Kokeilinpas minäkin sitten vihdoin aamulla sitä HIIT:iä..
Ainoa paha homma on kylmyys, vielä kun kotona söi aamiaista niin oli hengitys vaikeaa vaikka lenkistä oli jo yli 20min...
Joo sama juttu täällä, onneks huomasin aamulla ottaa jonkunnäkösen kaulaliinan aamul ja vetäsin sen suun yli ni helpotti hiukan.
Mulla ei muuten huono olo tullut vasta ku joku ½h lenkin jälkeen, johtuen siitä et en ollut syönyt ja melkein sorruin jääkaapille etsimään lievitystä tuskaani.
En oo ihan varma et olikos mulla syke sillä tasolla ku ois pitän, ku sykemittari on kelloseppä-sedän kätösissä tällä hetkellä. Jokatapaukses tuntu jalois ja keuhkoissa, että eiköhän siitä ainakin jonkunnäköstä hyötyä ole.
Nyt sitten muutaman päivän tauko kun huomenna jalat pitäs saada treenattua..
Ihmettelin tuossa vaan ku spurttien aikana alko suuhun kertyä hirveet määrät limaa. Normaalisti mulla ei lenkkeillessä muodostu suuhun mitään, mut nyt sitäkin enemmän, johtukohan tosta kylmästä ilmasta ja suhtkovasta rääkistä.
Heille jotka eivät ole tätä vielä kokeilleet: Älkää tehkö samaa virhettä kuin minä. Liikuin koko ajan kotiovelta poispäin, ja uskokaa tai älkää mut 5 minsan lämmittelyhölkkä ja 4minsan HIIT kasvattaa jonkunverran sitä kotiinpaluumatkaa. Eipä siinä muuta mut vedin ton tosiaan aika henkihieveriin asti ja sitten ku ois pitän kotiapäin kävellä ni tuli melkein äitiä ikävä. :D Noh, omaa tyhmyyttäni tuo.. ;)
Mut jokatapukses yks rankimmista tyyleistä mitä oon pitkää aikaa tehny!