Von Hertzen Brothersin kuvasta tulee mulle joka kerta mieleen Gary Gaymoore. :D
Vähän on kynis gaymooreksi, mutta idea oli hakea tuo letti liikenteeseen kuvaan. Hivenen vaikeaa, kun kova auringonvalo paistoi suoraan lavalle. Tuo päälava on parhaimmillaan vasta klo 20 jälkeen, jolloin valot tulee kunnolla esiin. Sääli, että Akun tehtaan miehet käytti tänä vuonna aika säästeliäästi valoja ja sitte oli vielä tuo "3 biisia ja homma purkkiin" sääntö, jota muiden kuvaajien kesken hämmästeltiin. Tietenkin jos positiivista kaivaa, on kuvat nopeasti verkossa.. ne upataan lightroomiin, pistetään soveltuvat peruskäsittelyn jälkeen Quick collectioniin ja siinä voi sitten vielä syödä/tupakoida/juoda kaffetta ja lähteä kuvaamaan seuraavaa bändiä. Eli sellasta liukuhihnahommaa tietyllä tavalla, mutta tehokasta. Kotona sitten lopulliset sävyt säädetyn monitorin äärellä.
Akun tehtaan miehet on yleensä luoneet näyttävimmät valot savuineen ja niissä on ollut suorastaan ihanneolosuhteet kuvaamiselle. Nyt oli aika yksitoikkoista, sekä noi 'pyörivät raitavalot' jäi pois kokonaan, joten ei voinut käyttää hyväkseen.
Noh, ehkäpä ensi kerralla kun joskus jossain kuvaan jotain artistia.
Ja itse aiheeseen, Poets of the fallin kuvat parhaimpia, tunnelma välittyy :thumbs:
Niitö on itseasiassa käsitelty eniten. Ihan 'koe-erä' että minkälaisen vastaanoton saavat :D
Hyvä, että joku tykkää käsitellymmistä stagekuvista. Lisäksi ne on aika paljon kuvattu laajakulimlla, vaikka taustat ei niin kovin helposti ois antaneet periksi. Harmi, sillä jos se tukitaan savulla ja valokvavalkaadilla, niin avot... johan rupes tuleen kuvaa joka säväyttää oikeasti :thumbs:
Itse pidän tätä omista keikkakuvista sellaisena keskivertosettinä. Siellä on 1-2 onnistunutta, 2-30 OK , 10 menettelee ja pari mitä ei ehkäpä oiisi pitänyt pistää ollenkaan julki. Kokonaisuudessaan hauskaa oli, ja menihän tuo juhannuslauantai paremmin näin kameran takana, kuin siellä toisella puolen aitaa kännissä.