Hikoiletko kunnolla salilla?

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Itsehän hikoilen kuin pieni sika ja olen siitä aiemminkin postaillut :D Paidastani ei treenin jälkeen löydy yhtään kuivaa kohtaa, eikä liiemmalti housuistakaan. Ja sehän vituttaa, vituttaa ankarasti, mutta tietää tehneensä jotain =) Hikoilen nyt muutenkin niin pirusti, että aivan sama... Olen jokatapauksessa se salin hikisin kaveri...poikkeuksetta.

Ja sitä hikeä oikein suihkuaa kainaloista, persvaosta ja päästä...ihan järkyttävät määrät. Aina pakko kantaa pyyhettä mukana salilla.

Normaalisti en hikoile kuumallakaan säällä tai oikeastaan missään olosuhteissa lähes yhtään. Toisin on salilla, siellä hikoilen kuin sika treenistä riippumatta. Perin omituista...

Mä hikoilen kuin sika aina kun treenaan. Riippumatta siitä teenkö aerobista vai punttia. Ennen ajattelin että johtuu siitä että otan alkulämppärit aina reippaaseen tahtiin juoksumatolla, mutta tuskinpa se yksinomaan siitäkään johtuu kun body pumpissakin hikoilen aina lätäkön. Mulla on varmaan joku hormoonihäiriö....? Perkele, salin isoimmat körmytkään ei hikoile niin vuolaasti kuin minä.

Vaikka sydän hakkaisi tuhatta ja sataa meitsiä ei läpimäräksi saa hikoilemalla niin millään.
Ainoastaan jos vetää pidemmänpuoleista aerobista niin silloin sitä hikeä alkaa pukkaamaan.
Tai no kyllähän tuollainen normaali eroottinen kainalohiki onnistuu normaalistikin. :D

Tiedä sitten liittyykö tuo jotenkin siihen, että minulla on atooppinen iho.

Ite tulee kanssa hikoiltua ihan mahdottomasti, varsinkin jalkapäivänä. Tänäänkin oli pukukopissa vaikeuksia saada hikistä t-paitaa pois päältä, kun se oli liimautunut selkään kiinni.

Joskus hikeä pukkaa helpommin, vaikka tekisi samalla intensiteetillä. En tiedä sitten mistä johtuu.. eniten vituttaa persehiki..huoh :S

Hikoilen kyllä, en nyt ui hiessä, mutta haisen sille :lol2:
Hiki on merkki hyvästä treenistä. Aikaisemmin treenasin paljon kevyemmin, eikä hiestä ollut tietoakaan, ja se myös näkyi, että ei tuloksetkaan nousseet. Nyt kun ottaa isommat painot ja treenaa ASENTEELLA, niin kyllä hikoo!

tää on mielenkiintoista..aika harvoin hikoilen..paitti jalkapäivänä..Joskus tosin todella herkästi lähtee hiki,mut yleensä saa vetää aika kovaa,et roiskuu.. :rock:

Hikoilen aina salilla ja reilusti. Mulla on myös aina kuuma. Hiki tulee muutenkin todella helposti.

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
En yleensä hikoile salilla vaik treenanki mielestäni kovaa :o Mut sit ku vetää aerobista ni johan virtaa hiki! Kummallista :/ Mut yleensä vedänki 15minaa aerobista ennnen treeniä ni virtaaki veri ruumiissa. Ehkä tuosta ei ole haittaa :)

hiki lentää ja välillä vituttaa kävellä tanko selässä telineisiin kun meinaa pluikastua siihen lammikkoon joka otsasta on irronnut siihen jalkonen eteen plaattialle. Tämä siis jalkapäivänä.
Selkäpäivänä on taas niiiiiin märkää touhua ettei meinaa eteensä nähdä kun vettä vuotaa kuin tenavassa silmien edessä.

PRIEST sanoi:
hikoilen aivan vitusti.

Sama juttu tääläkin. Ihmetyttää vaan kun kukaan muu salilla ei näytä hikoilevan. Itse melkein hukun hikeen, mutta muilla on paita kuiva.

Oli eilen selkäpäivä vuorossa ja se on mulla ehdottomasti pahin hikoilun kannalta. Hikipisaroita tippui koko ajan lattialle ja piti hakea vähän väliä paperia kuivamaan naamaria. Hikoilua lisää vielä salivaatteet: collegepaita ja -housut sekä t-paita.
Ei se oo reeni eikä mikään jos ei hiki lennä:rock:

Hikoan minäkin, ja varsinkin jalka- ja selkäpäivinä oikein tosissaan. Pikkupyyhe pitää olla mukana. Tietääpähän ainakin tekevänsä jotakin kun on hiki kunnolla päällä.

hiki valuu salilla kunnolla ja kaikessa muussakin touhussa missä vähänkään joutuu puristamaan(auton renkaan vaihdot, auto rempat yms...), joskus hiki valuu jo pelkkää lamppua vaihtaessa(kotiin), siis silloin jos joutuu kauan olemaan kädet ylöspäin asennossa lisäksi siinä asennossa menee olkapäät "pumppiin" välittömästi:)

Miten musta tuntuu, että ollaan neutraalin kanssa samasta puusta väsättyjä - paitsi itsellä vähempi tuota lihhoo. Nuo neljä riviä neutraalin tekstiä on 1:1 täällä. Ja alkuperäinen kysymys:

KYLLÄ !!! Ja aika ÄLYTTÖMÄN paljon.

P.S. kotona joutuu kiipeämään portaitakin kokoajan (kaksi kerrosta)...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom