveltämisen äänet edes hieman vaimenisivat. Koulussa hän on tottunut kiusaamiseen. Milloin se tulee sotkuisesta ja likaisesta olemusesta, likaisista vaatteista ja änkytyksestä. Kouluruokailu on Aleksin päivän kohokohta. Saa lämpimän ruuan. Aleksi on ollut huostaanotettuna pieniä aikoja, mutta Paavo ja Pirkko ovat hakeneet hänet pois koska ovat vakuuttaneet että he kykenevät vanhemmiksi, mutta aina tilanne muuttuu huonommaksi. Huostaanotettuna orpokodissa Aleksi oli peloissaan. Siellä oli isompia lapsia jotka kovistelivat Aleksia. Aleksi ei tiedä elämää missä ei tarvitse pelätä. Aleksi on lapsi ja hän ajattelee että hän on osasyyllinen vanhempien tilanteeseen.

Tero ja Tapio asuvat yhdessä. Tero on puuseppä ja Tapio peruskoulun opettaja. He viettävät normaalia arkea rivitaloasunnossaan. He eivät ole päihderiippuvaisia. Molemmat ovat lapsirakkaita ja heillä on monia kummilapsia. Läheisten suhtautuminen heihin homoparina on luonnollista alun shokkireaktion jälkeen. Tero ja Tapio haluaisivat seurata jonkun lapsen kehitystä lähempääkin. Heidän omatuntoaan koskettaa tietää siitä kuinka paljon on maailmassa lapsia jotka kokevat turvattomuuden tunnetta, pelkoa ja ahdistusta. He haluaisivat jakaa rakkauttaan ja välittämistään pienelle ihmiselle. Heidän rivitaloasunnossaan on tyhjä huone. He haaveilevat joskus miten sen voisi sisustaa ja mitä siellä pitäisi olla jos se olisi lapsenhuone. He haluaisivat adoptoida lapsen.

Kysymys kuuluu, kuka_ikinä_voi_väittää että tuossa hypoteettisessa esimerkissä olisi mitään_vitun_virkaa sillä onko adoptiovanhemmat heteroita tai homoja?!

Back
Ylös Bottom