Hikoiletko kunnolla salilla?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Ei tule hiki sitten niin millään. Aika paljon saa painaa ennen kuin otsa on edes kostea.

Märät vaatteet saa parhaiten päälle ja pois kun on suihkussa. (Niinku uimavausteet) Tosin kun kädet on ihan sippi on tarpeeksi hankalaa nostaa ne saati kiskoa samalla paitaa. :lol2:

Vituttaa, kun olen hiestä märkänä jo salin pukkarissa ennen treeniä....Treenin jälkeistä olotilaani en viitsi edes sanoin kuvailla..

Mun ei tartte ku vilkasta rautoihin päin ni joha alkaa hiki virtaamaan :kippis1: . Joskus kyllä vituttaa, mutta kyllä tää tästä.

Kyllä hikoilen, paitsi jos teen puhdasta woemareeniä, jolloin sarjapaussit ovat niin pitkiä, että hikoilu jää varsinkin penkkireenissä vähäisemmäksi.

Jos ei hikoiluta, niin vaihtakaapa niitä eristäviä hilavitkutuksia isoihin moninivelliikkeisiin, pistäkää lisää kiloja tankoon ja käyttäkää supersarjoja esim. siten, että vuorotellen kyykky/leuat, SJMV/hack, julle/hack, alatalja/vinopena, dippi/kulmasoutu yms., vaihtoehtoja on ziljoonia, kunhan pistää jotain lihaksia, mitkä eivät kummoisesti rasitu parivaljakon toisessa liikkeessä. Noita liikkeitä sitten putkeen sarja molempia, sarjapaussia ei muuta kuin se, mikä menee laitteelta tai tangolta toiselle kävellessä, SITTEN vasta esim. 1-2min sarjapaussi. Jo on kumma, jos ei hikoiluta! :evil:

Myös ns. tavallisessa reenissä (jossa hinkataan esim. vain rintaa ja habaa reenissä, monella eri liikkeellä ensin rintaa, sitten habaa) voi lisätä hikoilua, kun vain lyhentää sarjapausseja esim. 0-30 sekuntiin.

Pienempien lihasryhmien(rinta/ojentaja jne.) treenaaminen ei juurikaan hikoiluta, mutta ootas kun aletaan kyykkäämään. Jumalauta mulla puskee hikeä korvistakin ulos.

PIdemmillä toistoilla eli kiinteytyksen aikana sitä lentää ku viimestä päivää. joskus taas 6-8 toistoilla tuntuu että jos pisara sielä täälä on. Aerobiset on taas asia erikseen ja sillon sitä lentää

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Kyllä mäkin oon kova hikoilemaan sykkeen vähänkin noustessa. Erityisesti jalka ja selkätreeneissä olen täysin märkä hiestä. Treenaan kyllä yleensä aika intensiivisesti niin että syke tosiaan nousee. Tuntuu siltä että kädet, jalat ja perse hikoaa aina. Kädet on aina heti ihan märät ja pehmenee -> otteen kanssa ongelmia. Remmejä tulee käytettyä liikaakin.

Hiki lentää täälläkin. Mikä on paska esim penkissä kun hiki valuu silmään, varsinkin jos se ottaa ripsaria vielä mukaansa silmäbileisiin, kirveleee... Kyllä oon aina ottanut meikit pois ensin muttei se aina riitä. punnertelu vaikeeta kun hikiset kädet lipsuu märkinä. no ei se mitään. :)

jep hiki lentää vähän liikaakin :) tässä viimeset reenit on ollu nii kuuma että vettäkin on mennyt päälle 3 litraa reeni... housut ja paidat o aina litimärät ja kuivaa kohtaa ei löydä mistään... Talvella nyt vähäsen vähenee toi hikoilu mutta muute kyllä hikoillaa litra tolkulla.

Aina hikoilen sen verran että naama valuu ja paita on märkä. Joskus jalka/selkä treenissä hikoileminen yltyy jopa aika kiusalliseksi. Varsinkin jos joutuu joskus treenaamaan jollain salilla missä ei ilmastointi ole kunnossa ja lämpötila muutenkin pirun korkea niin hiki virtaa kyllä aikalailla puroina.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom