Hieronta

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Kyllähän niitä hierojia löytyy pääkaupunkiseudulta ihan riesaksi asti, mutta edullista et tule löytämään vaikka etsisit koko ikäsi. Jos tilipussi ei kestä oikeaa hierojaa niin voihan sitä aina hieroa ite itseään :p

Originally posted by Powerlift77
Mikä on edullinen ?

Itse otan:

osa10
puoli14
koko25

Olen kyllä Porissa.

Minusta sulla on ihan kohtuu edulliset hinnat, oon joskus maksanut koko hommasta 35 euroa.

Toi "puoli" hieronta 22 euroo. Taitaapi tämä hieroja hieroskella enimmäkseen naisia, joten joutuu ainakin tekee hieman enemmän työtä ku hieroo meikäläisen lihaksiston. :D

PS. Kyllä mies pientä kipua kestää.

Originally posted by Powerlift77
Mikä on edullinen ?

Itse otan:

osa10
puoli14
koko25

Olen kyllä Porissa.

Milläs salilla käyt PowerLift77? Minäkin satun asumaan Porissa ja käyn Porihallin salilla, saiskohan tuohon hierojaan jostain yhteystietoja tms?

oma hieronta on 50e. eli kokohieronta 1.5h. jätkä entinen huippu-urheilija ja voin sanoo et osaa hieroo ja hieroo muuten kovaa

Tässä kohtaa haluaisin kertoa, että se että hieroo KOVAA ei ole mikään merkki hyvästä hierojasta/hierojan taidoista. Tärkeää on toki saada oikea tuntuma lihakseen, mutta liian kovaa hieromisesta ei ole juurikaan hyötyä.

mä ihmettelen kans tota kun puhutaan hieronnasta niin heti nousee aiheeksi toi hieronnan "kovuus". miks kaikki haluu et hierotaan kovaa? jos on jotain hierottavaa niin silloin ei mun mielestä kovin lujaa tarvii ottaa. ei siihen tarvii olla mikään vahvamies hieromaan, pätevä 50kg nainen riittää.

Tässä kohtaa haluaisin kertoa, että se että hieroo KOVAA ei ole mikään merkki hyvästä hierojasta/hierojan taidoista. Tärkeää on toki saada oikea tuntuma lihakseen, mutta liian kovaa hieromisesta ei ole juurikaan hyötyä.
:offtopic: Totta puhut, ja ei ole silläkään hieronnassa merkitystä että onko entinen huippu-urheilija vai ei!!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Niin, kivun määrähän ei ole minkään sortin mittari hieronnan tehokkuudesta. Joskus hieronta voi tehdä todella kipeääkin, mutta se itsessään se kipu ei kerro mitään hieronnan tehokkuudesta/vaikuttavuudesta. Erityisesti ensimmäisiä kertoja hierojalla vieraileville on parempi alkuun hieman liian hiljaa kuin hieman liian kovaa.

Mutta onhan se tieten hyvä, että hierojalla on voimaa ja tekniikkaa ottaa tarvittaessa kovempaakin. Vaikka olisi oikein taitava pieni (nais)hieroja, kovin on kivinen tie edessä kun pöydälle kellahtaa Erno-Petteri 120kg joka on toiminut betoni raudoittajana viimeiset 20 vuotta. Kun se hartiaseutukin on jo sitä betonia, ei sinne niitä sormiaan upoteta ilman riittävää voimaa.

Mä en löytäny mitää muuta hierontaa liittyvää threadia niin menköö tässä.

Eli pari tuntia sitten olin hieronnassa nyt vähän pyörryttää ja pientä päänsärkyä. Onko toi ihan normaalia hieronnan jälkee? (ensimmäinen kerta siis kyseessä) käytiin läpi kaulan ja niskan alueet sekä selkä.

On se. Veri lähtee kiertäään ja kuona-aineet liikkeelle;)

Mä en löytäny mitää muuta hierontaa liittyvää threadia niin menköö tässä.

Eli pari tuntia sitten olin hieronnassa nyt vähän pyörryttää ja pientä päänsärkyä. Onko toi ihan normaalia hieronnan jälkee? (ensimmäinen kerta siis kyseessä) käytiin läpi kaulan ja niskan alueet sekä selkä.

:eek: vähäsen kyllä ihmetyttää,itsellä niska/olkapäähieronnassa eka krta eikä miteen oireita.no ihmiset on niin erilaisia

Kyllä mulla ainakin on joskus kovemman hieronnan jälkeen ollu aika hutera olo ja pientä päänsärkyäkin iskeny. Kannattaa muistaa juoda kunnolla loppupäivä.

Oma hieroja pyytää 35€/kerta koko kropasta. Kerralla tarkotetaan siis sitä että kaik hierotaan auki, joskus mulla menee 30min ja joskus parhaillaan 2h ja hinta on aina sama :) Ongelma nyt on se että kaverilla ei oo mitää nettisivuja jostain syystä enkä viitti täällä jakaa sen puhelinnumeroa tai nimeä, yritän ettiä jos löytäsin sen sähköpostiosotteen jostain. Tää ukko siis toimii Mäkkylässä Espoossa (Leppävaaran vieressä) sellasessa yksiössä jonka se on vuokrannu vaan tohon hierontahommaan. Ja ihan "kuitillista" toimintaa eli ei tee pimeenä :) Ainua ongelma tossa kaverissa on se että se on tuurijuoppo eli aika-ajoin sitä ei saa kiinni kuukauteen-pariin ku sattuu korkki aukeemaan :D

No jos ensin julkisesti haukut tuurijuopoksi, niin ehkäpä kannattaa nuo yhteystiedot jättää laittamatta. Tuskin tuo kaveri kovinkaan miellissään moisesta mainostamisesta olisi. Ei siis sillä, että moinen tuurijuoppoilu hieronnan laatua huonontaisi, mutta tuskin kuitenkaan tuollainen mainonta on sitä mitä yrittäjä kaipaisi.

No jos ensin julkisesti haukut tuurijuopoksi, niin ehkäpä kannattaa nuo yhteystiedot jättää laittamatta. Tuskin tuo kaveri kovinkaan miellissään moisesta mainostamisesta olisi. Ei siis sillä, että moinen tuurijuoppoilu hieronnan laatua huonontaisi, mutta tuskin kuitenkaan tuollainen mainonta on sitä mitä yrittäjä kaipaisi.

Löytyyköhän Tampereen seudulta mitään osaavaa urheiluhierojaa joka sais auki yläselän, alaselän sekä hartiat noin tunnissa ja hinta korkeintaan 25€/h? Ei sellasta lääppimishierontaa
vaan kunnon hierontaa niin että itku meinaa tulla silmästä :P

Olikohan tuo kysymys mulle tarkoitettu, kun mua kerta lainataan? No, en tiedä, kun en sieltä päin ole. Mutta uskon, että osaavia varmaankin löytyy useitakin, mutta halvalla meinasit saada tunnin kunnon käsittelyn.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom