Hiieman apua -.-

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja krizze
  • Aloitettu Aloitettu

BCAA-valmisjuoma

Pineapple Lemonade, 24 tlk

-40%
Juu elikkä miulla ny o tällänen ihana vaihe menossa että ois tarkotus itteni kunnolla kesä kuntoo saaha , "päkki" näkyviin ja kunnolla ny tohon kesään mennessä , treenaan iha kunnolla ja syö terveellisesti . . Sali ohjelmaan tarttis vaa vähä apua.

Lyhyesti ny tosta miun tän hetkisestä reenistä ja tuloksista, elikkä alotan päivän yleensä kevyellä 30min aamulenkillä enne aamupalaa.
Aamupala onki sit : 1dl Nalle täysjyvä puuroo + Ehramm joko marjoilla tai anaksella + vesi lasi.
Välipalaa tulee popsittua ennen lounasta sitten miten sattuuukin : terveellisesti kai?
Yleensä menee pari banaania tai muuta hedelmää . .
Lounas onki sit ruokaympyrän mukainen koulusafka + pari lasia vettä taikka rasvatonta maitoa.
Illallinen riippuu vähän , yleensä koostuu lihasta , kalasta taikka kanasta + lisukkeet , elikä kasvikset + riisi , makarooni ja nuin (täysjyväisiä)
Ja iltapalaksi menee ehrami + marjat / ananas vaihteeks.

Luulen että tuo on kohtuudessa ihan ok valio , joku viisaampi vois si auttaa tuon suhteen jos näkee jotain epämäärästä. . Mutta sit ongelmaan joka mulla

Kuten tossa mainitsin aamulenkin vedän joka päivä 30min. .
Treenailen brassijujutsua 3-4 kertaa viikossa 1kerta = 90min.
Elikkä sali jää vähän vajaaks tai omasta mielestä siltä tuntuu , 2kertaa viikossa kerkiin käymään mutta silläkin oon huomannu että kädet ja rintakasvaa . . Mutta ois tarkotus se "poikakalenteri" vatsa saada kans . -.-

Ohjelma on ny tollanen perus , että mitä jujutsta kerkiin ni tulee tehtyä yleensä.
Ke : Selkä + kädet
La : Rinta + jalat

Vatsoja teen joka sali treenin + jujutsun lisäks kanssa ihan riittävästi , jujutsu reenien jälkeen +100 vatsaa ihan normaalisti omalla painolla , salilla tulee tehtyä rutistuksia laitteella 20 x 5 ja painot pyörii siinä 50-60kg pintaan .

En siis laihtua haluaisi vaan saada vattaa kireemmäks :I
Pituutta tällä hetkellä siinnä 170cm ja painoa 65, penkistä menee 3 x 10 70kg:lla ja maksimeja siinä 100kg pintaan. .

Negatiivisitä kommenteista ottaa oppia , eli niitäki vaa :thumbs:

No eikäs se vatta saada kireäks nimenomaan laihtumalla:) Luulis että noilla treeneillä sielä nyt jonkinlaiset palkit on, eivät vaan ole näkyvillä.

tuskin tosta 65 kilosta mihinkään kannattaa laihduttaa ellei sitten ole ton jujutsun takia fiksua joittenkin painorajojen takia(? en tiedä näistä)

sellaiset supervatsat saa oikeesti vasta tosi kireessä kunnossa, ja sellaisessa nyt on mun mielestä ihan turha itseään montaa kuukautta pitää.

ps. itse vähentäisin juoksemista, tulee aika paljon liikuntaa jo puntista + lajitreeneistä sulla.

Juu , no siis kyllä päkki kasassa on ku jännittää mutta ny o tullu tollanen vaihe pääl että tahtoo kunnolla sen näkyviin -.- . . Juu no painoa en tykkäis pudotella just tuon takia että oon ottelupainossani tällä hetkel . Eikä oikeen satu pienempää sarjaa kun tuo -64 johon aina pompin ku kisoja tulossa sillonki se menee vaan nesteestä , mut voishan sitä harkita ittensä vetämistä tuohon ihan elopainosta ni ei tarvii sitten nesteillä pelleillä , kiiti neuvoista kuitenki.

Suositut

Back
Ylös Bottom