Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kunnioitettavat kilsat! Minkä pituisia lenkkejä hiihtelet yleensä? 20 km päivässä näyttäisi tulevan keskiarvo 9 vkolla?Nyt on tullut ulkoilutettua suksia viime päivinä melko mukavasti. Viiden päivän aikana kilometrejä kertynyt 210. Koko talven saldo tähän mennessä 1350km. Nämä reilussa kahdessa kuukaudessa.
Kunnioitettavat kilsat! Minkä pituisia lenkkejä hiihtelet yleensä? 20 km päivässä näyttäisi tulevan keskiarvo 9 vkolla?
^aika saatanan kova suoritus! ITse hiihdin viime vuonna 100km ja aikaa meni yli 9h, tosin noin 600km oli muistaakseni vasta takana hiihtoa mutta silti. oot painellu aika kovaa vauhtia n 17 km/h jatkuvalla syötöllä.
X-Stiff;2832649 begin_of_the_skype_highlighting**************2832649******end_of_the_skype_highlighting sanoi:100km on aina kova kun sen yhden päivän aikana hiihtää! Vauhti oli tosiaan tasaista, vasta viimeisellä vitosella vähäsen hyytyi. Muuten hiihdin samalla vauhdilla koko ajan. Tonnin jälkeen on itellä alakanu vasta hiihto kulkemaan. Kesällä juoksin paljon ja olin hyvässä kondiksessa, mutta kunto vähän romahti marraskuussa kun olin kipeänä sen kokonaan. Joutui sitten hiihtämällä nostamaan kuntoa ja nyt on päästy erittäin hyvään lentoon. Vielä kun malttaisi levätä niin meno paranisi vielä.
Tää viikko ois tarkotus ottaa kevyesti hiihtämällä 20-30 kilsan lenkkejä, mutta saas nährä....:D
Mietin jos ostaisi ensi talveksi alesta luisteluhiihtopaketin. Missä hinnoissa ja mitä merkkiä kannattaa suosia? Olen n.190/86kg. Nopea vilkaisu näyttäisi että lähemmäs 500 tulisi paketille hintaa (sukset, monot ja sauvat).
Kävin tänään n.30km hiihtelemässä! Meni jo vähän nautiskeluksi, sillä tänään oli "lentokeli"! Kilometrit tuli melkeinpä ilmaiseksi hiihdeltyä ja vauhtikin oli siinä 3min/km, eipä voinnut valittaa kun aurinkokin helli ihanasti kasvoja Tätä se hiihto on parhaimillaan!
Aikamoinen vauhti ollu, jos koko matkan oot tommosta pitäny. En sanois että ilmaiseksi kilometrit tulis, ellei oo pelkkää alamäkeä ;)
Sillä vauhdikkaammalla tyylilläkö? Oliko rankka maasto?