Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Top Gearissa autot punnitaan lähinnä ulkonäön ja perstuntuman perusteella. Jos auto on hyvä ajaa, niin se kehutaan maasta taivaisiin. Kovinkaan syvällistä settiä autoista et top gearista löydä jos vertaa vaikka TM:n testeihin.
Mutta tuo uusi 300-sarjan coupe on kyllä hieno. Onnistunut seuraaja E46:selle. Livenä varsinkin hieno mustana.
Etkä kyllä pääsiskään mikäli auto olisi minun :DPitää vähän kerskua ja kertoa että meillä sattuu olemaan tuollainen E92 sinisenä. En vaan ole vielä päässyt ajamaan...:(
billmaier
Toi on vaan siitä ikävä että kun minä 162cm pitkä hujoppi istun edessä haluamassani kohdassa niin takana ei mahdu olemaan noi isofix-turvaistuimet/-kaukalot.Tuo BMW 335i Touring on ihan hieno pikku-farmari. Tuo Coupe malli ei mulle iske. Perseestä menny piloille muotoilu.
Mutta tässä tää farmarimalli. Se on ihan hieno.
Veit sanat suustani, just valakosena niiin makiaToi uus coupe valkeena olis kyllä aika hieaaano...
Tässä on erityisen kaunista bensan kulutus ja ympäristöystävällisyys.
Heh... kieltämättä sama kuin postaisi "kauneimmat / kuumimmat naiset" -threadiin suohirviön joka on sisäisesti kaunis ja tosi mukava luonteeltaan. :D:lol2: tätä ketjua kun lukee niin tulee mieleen mikä ei kuulu joukkoon? :D