Himosfestival 2008 - The official report (+Jonne Aaron Liimatainen 0wned)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja TLP
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Juu, eipä se tarkoitus ollutkaan, sitä vaan tuppaa porukka aina reagoimaan kun alkaa paska lentämään takaisin. Vähän hassusti tuo kuitenkin kääntyi kuin vika olisi Tipen. No ehkä Jonne pari kertaa jatkossa miettii josko vaikka kohteliaasti räkisi lavalle, eikä sinne kuvaajiin päin. Läppä läppänä, eiköhän tämä ala tässä olemaan tämäkin episoodi.

Vähän hassusti tuo kuitenkin kääntyi kuin vika olisi Tipen.

Harvinaisen osuva sanonta, kai se sitten oli puhtaasti minun vika :D

Läppä läppänä, eiköhän tämä ala tässä olemaan tämäkin episoodi.

Aivan.

Se on nyt Jonne saanut julkisuutensa lehdistössä ja minä olen paska jätkä... so not, ei kiinnosta.

Case closed,

Kuvista saa palautetta antaa luonnollisesti, kuten aina on saanut.
Jos kuitenkin unohdetaan tää, loppupelissä naurettavat mittasuhteet saanut, limppiepisodi ja annetaan heidän keskittyä pelaamaan äänentoistonsa kanssa.

En jaksanut lukea kuin pari ekaa sivua viestiketjusta + Pakkotoisto.Comin etusivulla olleen "Jonne Aaron Owned" -jutun, mutta kummassakaan yhteydessä ei taidettu tuoda myöskään (tasapuolisuuden nimissä) esille Iltalehdessä ollutta kohtaa:

"En todellakaan tarkoituksella räkinyt kuvaajaa päin. Pahoittelen kovasti, jos hän on osunut suoraan räkäklimpin tielle."

En jaksanut lukea kuin pari ekaa sivua viestiketjusta + Pakkotoisto.Comin etusivulla olleen "Jonne Aaron Owned" -jutun, mutta kummassakaan yhteydessä ei taidettu tuoda myöskään (tasapuolisuuden nimissä) esille Iltalehdessä ollutta kohtaa:

"En todellakaan tarkoituksella räkinyt kuvaajaa päin. Pahoittelen kovasti, jos hän on osunut suoraan räkäklimpin tielle."

Eipä tuo nyt mitään muuta, ettei yrittänyt juuri kuvaajan päälle räkiä. Vai lasketaanko yleisö sitten karjaksi jota jonnen kaltainen superstara voi kohdella kuten haluaa :lol2:

"kaikki mitä julkkikset sanovat on totta" siinä mun loppu kommentit tohon.

Ja itse aiheeseen, Poets of the fallin kuvat parhaimpia, tunnelma välittyy :thumbs:

En tosiaan jaksanu lukea kuin pari sivua viestiketjusta, mutta niiden kommenttien perusteella juttu tuntui "kärpäsestä härkäseksi" tapaukselta. Tosin silloin ei myöskään ollut tiedossa, että ei sylkenyt tahallaan ketään tiettyä henkilöä kohti. Voi olla, että sanoisin toisin, jos olisi osunut lastit muhun :D . Mitään syytä ei ole puolustella, en tunne tyyppiä tai edes bändin musaa, mutta jäi sen verran yksipuolinen kuva tästä viestiketjusta, että mun mielestäni tuo Iltalehden jutun kohta anteeksipyynnöstäkin on syytä huomioida.

Aattelin iskee sime rockissa Negativen keikalla lapun kans missä lukee "varokaa laamaa lavalla" tai jotaki muuta kehittävää.

Tästä pystyyn vaan joukkokampanja, kaikilla festareille Negativen keikalle pakkis- ja muut tekstikyltit pystyyn.:hyvä:

Keikkakuvista sen verran että ovat kyllä pitkään aikaan hienoimpia mitä olen nähnyt. Selkeitä, värikkäitä ja jollain tapaa tunnelmallisia.

Lopetetaas tää Jonne-spekulaatio tähän ja jos jotain on jäänyt lukematta, ei kannata koko ketjua aloittaa jostain välistä uudestaan. Kaikki kannat ja näkemykset on tulleet esille, niin pakkikselta kuin muiltakin foorumeilta.

