Hiilariton Pizza!!

Itelläkin on varusteet jääkaapissa odottelemassa. Käyn salilla ja sitte paistihommiin :)

Tosta sipulipussikeitosta, ni ite en ainakaan tykkää! Tulee niin kaarmiva jälkimaku että ei pysty oikeen olemaan ihmisiks loppu päivänä :/ Vähä ku söis Manhattan sipsejä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
AIVAN SAATANAN HYVÄÄ!!
Ei tuosta sipulikeitto pussista mitään jälkimakuja tule, vaan MAKUA. Ei tarvii laittaa koko pussia, vaikka 1/3 osa ja loput pippuria, suolaa..pierettäähän se tietty vähän ;)

Kyllä! Todella mahtavaa! Ite pistin n. 500g jauhelihaa, metukkaa, kinkkua, mozzarellaa, punasipulia, valkosipulia ja auraa! Ei hyvä jumala, meinas kieli mennä mukana... Paremman makusta ku pizzerian pizza, ihan ylivoimasesti!

Joo, ja jauhelihan maustoin: suolalla, pippuri sekotuksella ja lihaliemikuutioilla... ja kahdella munalla!

kysytään nyt tämän päivän tyhmin kysymys :D. tosin täysin ruoanlaitto taidottomana mikään kysymys ei voi olla liian tyhmä

eli pitääkö jauheliha ruskistaa etukäteen? :D

Tulipa tuota testattua ja oli ihan mielenkiintoinen elämys.. Mielestäni maku ei voita normaalia pizzaa (tai sitten olen tumpelo kokki) mutta toi hiilarittomuus kyllä kompensoi melko paljon!

Multivita: Miten ihmeessä ylipäätään keksit noin älyttömän reseptin!? Mulla ei olisi tullut mieleenkään kokeilla mitään vastaavaa. Kaipa tota on pakko kokeilla kun kaikki kehuvat...

:kippis1:

Tulipa tuota testattua ja oli ihan mielenkiintoinen elämys.. Mielestäni maku ei voita normaalia pizzaa (tai sitten olen tumpelo kokki) mutta toi hiilarittomuus kyllä kompensoi melko paljon!

Mitä sä laitoit tohon? Mä söin vaan puolet tosta pizzasta kerralla ku omani oli aika tuhti! Laitoin varmaan 200g kinkkua, 75g metukkaa, 100g juustoa, 30g sinihomejuustoa ja sitte helvetisti valko- ja punasipulia (aivan über suosikkeja!!). Ja se pohja on tosi tärkee maustaa kunnolla. Ite oisin voinu syödä pelkän pohjan ku se oli jo niin hyvän makunen :lol2: Tai no, kaverit aina nauranu mun Koti Pizzan Perfetta pizzaa :jahas: pelkkää lihaa... :eek: :thumbs: :kuola:

Mitä sä laitoit tohon? Mä söin vaan puolet tosta pizzasta kerralla ku omani oli aika tuhti! Laitoin varmaan 200g kinkkua, 75g metukkaa, 100g juustoa, 30g sinihomejuustoa ja sitte helvetisti valko- ja punasipulia (aivan über suosikkeja!!). Ja se pohja on tosi tärkee maustaa kunnolla. Ite oisin voinu syödä pelkän pohjan ku se oli jo niin hyvän makunen :lol2: Tai no, kaverit aina nauranu mun Koti Pizzan Perfetta pizzaa :jahas: pelkkää lihaa... :eek: :thumbs: :kuola:

Hetki pieni.. Mitään en punninnu, mut tunaa, kinkkua, oliivia, pepperonia, ananasta ja juustoa. Pohjaa koitin maustaa ihan reippaasti suolalla, pippurirouheel ja grillimausteella, mut voisko olla et tuli kypsennettyä se turhan kuivaks + jos mitään vaikuttaa et tuli käytettyä 5 % jauhelihaa?..
Seuraavalla kerralla päälle löytää tiensä myös salami ja chilikastike;)

Hetki pieni.. Mitään en punninnu, mut tunaa, kinkkua, oliivia, pepperonia, ananasta ja juustoa. Pohjaa koitin maustaa ihan reippaasti suolalla, pippurirouheel ja grillimausteella, mut voisko olla et tuli kypsennettyä se turhan kuivaks + jos mitään vaikuttaa et tuli käytettyä 5 % jauhelihaa?..
Seuraavalla kerralla päälle löytää tiensä myös salami ja chilikastike;)

Ite mä ainakin katoin melkeen minuutin välein sitä, ja ku siinä oli pinnassa semmosta vaahtoa (taitaa tulla kanamunasta...) ja otin sen ulos ku oli vähä enemmän. Ja sitte heitin tavarat päälle ja takas uuniin. Ja oli pohjakin todella mehevä! Kokeile ilman grilli maustetta, ite ainakaan en laittais sitä jauhelihan kanssa (tai no, en kyllä minkään kanssa :D ). Chilikastike voi kyllä olle helvetin hyvä idea :worship: No, mut hyvää toi kyllä on! Omasta mielestä pieksee normi pizzan mennen tullen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom