Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pehvanssi sanoi:Eli paskamaiset asiat pitää lakaista maton alle ja leikkiä ettei niitä ole? Jos vaikka kymmenelläkin keskustelupalstalla tämmöisestä asiasta puhutaan, saattaa siitä jopa olla jotakin hyötyä, jos asioita saadaan jollakin tavalla eteenpäin.
Cthulhu sanoi:Joo kusipäinen temppu mutta tuntuu kyllä jotenkin oudolle, että koiran muistoksi viedään joitain ristiä ja kukkasia.
-Ronin- sanoi:Ei. Vaan se, että mun mielestä näistä ei oo kuitenkaan yhtään mitään iloa tai hyötyä kellekään. Voi käydä kiroamassa threadissa ja siinäpä se.
Cthulhu sanoi:Joo kusipäinen temppu mutta tuntuu kyllä jotenkin oudolle, että koiran muistoksi viedään joitain ristiä ja kukkasia.
paksi sanoi:Vaikka itsekkin olen erittäin eläinrakas, niin ainakaan minulla ei riitä sympatiat voivotella jokaista tapettua tai kiusattua kotieläintä. Atrialla teurastetaan elukoita samaan tyyliin joka päivä, eikä Atrian teurastajia kuitenkaan olla tappamassa tai maakellariin heittämässä. Miksi? No kun koirat on vaan niin lutusia ja ne lampaat on kasvatettu tapettaviksi.
Ja samaa tehdään liian usein myös ihmisille.
Pyydän nöyrimmästi anteeksi kommenttiani jo valmiiksi. Tästä joku vetää kuitenkin herneen nenään.
Kukkia ja jotain muuta voisi viedä, mutta risti on uskonnollinen symboli ja sillä ei ole mitään tekemistä koirien kanssa.Cthulhu sanoi:Joo kusipäinen temppu mutta tuntuu kyllä jotenkin oudolle, että koiran muistoksi viedään joitain ristiä ja kukkasia.
Raven sanoi:Mun mielestä atrian teurastajat ei ole lainkaan sama asia kuin tässä tehty teko. Ei ne käy hakemassa pihalta jonkun lammasta, raahaa metsään ja vedä kurkkua auki, jätä kitumaan lapun kera.
XXL sanoi:mutta risti on uskonnollinen symboli ja sillä ei ole mitään tekemistä koirien kanssa.
Pertti 123 sanoi:Ehkä se koiran tappaja on sairas, mutta ette tekään ihan terveitä ole.
:piis:
paksi sanoi:Olet aivan oikeassa ja koiran omistajille tästä koituu suuri suru pitkäksi aikaa. Mutta eläimen kannalta lopputulos on sama tappoiko sen joku kilari metsäpolulla vaiko teurastaja atrialla. Vai raateliko sen kenties susi tms. Tekoa en missään tapauksessa hyväksy ja rikollista pitää ehdottomasti rangaista. Samoin kuin nostalgia tredissä mainittuja räksien kiduttajiakin. Maakellari kutsukoon.
metalman sanoi:uskokaa, näitä eläintenvihaajia riittää. Tuolla maalaiskylissä missä on tapana pitää kissoja auki, on jopa YLEISTÄ että joku nutipää tappaa naapuruston kissoja ihan vain siksi kun niin saa lain mukaan tehdä.
Varmaan sanomattakin selvää, mutta älkää ikinä päästäkö kotieläintänne vapaaksi asutusalueella.. Tietysti jos kotieläin pääsee karkuun, ei voi kun toivoa parasta..