Keskustelua puhtaasti kuvista, tai viesti poistetaan... editoimaan en rupea, vaikka senkin voisin tehdä. Toista kertaa en varota tässä viestiketjussa.

Ps. vielä mistään joukkokamppanjoinneista... ei maksa vaivaa, tulee vain lisää otsakkeita ja turhaa julkisuutta, eikä se ole positiivista.

Peace :piis:

Minulta voi kysellä kuvista, kommentoida niitä, lisäksi voi muutaman vuoden selväpäisenä kuvanneen kokemuksella vastailla festarista itsestään ja erilaisista asioista tässä ketjussa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Von Hertzen Brothersin kuvasta tulee mulle joka kerta mieleen Gary Gaymoore. :D

Vähän on kynis gaymooreksi, mutta idea oli hakea tuo letti liikenteeseen kuvaan. Hivenen vaikeaa, kun kova auringonvalo paistoi suoraan lavalle. Tuo päälava on parhaimmillaan vasta klo 20 jälkeen, jolloin valot tulee kunnolla esiin. Sääli, että Akun tehtaan miehet käytti tänä vuonna aika säästeliäästi valoja ja sitte oli vielä tuo "3 biisia ja homma purkkiin" sääntö, jota muiden kuvaajien kesken hämmästeltiin. Tietenkin jos positiivista kaivaa, on kuvat nopeasti verkossa.. ne upataan lightroomiin, pistetään soveltuvat peruskäsittelyn jälkeen Quick collectioniin ja siinä voi sitten vielä syödä/tupakoida/juoda kaffetta ja lähteä kuvaamaan seuraavaa bändiä. Eli sellasta liukuhihnahommaa tietyllä tavalla, mutta tehokasta. Kotona sitten lopulliset sävyt säädetyn monitorin äärellä.

Akun tehtaan miehet on yleensä luoneet näyttävimmät valot savuineen ja niissä on ollut suorastaan ihanneolosuhteet kuvaamiselle. Nyt oli aika yksitoikkoista, sekä noi 'pyörivät raitavalot' jäi pois kokonaan, joten ei voinut käyttää hyväkseen.

Noh, ehkäpä ensi kerralla kun joskus jossain kuvaan jotain artistia.

Ja itse aiheeseen, Poets of the fallin kuvat parhaimpia, tunnelma välittyy :thumbs:

Niitö on itseasiassa käsitelty eniten. Ihan 'koe-erä' että minkälaisen vastaanoton saavat :D
Hyvä, että joku tykkää käsitellymmistä stagekuvista. Lisäksi ne on aika paljon kuvattu laajakulimlla, vaikka taustat ei niin kovin helposti ois antaneet periksi. Harmi, sillä jos se tukitaan savulla ja valokvavalkaadilla, niin avot... johan rupes tuleen kuvaa joka säväyttää oikeasti :thumbs:

Itse pidän tätä omista keikkakuvista sellaisena keskivertosettinä. Siellä on 1-2 onnistunutta, 2-30 OK , 10 menettelee ja pari mitä ei ehkäpä oiisi pitänyt pistää ollenkaan julki. Kokonaisuudessaan hauskaa oli, ja menihän tuo juhannuslauantai paremmin näin kameran takana, kuin siellä toisella puolen aitaa kännissä.

Hyvää kuvasettiä. Jostain syystä meni suurin osa artisteista ohi vaikka sen neljä päivää tuolla örvelti:D Kyllähän noista se fiilis välittyy varsinkin tietysti niistä keikoista joita oli seuraamassa. mm. Paula oli ihan ehdoton, kunnon flirttiä heitti koko ajan :rock:

[mod]JÄTETÄÄN se Jonnesta keskustelu aivan oikeasti pois[/mod]

[mod]Tässä on nyt niin selkeästi sanottu, että Jonnesta keskustelu loppuu täysin.
Mikäli tähän vielä tulee viestejä, jossa Jonne on sisältö tai edes osasisältö muun kautta kuin kuva-arvostelun, niin tulee aluksi viikon jäähy.[/mod]

Mites toi pakkotoisto.com etusivun 0wned homma että pitäsköhän se jo poistaa sieltä jos ei asiasta saa keskutella - saati esittää kritiikkiä. Kellään ei vissiin itse festivaalista kuitenkaan ollut mitään sanottavaa enempää .. :P

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom