Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by Powerlift77
Mikä on edullinen ?
Itse otan:
osa10
puoli14
koko25
Olen kyllä Porissa.
Originally posted by Powerlift77
Mikä on edullinen ?
Itse otan:
osa10
puoli14
koko25
Olen kyllä Porissa.
oma hieronta on 50e. eli kokohieronta 1.5h. jätkä entinen huippu-urheilija ja voin sanoo et osaa hieroo ja hieroo muuten kovaa
Totta puhut, ja ei ole silläkään hieronnassa merkitystä että onko entinen huippu-urheilija vai ei!!Tässä kohtaa haluaisin kertoa, että se että hieroo KOVAA ei ole mikään merkki hyvästä hierojasta/hierojan taidoista. Tärkeää on toki saada oikea tuntuma lihakseen, mutta liian kovaa hieromisesta ei ole juurikaan hyötyä.
Mä en löytäny mitää muuta hierontaa liittyvää threadia niin menköö tässä.
Eli pari tuntia sitten olin hieronnassa nyt vähän pyörryttää ja pientä päänsärkyä. Onko toi ihan normaalia hieronnan jälkee? (ensimmäinen kerta siis kyseessä) käytiin läpi kaulan ja niskan alueet sekä selkä.
No jos ensin julkisesti haukut tuurijuopoksi, niin ehkäpä kannattaa nuo yhteystiedot jättää laittamatta. Tuskin tuo kaveri kovinkaan miellissään moisesta mainostamisesta olisi. Ei siis sillä, että moinen tuurijuoppoilu hieronnan laatua huonontaisi, mutta tuskin kuitenkaan tuollainen mainonta on sitä mitä yrittäjä kaipaisi.