Himosfestival 2008 - The official report (+Jonne Aaron Liimatainen 0wned)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TLP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Sua nyt ihmetyttää viestien perusteella vähän kaikki muukin, joten ei mikään ihme :D

No on ihmetelty ja jauhettu itekin joskus aikamoista kuraa mutta kenellä tahansa joka kattoo pakkotoiston etusivua ja lukee tämän keskustelun on syytä ihmetellä tosissaan noita sun kommenttejas.

Iso kohu pienestä miehestä :lol2:

:haart: :haart: :haart:
1022367.jpg
:haart: :haart: :haart:

ps. Kadehdin noita lihaxia. Paljonhan Jonnan penkki?

Fitnesstukku koodi pakkotoisto15. pitäis melkein lähettää tolle fanipostissa parit apteekkisustat... :D

:lol2: Ei helvetti mä olen nauranu täällä kun luin tätä topiccia läpi :D

Eikös tää jotain päteny, että jos tulee keikalle niin siihen pitää varautua, että eritteitä voi lennellä naamaan. Nyt kuvaaja käy muokkaamassa uuden klyyvarin Jonnelle ja sanoo, että siihenkin pitäis varautua jos alkaa räkimään itseään isompien päälle.

Ylireagointia?

Onhan toi tollanen ärsyttävä rokkidiiva mutta tää asiaan puuttumisen aste on ehkä jo hiukan ylimitotettua - joku tuhannen sanan kaksiosainen raivoaminen koko pakkotoisto-sivuston etusivulla ja siinä käytetyt lähes yläastemaiset sanankäänteet tuo mieleen että olis ne muutamat räkäpisarat ja kiroilut voinu täällä vaikka hymyilemällä sivuuttaa, nyt piti lähteä sitte hiekkalaatikolle Jonnen kanssa.

Tässä on nyt Jonne onnistunu kusemaan muroihin bigtime, sitähän se justiinsa haluaa että suututaan ja tässä on taas erään muuten hienon miehen pinna onnistuttu polttamaan perusteellisesti.

Jengi ottaa ihan tosissaan aina kaikki jutut, sokeankin pitäisi nähdä miten läppää koko juttu on. On äidin leningit ja kaikki messissä ja silti joku umpitosikko vetää porot. Kantsii mennä sinne lavan eteen heittelemään omia kalsareita Joonaksen päälle, jos noin koville ottaa kun vähän poikaa kyykytetään :D

Tää on just hauskaa ounaamista, iltalehdet ja kaikki messissä :D

Joten meininkimies, relaa vähän.

Tämännäköiset pissaliisat ne herneet vetää, ei pissalaurit.

http://irc-galleria.net/view.php?nick=Anzguliini

Läpän piti kohdistua kyllä Jonzuun, mutta nyt on puolen Suomen pissaliisat aivan hiilenä, ei heidän yöunia pitänyt pilata. Voi kyynel.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No ehkä se oli sitte läpyskää mutta kannattaako tätä ny vetää etusivulle noin mahtipontisesti? Vetää huomion pois fiksuilta hommilta, kuvasarjoilta ja kehojutuilta. Nyt tää spede hallitsee koko julkisivua, äkkiä pois vaan.

Tota noin. Saataiskohan me tänne Jonne vastailee kyssäreihin samaan tyyliin mitä Hanna Partasen kanssa?

Ois aika svidun rock :rock:

No ehkä se oli sitte läpyskää mutta kannattaako tätä ny vetää etusivulle noin mahtipontisesti? Vetää huomion pois fiksuilta hommilta, kuvasarjoilta ja kehojutuilta. Nyt tää spede hallitsee koko julkisivua, äkkiä pois vaan.
Eipä se siellä kauaa ole, uusin uutinenkin tuli just ja se koskee taas Victor Martinezia ja uusia kuvia. Mutta piti vähän Tipen vuoksi näpäyttää ja Pakkotoisto kun on oiva paikka näkyä vähän pidemmälle, niin kyykytellään vähän tommoista diivaa. Selittipä tuo tuossa jossain haastattelussa, että oli järkkärin päällekin jotain eritteitä joskus heitellyt ja kahva-apina meinasi päälle käydä.

IL sanoi:
- Se on sellaista hetkessä elämistä: mennään vaan fiiliksen mukaan. Lavalla pitää olla sellainen Living on the edge -meininki, Jonne Aaron kuvailee.
Bodarin päälle sylkeminen yleensä auttaa tuon meiningin löytämisessä. :D

on pakko vähän ottaa matskua takas tuolta irc gallerian puolelta.

<freedom_> jännä juttu ku nääkin _isot miehet_ uskaltaa netissä itkee mut esimerkiks tää ko. kuvaaja ei siellä bäkkärillä voinu selvittää asiaa ihan face to face... kyllä suomalainen mies on vaan ÄIJÄ! :DDDD

Noh mun mielestä tän vois selvittää siellä bäkkärillä ihan face to face ja kattoo onko liisoilla sitte enää musiikkia mitä kuunnella mut ei saatana toisin ajattelua tähän. tulihan Nirvanastakin kunnolla vasta kuuluisa laulajan ''pois menon'' Jälkeen joten ethän tuota meille tuskaa ja selvitä tätä ihan suomalaisen perus äijän tavoin :)

Tosisaiassa mä kirjoitin tuon jutun tuohon kuvien sekaan ihan kuten asia meni. Mike hivenen hehkutti etusivulla ja eikös homma saanut vähän enemmän julkisuutta.
Mulle soitteli Iltalehden toimittaja ja kerroin asian niin kuin se meni. Sitten se olikin jo MTV3:n sivuilla ja hetken päästä asiaa kommentoi Timo TA... hauskasti nää leviää.

Aikamoiset mittasuhteet näin pienestä asiasta loppupelissä, mutta naureskellen ole tätäkin viestiketjua seurannut. Seuraan myös bändärithreadia tuolla Negativen keskusteluissa, mutta siellä vasta villejä noi ajatukset on. Huomaa, että henkinen kasvu on aikalailla aluillaan noillakin tyttölapsilla. Mitä tulee itse Jonne Aaroniin ja Negativeen, niin tosiasiahan on, että kaikki julkisuus on positiivista kun vaan nimi mainitaan... ainakin näin tuntuu suomalaisilla olevan, kun kuitenkin pienen luokan bändistä on kyse. Itse en tuota julkisuutta kaipaa tippaakaan tämän asian tiimoilta, mutta se menee mikä on jo ilmoilla ja minkä sille enää mahtaa. Tosin suurin osa ulkopuolisista on täysin erheellisesti yhdistäneet Miken tuoksi kuvaajaksi. Mike vain kirjoitteli stoorit etusivulle.

Loppupelissä koko thread on ihan hyvää viihdykettä pitkästyttävään päivään :eek::D :thumbs:

[mod]Voitte siis aivan vapaasti jatkaa asian tiimoilta, kunhan ei tuu turhia trollailuja / yllättäviä nimimerkkejä ihan tätä threadia varten[/mod]

Tästä mä tykkään kans

foorumilta:
Iteki niskaan saanu NGT-keikoilla kaljat ja jonku suussa olleet veet ja kamera ollu viel kädessä. Mut niin kauan ku kamera on säilyny, ni ei mtn hätää. antaa mennä vaan. Jos minä en niitä päälleni antaisi tulla, ni en minä nenääni sinne pahemmin näyttelisi.
No, julkisuuteen oli taas jollaki pakko päästä. Voi pientä :p *lol*

ja

NIIN JA PS. Kiitos pakkotoisto.comille päivän nauruista. <3 Niin ja älkää vetäkö proteiinijauhoja paniikista väärään kurkkuun jos JONNEAARONI sattuu tuleen vastaan. Sehän voi vaikka sylkästä ja teistä voi tulla samanlaisia kolmeviiskilosia bynksimisestä puhuvia diivoja, kun moisen hihhulin bakteerit pääsee iholle.

joo hyvät naurut on kyllä saanu tästä mut mun mielestä ketään ei sais mennä räkimään omassa duunissaan kysymys muuten sulle Tpl olis, et olikko siel ihan ''virallisessa duunissa vai ihan tavallisena pulliaisena''

on pakko vähän ottaa matskua takas tuolta irc gallerian puolelta.

<freedom_> jännä juttu ku nääkin _isot miehet_ uskaltaa netissä itkee mut esimerkiks tää ko. kuvaaja ei siellä bäkkärillä voinu selvittää asiaa ihan face to face... kyllä suomalainen mies on vaan ÄIJÄ! :DDDD

Noh mun mielestä tän vois selvittää siellä bäkkärillä ihan face to face ja kattoo onko liisoilla sitte enää musiikkia mitä kuunnella mut ei saatana toisin ajattelua tähän. tulihan Nirvanastakin kunnolla vasta kuuluisa laulajan ''pois menon'' Jälkeen joten ethän tuota meille tuskaa ja selvitä tätä ihan suomalaisen perus äijän tavoin :)

Jos olet reggautunut sinne, niin sano minun vastanneen täällä tuohon näin:

Ei kiinnosta tippaakaan lasten tai lastenmielisten kiusaaminen. Sitäpaitsi joka hetki soitti jollain lavalla bändi, joita minun tuli kuvata. B-bändien lavalla, eli Hittilava, ei tainnut edes olla kunnon bäkkäriä ja itse menin sinne päälavan taaksen siirtämään kuvat koneelle ja valikoimaan niistä soveliaat + peruskäsittelemään ne. Eli tuo lauantain klo 14-03 oli aika kiireistä aikaa, eikä siellä pikkupoikien kepposien selvittämiseksi jäänyt aikaa.

Sitäpaitsi aito suomalainen MIES ymmärtää sen, että kähinät alkaa kun sanat loppuu. Minulla ei ole ollut tapana noita kähiöitä pahemmin aloitella, mutta tietenkin jos vielä toinen räkäklimppi lentää niin jossain se kulkee 'lehmänhermoisen' miehen sietokyvyn raja. Jos toimeksianto on kuvata festarin kaikki artistit, niin ikävä kyllä ne kuvataan vaikka siellä joku 'Räkä-Jonne' villitseekin eritteillään yleisöä. Ehkä ensikerralla kuvaan teleputkella kaukaa, vaikka kuvat ovatkin yleensä aika paskoja niin tehtynä. Toivotaan vaan, ettei minun tarvitse alentua kuvaamaan em. herraa enää missään festareilla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom