Hikoilulle loppu!!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonika
  • Aloitettu Aloitettu
Ärsyttävä kainalohiki on todnäk tällä foorumilla muidenkin päänvaiva..

Mä oon iät ja ajat ettiny jotain, millä hillitä sosiaalisestikkin rajoittavaa kaikkuhikoilua:

Nyt sen löysin; Absolut Torr!!!!!
Apoteekista ilman reseptiä.

Kirvelee vitusti, kun sitä laittaa yötä vasten, mut eipä hikoile kainalot tipan tippaa seuraavina päivinä!
Salilla hauskan näköstä, kun kainaloiden kohalla täysin kuivat läiskät ja muuten kun uitettu koira.

Kokeilkaa!! Toimiiko?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Absolut torr toimii muistaakseni niin että se ihan fyysisesti tukkii mestat niin ettei kainalo "pysty" hikoilemaan.. en nyt muista aineen nimeä mikä tuon tekee. Kuulostaa vaan siltä ettei voi olla kovin terveellistä pidemmän päälle, hikoilu on kuitenkin luonnollinen osa kropan toimintaa. Tuote on kehitetty enempi mammojen iltapukuongelmiin kuin salikarjujen vakituiseksi suihkugeeliksi :)

EDIT: Absolut Torr, alumiinikloridin spriiliuos. Tuote toimii tukkimalla hikirauhasiin johtavien putkien syvät osat, jolloin hikoilua estävä vaikutus on pitkäkestoinen.

T. Dogi

Kainalokarvojen ajeleminen auttaa myös pitämään itse hienhajun poissa, kunhan muistaa vaihtaa sen paidan kerran päivässä ja puhtaan treenipaidan joka treeniin. :)

T. dogi

HUOMATTAVASTI miellyttävämpi vaihtoehto tuolle Torrille on myöskin apteekissa myytävä Triple Dry, sitä pitää käyttää vähän useammin mutta mielestäni ihan käypä hinta siitä että saa yönsä nukuttua ilman helvetillistä kirvelyä. Sivuvaikutuksena kainaloiden hikikanavien tukkimiselle olen ollut huomaavinaan että sitä hikeä pukkaa sitten muualta reilummin. So not, pääasia ettei tarvitse kärvistellä LP-levyt kainaloissa, soon kiusallista.

Kaikki antiperspirantit sisältää jotain alumiini suoloja, joten kannattaa tsekata ihan normaalit valmisteet jos tuo apteekin valmiste kirvelee.

En tiedä sitten että olisiko kokeilemisen arvoinen ja löytyykö sitä enää edes, greippi pohjainen voide joka on kyllä tarkoitettu magnesiumin korvikkeeksi käsiin pitoa parantamaan. Oli tosi tehokasta kuivattamaan ja mikä ettei voisi soveltua kainaloonkin.. voip olla hellempi kuin alumiinitökötit.

Itselläni kainalot eivät edes hikoa,.. pää taas senkin edestä :D Vai onkohan se kusi mikä puskee päästä ulos :)

Itse ostin tuota Triple Dry antiperspiranttia lauantaina ja voin sanoa että olen todella positiivisesti yllättynyt sen toimivuudesta. Sallillakin paita kastuu viimeisenä kainaloista :) Sitä en osaa sanoa erittyykö hikeä jostain muualta sitten enemmän, kun sitä aina on tullut ihan helvetisti.

Tuo kainalokarvojen ajaminen on kans hieno homma.

Kun laitat Absolut Torria illalla kainaloihin, muista pestä kainalot kunnolla aamulla saippualla ja vedellä. Jos näin et tee, polttaa jämät kainalossa vaatteet kainalosta puhki. Mulle kävi näin ennenkuin tajusin asian.:curs:

Triple Dry kainaloille ja Absolut Torr jaloille.

Originally posted by Sale
Plajo Triple Dry ja Absolut torr maksaa ?

Saattaa mennä pahasti metsään, mutta Torri oli ehkä jonkun kymmenen euroa. Hintavaa mutta toisaalta riittoisaa. Kannattaa katsoa se apteekin hylly tarkkaan koska paikallisessa apteekissa oli abt desin puteleita vastaavaa tavaraa myynnissä, apteekin itse lantraamana ja hintaa oli joku 6-7 €. Toi pikkupullo kestää ihan tolkuttoman kauan, kuukausia ellei vuosia.

Ero oli lähinnä se että liuottimena "kotipolttoisessa" oli vesi, Torrissa alkoholi.

Hinta oli 8.90€ saapa nähdä pelittääkö kuullostaa ohjeiden mukaan ainaki melkoselta myrkyltä:D

PS. opsikelijoille vinkki, jos toi kerta kestää jopa vuoden nii toi tulee halvemmaks ku deodorantin käyttö, koska ton kans ei dödöä tarvi laittaa ainakaa ohjeen mukaa..;)

Originally posted by latexii
Nääh, mä tykkään hikoilla ja haista paskalle salilla, se kun kuuluu asiaan ;)

t. dogi :rolleyes:

Niin minäkin. Dödöt sun muut on homoille :evil:

t: dogi

Originally posted by Sale
LOL. Mietippäs sitä, ratkaisu löytyy tästäkin threadista.:lol2:
Kerro nyt, mä en saa nukuttua kun tuommoistakin pitää muuten pähkäillä. Juu tiedän, olen :david:

[offtopic]
Edit: joo, ei arvoitus selvinnyt söörtsilläkään. Ilmiön syntyhistorian ajoitin Tomin repeämiseen, mutta syytä en vieläkään tiedä. Tosin epäilen jossakin määrin että kyseessä on ehkä kaksoimerkitys, raumalaisella puheenparrella sanottu "tee toki"? En silti pysty näkemään tässä huumoria. Ehkä tämä on viittaus johonkin populaarikulttuurin ilmiöön, joka on minulle Saksassa asuvana tuntematon, vähän niinkuin taannoiset "Onks Viljoo näkyny" -letkautukset? Joka tapauksessa, olen nyt henkisesti hyväksynyt sen, että joudun elämään epätietoisuudessa ja menen itkemään itseni uneen.
:david: :itku: :david: :itku:
[/offtopic]

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom