FleXys sanoi:Siis mä ajattelin alkaa vähentämään mun rasvaprosenttia ja oon lukenut taas varmaa 100 artikkelia lihduttamisesta jne,mut nyt oon ihan sekaisin.
-Siis paras tapa polttaa rasvaa ja säilyttää lihakset on mennä aamulla lenkille ja käyttää siis sitä HIIT-tyyliä,ennen kuin on syönyt mitää? Mut entä saako vetää esim. heraprotskuja ennen sitä,vai eikö saa ottaa mitää ennen sitä lenkkiä eikä sen jälkeen johonkin tuntiin?Ja entä jos ei mene aamulla lenkille ja juoksee illalla sen HIIT:in nii eikö se sit auta paljon mitää?
-Ja jos haluaa et rasva palaa ja lihakset säilyvät täytyy syödä kuitenkin proteiineja se n.2g/rasvaton painokilo ja syödä muutenkin n. joka 3h? Mut kaloreita pitää vähentää ja lisätä liikuntaa et alkaa laihtumaan,pitääks ne kalorit vähentää vain hiilareista sit?
-Ja niistä proteiineist,pitääks suurin osa saada normaalista ruoasta,Mut sit välillä voi vetää vaikka sitä American Pro Slow protskua(mul on sitä..) vai onko mitää väliä?Ja onks nää heraprotskut sit näitä mitä vedetään vain palautusjuomassa mieluiten?
Jos joku vois vastata näihin varmaa aika tyhmiin kysymyksiin,nii olisin todella kiitollinen.
Unohdat nyt ens alkuun noi hifistelyt... Perusasiat kuntoon!
- Kalorit alle sen mitä kulutat
- Protskua 2g/painokilo
- Safkat jakautuu tasaisesti päivälle (5-6 ateriaa)
- Lisää aerobista
Sillä pitäis päästä jo kohtuu alhaisiin rasvoihin..
:haart:
..) vai onko mitää väliä?Ja onks nää heraprotskut sit näitä mitä vedetään vain palautusjuomassa mieluiten?
...HIIT on niin lyhyt että sen jaksaa vetää vaikka asenteella heti kun itsensä sängystä ylös repäisee. 1h aerobisessa voi olla eri juttu mutta nyt on kysymys max 15min rykäisystä.