Hikoilulle loppu!!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tonika
  • Aloitettu Aloitettu
söörtsaa vaikka dogi

T: Lauri Törni

Tien Varrella/Henkilökohtainen Kirjoitus: On vähän väärin ottaa yksi henkilö silmätikuksi, muutkin harrastavat samaa... :sympatia:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
auttaiskohan tuo absolute torr jos ajais pään kaljuks ja laittas sitä päänahkaan :D nimittäin pää on mulla se joka hikoo ihan **tusti, on jonkun verran ärsyttävää ku menee esim johkiin kahville ja on pikkasenkin normaalia kuumempi ni jo rupee valumaan.

Verta+Hikeä+Kyyneliä=Isommat lihakset

Mä kävin ostamassa tota triple-dryta kun alko kohtalaisesti viduddaan kauheet Bobby Ewingit töissä/vapaalla. Viikko mennyt ja nyt alkaa vasta huomaan että kylläpä se taitaa potkii jopa mun amazon kainaloissa. Ei kirvele kun ei sisällä alkoholia ja muutenki aika positiivinen yllätys. :thumbs:

Itselläni auttoi se, että kesällä sai tehdä työtä jossa hiki virtaa koko ajan. Ennen hikeä pukkas kainaloista ja suihkussa oli pakko käydä pari kertaa päivässä, ettei hiki haise(vaikka siis käytti dödöä). Sitten toissa kesänä menin kesätöihin turvenevalla eikä sen jälkeen ole tarvinnut kärsiä haisevasta hiestä. Nevalla kun traktoria ajaessa menee vetta 6-9 litraa päivässä (9-19 tuntia ajaa), ja kertaakaan ei tarvi kusella käydä päivän aikana. Paidan tosin pitää välillä vääntää kuivaksi. Viime kesä oli vielä parempi kun sai tehdä samalla fyysistä työtä kantoja kerätessä nevalta. Tosin silloin päivät eivät olleet kuin 7-14 tuntia :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom