Himosfestival 2008 - The official report (+Jonne Aaron Liimatainen 0wned)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TLP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No on ihmetelty ja jauhettu itekin joskus aikamoista kuraa mutta kenellä tahansa joka kattoo pakkotoiston etusivua ja lukee tämän keskustelun on syytä ihmetellä tosissaan noita sun kommenttejas.
Tuo etusivun juttu ei kyllä anna oikein hyvää kuvaa näinkin laajalti seuratusta nettimediasta. Ensin nauratti jonneaaronin käytös ja elvistely, mutta sitten alkoi jotenkin hävettää tuo etusivun jutun taso. Näitäkin sivuja nyt lukee aika saatanan moni, niin voisi edes jotain tasoa pitää tuossa kuran heitossa. Se nyt on yksi ja sama mitä ihmiset kommentoi, mutta etusivu on etusivu.

Tuo etusivun juttu ei kyllä anna oikein hyvää kuvaa näinkin laajalti seuratusta nettimediasta. Ensin nauratti jonneaaronin käytös ja elvistely, mutta sitten alkoi jotenkin hävettää tuo etusivun jutun taso. Näitäkin sivuja nyt lukee aika saatanan moni, niin voisi edes jotain tasoa pitää tuossa kuran heitossa. Se nyt on yksi ja sama mitä ihmiset kommentoi, mutta etusivu on etusivu.

Jep, vähän sama kävi mielessä. Onhan tuo naurettavaa käyttäytymistä, että syljeskellään ihmisten päälle, mutta ei välttämättä silti kannata lähteä yhta lapselliselle linjalle "vastatoimissa".

Komea karkki kakun päälle tuommoinen "erilainen kuin minä - turpaan!!!"-logiikka.Samaan aikaan useissa ketjuissa itketään, kun isit ja äidit ja sukulaiset eivät ymmärrä punttiharrastusta.

Toivottavasti tällä Testo & Raudo-mentaliteetilla ei koskaan ryhdytä raportoimaan esimerkiksi osallistuvasta teatterista. Voin kuvitella etusivun jutun tyyliin "Näyttelijä yritti vetää saada esitykseen mukaan, mutta vedin sitä PATAAN!". Sitten perään jeesusteluketju siitä, miten tätä nykytaidetta ei ymmärrä, ei semmoinen ilveily ole oikeaa teatteria. Toisaalta tämmöinen bonuskortti ja lippalakki-lähtökohta on ihan piristävä poikkeus latteaan kulttuurijournalismiin.

Bullshit. Myytinmurtajissa tämäkin on testattu.:D Brown note-niminen jakso, niillä oli joku äänialan guru siellä joka testasi kaikki mahdolliset äänitaajuudet Adamin ja Jamien seisoessa vaipat päällä jumalattomien kaiutinkaappien edessä. Tulos: ei kakkaa housuun, eli busted!
Myyttihän oli siis että puna-armeijalla on ollut käytössään tälläinen äänitaajuusase jolla saadaan vihollinen paskomaan housuun. Jonnekin tuossa staran jutussa viittaa venäläisiin.

Juu ja joskus joku valitti kun tein bannerin, jossa oli Morpheuksen kuva. Samoin nousi kauhea meteli kun yksi joulu laitoin Mikki-Hiiren kuvan banneriin ihan vain joulun kunniaksi pariksi päivää.

Toivottavasti nyt ei nouse meteliä tässä ketjussa kun laitoin Himosfestariuutisen mukaan kyykytyksen kaveria kohtaan, joka räki kuvaajamme päälle.

Eli Suomeksi, relatkaa nyt herraisä, tämä mikään kirkko ole. Etusivulla voi olla joku päivä vaikka goatse, sitten on aihessa marinaan.

Meinasitko mike lisätä pakkiksen sääntöihin että negativea ei saa kuunnella, jos jää kiinni nii bannit :rolleyes:

On se kiva, kun porukat haluaa väkisin sulkea joka ketjun, jonka jutut ei mene omien mielipiteiden kanssa yks yhteen. Jatkakaa provoa, tiedätte mihin se johtaa. Voi vitun säälittävät nettipoliisit...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Heh, tuli mieleen hauska juttu takavuosien ruisrockista. Itse en ollut tätä todistamassa, mutta kuultu sen verran luotettavasta lähteestä, että uskallan väittää todeksi.

Jonna-Aatu oli istunut backstagella pöydässä ja paikalle oli saapunut Senareitten Ville Laihiala (joka on kuitenkin "hieman" kookkaampi kaveri kuin J-A). Ko. herrat eivät olleet aiemmin tavanneet (myöhemmin Laihiala tosin jopa osallistui yhteen Negativen kappaleen tekoon). Laihiala oli istunut siihen vastapäätä ja todennut "Tänä iltana mä Jonne vedän sua perseeseen". Sitten vaan tuijotellut intensiivisesti ihan kohtuu pitkään.

siinä oli kuulemma JA:lla ehtinyt pyöriä jo kaikenlaista mielessä, kunnes Laihiala sitten pitkän hiljaisuuden jälkeen repesi nauramaan ja totesi, että ei nyt kuitenkaan oikeasti aio ko. toimenpidettä suorittaa :D

Bullshit. Myytinmurtajissa tämäkin on testattu.:D Brown note-niminen jakso, niillä oli joku äänialan guru siellä joka testasi kaikki mahdolliset äänitaajuudet Adamin ja Jamien seisoessa vaipat päällä jumalattomien kaiutinkaappien edessä. Tulos: ei kakkaa housuun, eli busted!
Myyttihän oli siis että puna-armeijalla on ollut käytössään tälläinen äänitaajuusase jolla saadaan vihollinen paskomaan housuun. Jonnekin tuossa staran jutussa viittaa venäläisiin.

