Hiki pintaan täytyy saada

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jamm0rZ
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tuli tuossa kerran mieleen että jos tekee punttia kehonrakennusmeiningillä niin ei kauheasti kyllä puske soijaa reenissä. Ja tottahan hiki tulee jos on huppari päällä mutta kevyissä kamppeissa ei välttämättä. Tietysti jos tekee jotain crossfittiä niin on vaatteet märkänä jo lämpässä, mutta miten on, onko reeni ollut lepsua jos ei kauheasti puske soijaa sen jälkeen?

No ei kai se hientulo kerro juuri muusta kuin vilkkaasta aineenvaihdunnasta. Eli ei kai se mikään välttämättömyys ole, että pitäs olla hiestä märkänä pitäs olla aina... Esimerkiksi kun itse treenaan kaverin kanssa, niin ite oon varpaista päälakeen hiestä märkä, mutta kaveri, joka treenaa vähintäänki yhtä kovaa, saattaa saada muutaman hikikarpalon näkyviin vasta treenin loppupuolella. Itse olen muutenki aika kova hikoamaan, eli ei paljoa tarvita, että on pää ja rinta/selkä märkänä. Kovin on yksilöllistä myös. Tietenki voi myös olla, että treenit on nojailua vaan :D

Itekki hikoilen aina ja ei treenit mitenkään aerobisia ole. Hikoilen jopa kauppaan mennessä. Yksilöllistä se on.

Jep, yksilöllistä. Kehonrakennusmeiningillä kyllä pitäis enemmän puskea hikeä pintaan, kuin voimatreenillä. Lisäks vaikuttaa sekin mitä liikkeitä tehdään. Jos tekee vaan vipareita ja taljavemputuksia niin ei pitäiskään tulla hiki, mutta sitten taas kovat sarjat mavea, riveä tai kyykkyä lyhyillä palautuksilla jo melkeinpä takaa runsaan hikoilun.

Jossei hikeä puske niin treenissä on vikaa. Jos puhutaan kehonrakennustreenistä niin en ihmettele.

Treenatkaa isoja liikkeitä ja kovaa niin hikoilu on taattu. Piste.

Kyllä hiki lentää

Itellä ainakin hiki lentää ihan kunnolla treeneissä, kun vetää vaikka pudotussarjoja ja ylipäätänsäkin kovassa reenissä. Minun mielestäni kehonrakennus harjottelussa se hiki ihan eniten tuleekin, kun lyhyillä palautuksilla tehdään joskus hyvinkin pitkiä sarjoja ja käytetään erikoistekniikoita. Toki joissain reeneissä hiki jää vähemmälle, mutta selkä sekä jalkatreeneissä on kyllä kaikki vaatteet märät hiestä. :rock:

Nimenomaan kehonrakennus treeneissä pitäisi se hiki lentää...

Kyllä se kummasti lentää myös voimatreenissä. Allekirjoittanut makasi perjantaina hikilammikossa tukinnostelun jälkeen. Ja monet muut kerrat kun on maattu, täristy penkillä tai kalpeana seisaalteen ja hikeä senkun puskee.

Ja jossei kovan mave/kyykkysarjan jälkeen puske pitkään hulluna hikeä, niin se ei ollut tarpeeksi kova sarja.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
No tottakai, mutta on aika itsestään selvää että bodytreeneissä hikeä lentää enemmän, kun tehdään pidempiä sarjoja ja tiheämpään tahtiin.

Ja toki juostessa vielä sitäkin enemmän.

Hiki valuu treeneissä kyllä, pitää lähes pyyhe olla mukana, että näkee, kun menee silmiin...

Aineenvaihdunta on kyllä melko reipas, hiki tulee töissä jo syödessä...

Kyllä se kummasti lentää myös voimatreenissä. Allekirjoittanut makasi perjantaina hikilammikossa tukinnostelun jälkeen. Ja monet muut kerrat kun on maattu, täristy penkillä tai kalpeana seisaalteen ja hikeä senkun puskee.

Ja jossei kovan mave/kyykkysarjan jälkeen puske pitkään hulluna hikeä, niin se ei ollut tarpeeksi kova sarja.

Kyllä ne mavet ja kyykyt kuuluvat myös kehonrakennukseen kun tekee esim. mavea superina esim. ylätalja vasaraottella kanssa ja kun vetää ensin 8x 200kg mavessa ja heti perään vasaraylätalja superpuhtaalla tyylillä 10x100kg niin kolmannen setin jälkeen puskee ulos melkein muutakin kuin hikeä.
Samoin jalanojennukset 16x123kg ja prässi heti perään 10x350kg +kelkka ja tämä setti 3x, niin hiki valuu jo persvakoon ja on kaukana Miksa666:n mainitsemasta "vemputuksesta".

Kyllä ne mavet ja kyykyt kuuluvat myös kehonrakennukseen kun tekee esim. mavea superina esim. ylätalja vasaraottella kanssa ja kun vetää ensin 8x 200kg mavessa ja heti perään vasaraylätalja superpuhtaalla tyylillä 10x100kg niin kolmannen setin jälkeen puskee ulos melkein muutakin kuin hikeä.
Samoin jalanojennukset 16x123kg ja prässi heti perään 10x350kg +kelkka ja tämä setti 3x, niin hiki valuu jo persvakoon ja on kaukana Miksa666:n mainitsemasta "vemputuksesta".

Hei, mä puhuin siitä mitä olen nähny. En väitä etteikö jotkut kehoilijat treenaisi noinkin kovaa, mutta tuppaavat vaan olevaan harvassa kun en yhtään tuollaista settiä ole nähnyt. :-P

Hei, mä puhuin siitä mitä olen nähny. En väitä etteikö jotkut kehoilijat treenaisi noinkin kovaa, mutta tuppaavat vaan olevaan harvassa kun en yhtään tuollaista settiä ole nähnyt. :-P

Ei varmaan kannata jonkun salilla pyörivän normijampan vemputusten pohjalta huudella kehonrakennuksesta... Vai näyttääkö noi Bullin videot vaikka joltain vemputukselta? Vähän samanlaista vammaista yleistämistä, kuin se jos sanoisi kaikkien voimapuolen jannujen olevan pystyyn nostettuja virtahepoja. Molemmissa treeneissä lentää kyllä hiki jos vain kunnolla tehdään. Ne peiliä tuijottavat mielikuvitusrakentajat on sitten oma juttu.

Lähinnä tarkoitin noita meikäläisen salilla pyöriviä keskimääräistä isompia tyyppejä. Eli siis jotain bullin yms. ja normijamppojen väliltä.

Riippuu vähän millä tahdilla salitreeniä tekee, mutta kyllä siinä yleensä hiki tulee. Aerobisessa taas mulla hiki lentää pelkästä sen harkitsemisesta jo, on muuten vähän ärsyttävää kun jos vaikka pitäisi kaupungille kävellä niin sitten on siellä vesiputouksena.

Dietillä keväällä ei juurikaan hikoiluttanut. Mutta auta armias sitä hien määrää kun säätää kalorit kunnolla plussille, aloittaa kreakuurin ja vetää kofeiinipitoisen treeniboosterin ennen salille menoa.

Pyyhe on muutaman sarjan jälkeen jo märkä rätti :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom