Hope so...:hyvä:Pakkotoisto tuhoaa jonnen :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Hope so...:hyvä:Pakkotoisto tuhoaa jonnen :D
mulla tulee tästä niin semmonen olo, että on vaan huomioo haettu ja että toi kuvaaja kokee jonnen 35 kilosen laulajan jotenki uhkana, ku pitää tollanen show pistää tämmösestä asiasta. kaikenlisäks saa vielä sen käsityksen, että jonne olis tosiaankin tahallaan sylkässyt sen päälle. jota mä en ainakaan usko. tai sitten jonne sylkii tahallaan joka keikalla, koska joka keikallahan se niin tekee. Laughing toi kuvaaja vaikuttaa kyllä niin kusipäältä, ettei ollenkaan paha vaikka olis tahalteen jonne sen päälle sylkässytkin... :'ddd
Voi.. mä en osaa oikee toho mtn muuta sanoo ku vaan, että voi *ttu ja
lollero koko paskalle Laughing
Joillakin ihmisellä se kusi on vaan päässä, mäkin meen toitottaa kaikkialle,
että Jonne Aaron sylkin mun päälle
Eiiih elämä, ei oo koskaan aikasemmin kukaan kuvaaja alkanu tollai valittaan että mediakin siitä kiinnostus. HEI PLIIIIS.
Ja toi joka ton koko jutun on alottanu, vaikuttaa ihan siltä että se on niiiin itteensä täynnä ja luulee olevansa joku tärkeäkin tyyppi ==)
tässä näemme suomalaisen Ä I J Ä N oikein peruselementissään, kyllä kelpaa taas olla ylpeä <3 mut musta on hienoo et tää on kaivertanu tonkin jätkän nenää sen verran kauan et se on tullu tänään vielä avautumaan asiasta, festeistä on kuitenki jo kaks päivää. on tainnu jonneaaron 35kg kolhasta egoo vähä isommasti (:
Ihan sama mitä tää bändi on tehny menneisyydessä, mut nyt eletään tätä hetkee. Laughing Ja ei jeesus, jos toista syljettää ja se kokee et pystyy paremmin laulaan ku ei oo kauheesti sylkee suussa, so what. Omapahan on kuvaajan ongelma, painuis sit muualle kuvaamaan ==)
Ja noi mitä ne puhu niistä spiikeistä, eh, en tajuu kui noi voi ottaa kaiken niin tosissaan. Ja jos ei miellytä, kukaan ei pakota kuuntelemaan. HOHOO.
jos toista syljettää ja se kokee et pystyy paremmin laulaan ku ei oo kauheesti sylkee suussa, so what. Omapahan on kuvaajan ongelma, painuis sit muualle kuvaamaan ==)
Inga wrote:
toi juttu on ihan yli hauska. tai siis onko toi kirjottaja vähän tyhmä tai jotain?? :lol: niin naurettavaa. 8DDDDDDDD
Hiukan OT, mutta kirjoittajahan oli sitten tälläinen=)
Itse tuumin samaa. Tuolla menolla kyllä saavat tyytyä superlaadukkaisiin kamerakännykkäkuviin sieltä 50m päästäMutta mitäs jos ne kuvaajat painuisivat muualle kuvaamaan, niin sitten ei olisi pissaliisoille kuvia. Itku pääsee kummassakin tapauksessa :D
Eiks se oo hyvä että ainakaan ei oo ylipainoo?
Mut tää on paras kyllä...