Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Top Gearissa autot punnitaan lähinnä ulkonäön ja perstuntuman perusteella. Jos auto on hyvä ajaa, niin se kehutaan maasta taivaisiin. Kovinkaan syvällistä settiä autoista et top gearista löydä jos vertaa vaikka TM:n testeihin.

Top Gearissa autot punnitaan lähinnä ulkonäön ja perstuntuman perusteella. Jos auto on hyvä ajaa, niin se kehutaan maasta taivaisiin. Kovinkaan syvällistä settiä autoista et top gearista löydä jos vertaa vaikka TM:n testeihin.

Niimpä, varsinkin kun sekin millä autolla (minkä auton ajettavuus sopii kenellekkin) kukakin tykkää ajaa riippuu ihan ihmisestä.

En ole niin hirveästi tykästynyt bemarin uusiin malleihin E46-coupen, M5 E39:n, BMW E63/E64 6-sarjan (M6:sen) jälkeen.

Mutta tuo uusi 300-sarjan coupe on kyllä hieno. Onnistunut seuraaja E46:selle. Livenä varsinkin hieno mustana.
BMW-335i-Coupe.jpeg

bmw34.jpg

Tuo BMW 335i Touring on ihan hieno pikku-farmari. Tuo Coupe malli ei mulle iske. Perseestä menny piloille muotoilu.

Mutta tässä tää farmarimalli. Se on ihan hieno.

bmw-335-touring-25-10-06.jpg

Tuo BMW 335i Touring on ihan hieno pikku-farmari. Tuo Coupe malli ei mulle iske. Perseestä menny piloille muotoilu.

Mutta tässä tää farmarimalli. Se on ihan hieno.

bmw-335-touring-25-10-06.jpg
Toi on vaan siitä ikävä että kun minä 162cm pitkä hujoppi istun edessä haluamassani kohdassa niin takana ei mahdu olemaan noi isofix-turvaistuimet/-kaukalot.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Toi M6 jakaa varmasti kovasti mielipiteitä. Rumaksi en väitä, mutta paljon hienompia autoja olen kyllä nähnyt. Hieman tuossa sivuprofiilissa samaa kuin uudessa Mustangissa...

Toyota-aygo-green.jpg

Tässä on erityisen kaunista bensan kulutus ja ympäristöystävällisyys.

:lol2: tätä ketjua kun lukee niin tulee mieleen mikä ei kuulu joukkoon? :D

:lol2: tätä ketjua kun lukee niin tulee mieleen mikä ei kuulu joukkoon? :D
Heh... kieltämättä sama kuin postaisi "kauneimmat / kuumimmat naiset" -threadiin suohirviön joka on sisäisesti kaunis ja tosi mukava luonteeltaan. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom