Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nuo ovat joka tapauksessa vanhoja ja rumia bemareita oli tekniikka niissä sitten mitä tahansa. Sama homma kuin tuossa aygo:ssa. Ei se ole hieno vaikka se ois kuinka bensapihi tahansa.

M3 on kyllä hiano
ac_schnitzer_bmw_m3.jpg

bmw_m3_coupe-hr.jpg

introduction.jpg

Tällainen ajoi työpaikan pihalla vastaan pari pv sitten, seisautti kyllä hetkeksi :kuola:
Oli hieman kateellisena tietysti selvitettävä onko omistaja firman palkkalistoilla, ei ollut.
Noita ei taida olla kovinkaan monta Suomessa ja yksi on tutulla. Kyydissä olen ollut ja armoton vehje on.

Samanlailla siistejä kuin Lotus Omega. Ilman tuota tekniikka kyseessä on vain ulkoisesti ruma tuunatun näköinen vanha opeli.

Sehän tässä oli ytimenäkin varmaan. Eiköhän 95% automiehillä se hienous ole se kokonaisuus tai ne tunteet, mitä auto herättää ja siihen vaikuttaa kaikki mistä se auto koostuu.
Tuskin kovin monen mielestä esim. kuplan alustalle 100% 1:1 täydellinen kopio 911 Porschesta olisi kuitenkaan kovin hieno.

Ja se hienous pelkkänä ulkonäköasiana on sitten tietysti niin jokaisen oma näkemys kuin olla ja voi.

Mun mielestä esim toi valkoinen vanha Alpina on hienon näköinen, vaikka tietäisinkin sen olevan vaikka sillä 520i tekniikalla.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Sehän tässä oli ytimenäkin varmaan. Eiköhän 95% automiehillä se hienous ole se kokonaisuus tai ne tunteet, mitä auto herättää ja siihen vaikuttaa kaikki mistä se auto koostuu.
Tuskin kovin monen mielestä esim. kuplan alustalle 100% 1:1 täydellinen kopio 911 Porschesta olisi kuitenkaan kovin hieno.

Ja se hienous pelkkänä ulkonäköasiana on sitten tietysti niin jokaisen oma näkemys kuin olla ja voi.

Mun mielestä esim toi valkoinen vanha Alpina on hienon näköinen, vaikka tietäisinkin sen olevan vaikka sillä 520i tekniikalla.
Niinpä, se kokonaisuus. Se ei mielestäni tee autoa vielä hienoksi, että auto on tekniikaltaan kuin formula mutta näyttää ulospäin joltain vanhalta tuunatulta amiskärryltä josta puuttuu yksi etuvaloista. Mielipidekysymyksiähän nämä ovat ja jokaisella on omansa mutta minulle tulee hienosta autosta mieleen sellainen, joka näyttäisi myös siltä että sillä kehtaisi ajaa myös valoisalla ja muuallakin kuin Ruskeasannan ja Tikkurilan shellin välillä.

Edit: Ottaen vielä huomioon, että suurimmalle osalle ihmisistä alpina/lotus ei kerro mitään, eikä suurinta osaa ihmisistä kiinnosta mitä siellä konepellin alla on. "Joo, onhan se vanhan ja ruman näköinen mutta sillä pääsee lujaa." "Jaa-has."

EditII: Katsokaas vielä tuota alpinaa. Etupuskuri on ruuveilla kiinni, siis niin että ruuvit näkyvät. Levike on ainoastaa etupuskurissa, sopii tosi hyvin muuhun autoon. Keula viistää maata ja muuten auto on kuin traktori.

Niinpä, se kokonaisuus. Se ei mielestäni tee autoa vielä hienoksi, että auto on tekniikaltaan kuin formula mutta näyttää ulospäin joltain vanhalta tuunatulta amiskärryltä josta puuttuu yksi etuvaloista. Mielipidekysymyksiähän nämä ovat ja jokaisella on omansa mutta minulle tulee hienosta autosta mieleen sellainen, joka näyttäisi myös siltä että sillä kehtaisi ajaa myös valoisalla ja muuallakin kuin Ruskeasannan ja Tikkurilan shellin välillä.

Edit: Ottaen vielä huomioon, että suurimmalle osalle ihmisistä alpina/lotus ei kerro mitään, eikä suurinta osaa ihmisistä kiinnosta mitä siellä konepellin alla on. "Joo, onhan se vanhan ja ruman näköinen mutta sillä pääsee lujaa." "Jaa-has."

Pätee myös toisinpäin. Pelkkä urheiluauton ulkönäkö ei riitä herättämään fiiliksiä, jos pellin alla on porakoneen moottori ja äänet muistuttavat ompelukonetta. Menevän näköisen auton vain kuuluu myös kulkea ja kuullostaa urheilulliselta.

Pätee myös toisinpäin. Pelkkä urheiluauton ulkönäkö ei riitä herättämään fiiliksiä, jos pellin alla on porakoneen moottori ja äänet muistuttavat ompelukonetta. Menevän näköisen auton vain kuuluu myös kulkea ja kuullostaa urheilulliselta.
Toki, sanoinkin että se on se kokonaisuus, ei ainoastaa se mitä konepellin alta löytyy.

Vähän sama juttu kun jos oot tehny penkissä oman ennätyksesi ja menet kertomaan siitä jollekin puolituntemattomalle. Sitä varmaan kiinnostaa ihan vitusti, mutta itse olet tyytyväinen, niin vitunko väliä.

Ja eiköhän tollanen auto osteta hyvin pitkälle niiden tunnesyiden perusteella, eikä sen perusteella että muut pitäisi sitä hienona? Sehän siinä osa viehätystä onkin, että kaikki ei tajua mikä peli se oikeasti on. Jos mulla sattuisi olemaan tossa pihassa vaikkapa se Lotus Omega, niin mulle olisi ihan yksi ja sama miten hienona muut sitä pitää. Itse sillä ajelisin oksa kovana. Ja todellakin joillekin osa sen auton hienoutta on juuri se, että se on hiukan erikoisempi kulkine. Ei sitä tarvitse varmaan kenellekään perustella.

No eikä! Kyllähän se V70, rivari Espoosta, kultainen noutaja, duunipaikka Nokialta, 1,65 lasta jne on varmasti jokaisen ihmisen unelma! Olette muut väärässä!

Tuo on itselleni vaatimattomana ihmisenä kovinkin tärkeää, että auto ei näytä liian hienolta, mutta se toimii ja sillä pääsee kovaa. Säilyttää yllätysmomentin. Ts. tykkään Audeista.

V**tu ei mitään.
Meni hermo, hermo palautui, pyyhin tekstin pois.

Suositut

Back
Ylös Bottom