Ei ollut pientäkään toivoa asiaan liittyen.
Johtopäätöksenä voidaan vetää, että Liimatainen on myös taitava valehtelia. :hyper:

Voi luoja mikä vääntö synty tuolla ihku-gallerian puolella tästä. :lol2:
Kopsatkaa tänne niitä tekstejä kun kerran ovat täältä sinne kopsanneet. Ei ole tunnareita tuonne.

Ja kuin tyhmä voi ihminen olla?

niin ja käydään ihan henkilökohtasesti arvostelemaan joitakin faneja, mun mielestä ne gallerianikkien levitykset ois saanu jättää väliin.

Itsehän se pissis itsensä linkitti tuonne galtsuun.

Kopsatkaa tänne niitä tekstejä kun kerran ovat täältä sinne kopsanneet. Ei ole tunnareita tuonne.

Jotain:

<Frazzle> joo, toi sylkeminen on varmaan helpoin keino päästä kiloista eroon :D
<Frazzle> On. Lueskelin niit juttuja sit sillee WHÄM sun kuvat pamahti. :D
<Frazzle> se on sivul 15. oot kuulemma pissaliisa
<Frazzle> oikeesti tekis pikkusen mieli käydä avautumassa tuolla, mut sit ois itse samalla tasolla kun ne. mun mielestä on ihan okei, että ne pitää yllä asiallista keskustelua, mut että revitään sun galleriajuttuja sinne ni hei pliis? ollaaks me eskarissa? :D
<Frazzle> okei sanon nyt vielä, että en tiiä onko se keskustelu missään vaiheessa ollu asiallista </3 huvittavaa kylläkin :D

<jennnye> oho, on kyllä tosi aikuismaista käytöstä. ihan oon kyllä ylpee näistä suomalaisista miehistä :)
<jennnye> naureskelin kans ja mietiskelin että mites vitussa sä nyt liityt asiaan ::DDDDD kohta sustaki varmaa revitää juttuu, "KATTOKAA TÄÄ 20kg PISSISTYTTÖ, NÄIN KUN SE KUOLAS SEN KIHARATUKKASEN PERÄÄN EILEN" ==(
<jennnye> täs tuntee varmaan jopa jotkut -95 fanitkin ittensä melko aikuiseks noiden rinnalla..
<jennnye> jepp, ihan vaa provosoida niitä ja sillain =) mä oon kans vähä kaivannu niitä tonne ngt-yhteisöön </3 ois nyt ees tullu sit pitämää kunnolla metelii kerta noin niiden elämää häiritsee. ssssad.

<Frazzle> siis hei mitä vittuu!? hankkisko nää vaikka elämän? :D

<ShellyW> eip noil taida kauas mun iästä oma ikä heittää :p saas vaa nähä, et kuka täs on teini...eip noi kovin vanhoilt näytä, joten ne taitaa olla lapsen vaatteis itse viel

Paskaahan se jauhaa: http://en.wikipedia.org/wiki/Brown_note Eli ne Jonnan kurat housussa johtuu vaan löystyneestä sulkijalihaksesta.

Muistan kyllä jostain dokkarista nähneeni sellasen melupyssyn. Pitkä putki jonka sisällä räjähti polttoaineseos tietyllä taajuudella (kaiketi putken resonanssitaajuudella). Tuota oli tarkotus käyttää mellakoissa joukkojenhallintaan. Liekö toimiva kun sitä ei kait koskaan ole käytetty. Ainakin epäilivät että raskaana olevilla aiheuttaisi keskenmenon. Epäilen silti että normaalilla PA laitteistolla ei paljon moista tehdä kun yleensähän niissä on subsonic filterit 20Hz kohdalla ja toisto jää varmaan muutenkin reilusti ylemmäs. Joku äänentoistoalan ammattilainen saa vahvistaa epäilykseni.
Ei ole tunnareita tuonne.
Mixei??++!11

Sorry, mutta tää alkaa olla pikkuhiljaa sellasta "lapsenhakkausmeininkiä".
Nythän täällä dissataan jo enemmän "neksun" faneja kuin Räkä-Jonnan toimintaa. Mikä tuskin oli tarkoitus?

Peace and love :haart::piis:

Totta, tässähän on ihan lapsia toisena osapuolena. Ihan tavallisia pikkutyttöjä joilla on ihan tavallisia pikkutyttöjen vinkeitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom