- Ikä
- 52
Aattelin kertoo ajan kuluks treenien edistyksestä. Huimaa se ei ole, mutta jotain kuitenkin.
Tein ensin sillä periaatteella että kiloja tulee vähintään 10-12000/treeni ja pienemmälle lihasryhmälle esim. hauis jotain 5000kg.
Nyt oon muuttanut taktiikkaa niin, että teen joka kerta sata liikettä ja lasken siitä keskiarvon. Sunnuntain pidän vapaata.
Tiedän että nämä ovat aika kevyitä tuloksia, mutta ehkä vuosien päästä. Vertailuna viime ja tän viikon salikäynnit. Tää on tosin aika huono vertailu, kun on näin lyhyt aikaväli, mut joka tapauksessa.
Ma Penkki
100x80
100x86.5
Ti Ylätalja eteen
100x86.5
100x97.5
Ke Hauis suoralla tangolla
100x48
100x50
To Olkapäät etupunnerruspenkissä (mikähän lie oikea nimi) Front press
100x56
100x66
Pe Kapea penkki
100x71.5
100x76
Lauantaina jalat joita en viime viikolla tehnyt. Meni muutto niin pitkäks.
Jos tähä vauhtia kasvais olis hyvä. Paremmin kuitenkin kun ennen kun tein vielä enemmän. Tais olla vähä liikaa.
Painan nyt 75kg
Tavoitteena olis ensiks penkistä kaks kertaa oma paino.
Maastavedossa kolme kertaa oma paino
Kyykyssä saman verran, tosin jos meinaan sen saada on tie kivinen ja pitkä.
Hauiskääntö oma paino puhtaasti
Luulen ett jos noihin joskus pystyy, ni sitt on kaikki muutkin liikket samassa suhteessa. Sitt olis kohtuukunnossa. Nyt on rapakunnossa.
Tsemppiä.
Tein ensin sillä periaatteella että kiloja tulee vähintään 10-12000/treeni ja pienemmälle lihasryhmälle esim. hauis jotain 5000kg.
Nyt oon muuttanut taktiikkaa niin, että teen joka kerta sata liikettä ja lasken siitä keskiarvon. Sunnuntain pidän vapaata.
Tiedän että nämä ovat aika kevyitä tuloksia, mutta ehkä vuosien päästä. Vertailuna viime ja tän viikon salikäynnit. Tää on tosin aika huono vertailu, kun on näin lyhyt aikaväli, mut joka tapauksessa.
Ma Penkki
100x80
100x86.5
Ti Ylätalja eteen
100x86.5
100x97.5
Ke Hauis suoralla tangolla
100x48
100x50
To Olkapäät etupunnerruspenkissä (mikähän lie oikea nimi) Front press
100x56
100x66
Pe Kapea penkki
100x71.5
100x76
Lauantaina jalat joita en viime viikolla tehnyt. Meni muutto niin pitkäks.
Jos tähä vauhtia kasvais olis hyvä. Paremmin kuitenkin kun ennen kun tein vielä enemmän. Tais olla vähä liikaa.
Painan nyt 75kg
Tavoitteena olis ensiks penkistä kaks kertaa oma paino.
Maastavedossa kolme kertaa oma paino
Kyykyssä saman verran, tosin jos meinaan sen saada on tie kivinen ja pitkä.
Hauiskääntö oma paino puhtaasti
Luulen ett jos noihin joskus pystyy, ni sitt on kaikki muutkin liikket samassa suhteessa. Sitt olis kohtuukunnossa. Nyt on rapakunnossa.
Tsemppiä.