Hikoiletko kunnolla salilla?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
no tänään ainakin...ei perkele oli aika loppu treenin jälkeen...

Alec sanoi:
no tänään ainakin...ei perkele oli aika loppu treenin jälkeen...
tänään oli kyllä tuskaa mulla oli jalkapäivä sai olla joka sarjan jälkeen pyyhkimässä naamaa paperilla :lol2:

Mä hikoon joka perkeleen treenissä kuin pieni sika, etenkin selkä ja jalkatreeneissä. Paita on ihan märkä ja suihkuun meneminen treenin jälkeen on oikea nautinto, mutta niiden hiestä märkien vaatteiden kuoriminen pois päältä sinne mentäessä ei ole. Vettä kuluu myös treenin aikana sitä mallia että... litra vähintään, ja se on viä aika vähän.

-edit- käsien hikoilu on aivan perseestä, saa kokoajan olla kuivaamassa paitaan tai muuhun. Tarttis varmaan ostaa koko käden peittävät salihanskat :rolleyes:

Kellä on kämmeniin käsivarsista valuvan hien kanssa ongelmia, niin tässä parhaat keinot:
1) magnesium
2) käsivarsien pyyhkiminen puuvillakankaaseen (mulle piisaa t-paita, pyyhettäkin voi käyttää)
3) froteiset rannekkeet, eli samanlaiset, kuin esim. tenniksen pelaajilla on monesti
4) magnesium
5) magnesium.

Mainitsinko varmasti magnesiumin eli mankun? :D Mulle ovat toistaiseksi riittäneet keinoiksi 1), 2), 4) ja 5), mutta myös kolmosta olen harkinnut.

mik99 sanoi:

Siks etten näytä niin kynikseltä :)

Ei vaisk...siis kun toiset pitää pitkähihaista pitääkseen lihakset lämpimänä niin iten laitan t-paidan alle semmonen lyhythihaisen lämpökerrastopaidan..HOT :hyper: Kun jää nuo lämmittelysarjatkin vähäisiksi 2-jakoisessa, niin paree pitää lihat lämpimänä IMO. Kesät - Talvet tietty.

Kipi I sanoi:
Siks etten näytä niin kynikseltä :)

Ei vaisk...siis kun toiset pitää pitkähihaista pitääkseen lihakset lämpimänä niin iten laitan t-paidan alle semmonen lyhythihaisen lämpökerrastopaidan..HOT :hyper: Kun jää nuo lämmittelysarjatkin vähäisiksi 2-jakoisessa, niin paree pitää lihat lämpimänä IMO. Kesät - Talvet tietty.

Jep, itse reenailen kesät talvet t-paidan voimalla. :D

Aamulla puntatessa hiki lentää mutta jos iltapäivällä reenaa niin ei oikein saa sitä tuntumaa... ihan vaan vähän lämpöö pukkaa. Johtuu varmaan kahvista/kahvittomuudesta. Eiliset selkätreenit oli kyllä kummat heti ekassa sarjassa valuin hikeä. Olin kyllä aika hermostunu salille mennessä! Ja sit se jos on ennen reenejä koko päivän istunu, niin keho on niin lepotilassa ettei osaa ees hikoilla. Henk koht rakastan hikoilua ja treenit tuntuu treeneiltä vaan sillon kun hiki lentää:D

Heh, onnistuin parantamaan itseni vuosien hikoilusta =) Huomasin, että pää on minulla se osa joka vapauttaa eniten lämpöä. Noh, eilen trimmer käteen -> tukka pois -> Höylällä viimeistely ja voi pojat! En hikoile oikeastaan enää juuri ollenkaan. Salillakin treenin jälkeen paita oli suht kuiva, mitä nyt lapojen välissä hieman hikeä ja rinnassa, mutta KAUKANA siitä miltä paita näytti hiukset päässä. Vielä viime viikolla paidastani olisi voinut pusertaa 2l maukasta hikeä treenin päätteeksi, nyt ehkä kahvikupillinen, jos sitäkään!

Suosittelen lämpimästi testailemaan ja kuulakin on ihan kivan näköinen, kun antaa auringon vähän sitä pehmittää ensin.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Itellä kanssa collari päällä, koska tuntuu että pelkällä t-paidalla tai hihattomalla meinaa hiki kuivua ja tulee kylmä jopa näilläkin keleillä Lisäksi hiki jää plussana t-paitaan ja collari päällä näyttää siistimmältä vaikka naama hiessä onkin.

Välillä tuntuu, että pieni hiki nousee jo siitä, kun kuikuilee hiukankaan keskittyneemmin salin ovesta sisään. Lieneekö se sitten se kuuluisa tuskan hiki.

Kesät-talvet hikoillen, joskus paljon, joskus enemmän. On siinä ainakin melkoinen tekemisen meininki, kun hiki roiskuu treenatessa. Toisaalta kyllä ymmärrän, ettei muut paikalla olijat välttämättä arvosta ylimääräisiä roiskeita.

Hikoilen salilla ja salin ulkopuolella. Salilla on vaatetuksena t-paita ja shortit ja vielä salilla liäsksi koneellinen ilmastointi, mutta isompien lihasryhmien treenissä hiki lentää mukavasti. Mitenkään järjettömän märäksi en paitaa punttitreenissä saa, mutta aerobisessa sitten sitäkin enemmän. Mutta paljon riippuu siitä mitä treenaa, jossain käsitreenissä saa toki pientä helmeilyä otsaan, mutta selkätreenissä puskeekin hikeä ihan eri tavalla.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom