Hieromisesta riippuvaiseksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ptrfd
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Itse kävin justiinsa hierojalla ensimmäistä kertaa ja voe hemmetti että tykästyin, hieman oli pökkelö olo sen jälkeen. Olen kuullut kaveriltani että hierojalla käymisestä voi elimistö jäädä riippuvaiseksi jos joka viikko käy, ja se on mukamas huono juttu. Kysyin hierojalta asiasta ja hän sanoi että mieli voi jäädä riippuvaiseksi ja että se on vain hyvä juttu käydä usein hierojalla. Tiedä sitten häntä, itse ainakin pidin kovasti ja otin jo ensi tiistaille uuden ajan :)

Omia mietteitä...

Nykyisin ihmiset ovat todella skeptisiä kaikkiin asioihin. Itse olen hierottanut itseäni jo yli 10. vuotta. Aloitin hierotuttamisen juniorina jääkiekossa. Omasta mielestä riippuvuuden aiheuttaa juuri hieronnan tuoma mielihyvä, lihasten rentoutuminen ja muutenkin eufoorinen olotila.
Hieronta tapahtumana on myös henkisesti rentouttava kokemus, paitsi jos "avataan" "penikat" tai "lateraalikalvot" reisistä. Silloin on rentoutuminen todella kaukana.

Itse suosittelen hierontaa jokaiselle ihmiselle.
Olen pohtinut erästä asiaa. Olen riippuvainen hierontaan? Onko siinä mitään pahaa? Rahaa sinulta uppoaa hierontaa n.40€ viikossa. Sijoitat siis omaan terveyteen rahaa. Käyt kerran viikossa "ulkona" 150€ per ilta... Taas sijoitat itseesi rahaa. Vertaillessa näitä rahan sijoitus tapoja, jokainen löytää varmaan sen oikean.
Itse sijoitan 40€/viikko hierontaan ja näin tulen jatkamaan.
Tutkikaa asiakkaana hieronta markkinoita ja valitkaa itsellenne sopivin. Se, että ystäväsi sanoo, että "se" on hyvä! Niin se ei tarkoita, että "se" sopisi juuri sinulle.

Muistakaa!!!! Hieronta ei vähennä lihas-huollon tarvetta!!!

Kyllä hierojalla pitää käydä ainakin 2 kertaa kuussa muuten ei kulje puntti eikä duuni

Ehkä 150€ on yliampuva mutta 40€ uppoaa varsin helposti. Ja tuohan on jo hieronnan hintainen.

Mutta olen kanssa sitä mieltä että eipä tuo riippuvuus hierontaan siitä tulevan hyvän olon takia nii kauhean vakavaa ole...

Juotko aina sampanjaa ulkoillessa?

Eipä tuohon summaan ei hirveitä tarvii(jos laskee taksit, narikat, pääsyliput, syömiset/juomiset).
Allekirjoittaneella se oli 100-150 joka kerta kun kävi "ulkoilemassa".
Ja mitä hierontaan tulee, suosittelen.
Itse käyn 30krt vuodessa.(urheiluhierojalla)
..tiiä sit onko mitn apua, muuta ku henkistä??

No en mä ainakaan oo riippuvaiseks tullu, koko syksynä kävin vaan pari kertaa hieronnassa. Nyt kun sain lahjakortin, on tullu käytyä parin viikon välein. Jestas, paljon parempi olo kun selkä on kondiksessa eikä tartte pelätä että jossain spasmit kiristelee millon tahansa.

Back
Ylös Bottom