Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Omasta mielestä ehdottomasti hienoin auto. Valkosena varsinkin todella nätti. :kuola:

2006-honda-civic-type-r-concept_big.jpg

Joo tuossahan se ero tuleeki. :) Mulle taas tuo vanhempi on taas buttugly. Mulle uppoaa vähän futuristisempi lookki ja ohjaamostahan sitä varsinkin löytyy.

Nojoo mutta jos hienoja autoja haetaan niin en pidä perus kauppakassia hienona autona vaikka siihen olis lätkitty hieman lisää muovi krääsää. Kieltämättä alkaa nykyään olemaan tuota ylimääräistä muovia perusmalleissakin nykyään. mutta nämähän ovat niitä makuasioita ja en voi sille mitään jos jollain on huono maku :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Yksi harvoista jenkeistä jotka iskee:kuola::kuola::kuola::kuola:

Jenkkien ns. pony careissa on kyllä aika miehekkäitä vehkeitä. Mm. Challengerit, Chargerit ja 'Cudat. Ihan hieno suuntaus että ovat löytämässä uudestaan tuota muotoilulinjaa mikä teki noista uniikkeja. Harmi vain, että noiden autojen henki vaatii tehokkaita vetokoneita, mikä ei oikein istu nykyisille markkinoille.

Muskelit on hienoja, mutta löytyy tuolta toisesta ääripäästä, eli Nintendo-puolelta se yksi ylväs:

Nissan_Skyline_R34_GT-R_N%C3%BCr_001.jpg

Nissan_Skyline_R34_GT-R_N%C3%BCr_002.jpg

Mine's:n pojat vähän ruuvailleet tuota. Kuinka usein rattimies sanoo, että auto on liian nopea? No, katsokaapa tuo viimeinan auto, jota tuossa testataan. :D On niin helvetin kiree kaikin puolin.

http://www.youtube.com/watch?v=VK0uyCnY3m8

Skyline on kyllä hieno peli. Itse en voi japsimiehenä sietää noita tylsiä executive-saksalaisia, joten kyllä se (realistisesti ostettavissa oleva) unelma-auto menisi jonnekin teknisesti ylivoimaisen riisipyssyn tai musclejenkin suuntaan.

Skyline on kyllä hieno peli. Itse en voi japsimiehenä sietää noita tylsiä executive-saksalaisia, joten kyllä se (realistisesti ostettavissa oleva) unelma-auto menisi jonnekin teknisesti ylivoimaisen riisipyssyn tai musclejenkin suuntaan.
Onko oikeasti näitä jotka jotenkin "fanittaa" japsiautoja? Mä olen aina ajatellut, että japanilaisella ajetaan olosuhteiden pakosta... siis tarkoitan, ettei kukaan oikeasti haluais japanilaista mutta kun ne ovat kuitenkin niin varmoja, että sellainen on pakko laittaa. Siis meinaan, etteivät japanilaiset herätä mitään "suuria tunteita" mutta ovat autoina kuitenkin hyviä, eli ns. järkiostoksia.

Ja tarkoitus ei ole vittuila, kyselen vain japsimihiltä, että herättääkö nämä perus toyotat teissä sellaisen omistamisen "ylpeyttä"?

Ja tarkoitus ei ole vittuila, kyselen vain japsimihiltä, että herättääkö nämä perus toyotat teissä sellaisen omistamisen "ylpeyttä"?
Ei ainakaan sillä tavalla, kuin sillä amiksella joka ostaa muutaman satasen paskabemarin. Siihen sitten laitetaan 6x9, tummennukset, wunderbaum ja pörinäpönttö perään. Ihan sama onko ruosteessa, meneekö ikinä katsastuksesta läpi jne. mutta hei, se on sentään BMW :lol2:

Onko oikeasti näitä jotka jotenkin "fanittaa" japsiautoja? Mä olen aina ajatellut, että japanilaisella ajetaan olosuhteiden pakosta... siis tarkoitan, ettei kukaan oikeasti haluais japanilaista mutta kun ne ovat kuitenkin niin varmoja, että sellainen on pakko laittaa. Siis meinaan, etteivät japanilaiset herätä mitään "suuria tunteita" mutta ovat autoina kuitenkin hyviä, eli ns. järkiostoksia.

Eiköhän se fanitus kohdistu muihin ryhmiin kuin perus-Toyotoihin. Eipä perus-Golfikaan paljoa tunteita herätä, vaikka saksa-autoja "fanittaisi".

Jos aivan tosissasi kysyit, niin eikai kukaan mitään hiton kahdenkymmenentuhannen (suomi) bulkkiautoa fanita. Suomessa myytävät japsit ovat toimivia perusautoja, koska näitä kalliimpia brandejä ei ole markkinoitu suomeen. Jostain käsittämättömästä syystä bemaristit tuntuvat käsittävän reiluksi vertailuksi sen, että 1.6 Corollaa verrataan yli tuplasti sen hintaiseen BMW:hen.

Olen tästä aiemminkin sanonut, mutta esim. Hondan ja Nissanin luksusmerkkejä (Acura ja Infinity) ei pääsääntöisesti edes tuoda suomeen, Toyotan Lexusta tuodaan jossain määrin. Joskus vuonna neuvostoliitto näiden merkkien markkinointi suomen kaltaiseen käpykylään oli tarpeeton riski, ja nyt lanseeraus on ilmeisesti liian kallista, koska brandit pitäisi luoda aivan tyhjästä. Suomessa esim. MB ja BMW ovat historiallisesti olleet arvostettuja merkkejä, ja niitä vastaan kilpailu on nykyisessä imagollisessa tilanteessa liiketaloudellisesti kannattamatonta.

Kun puhun teknisesti ylivoimaisesta riisipyssystä, saatan tarkoittaa vaikka Hondan S2000:sta (käsittääkseni paras litrateho sarjavalmisteisista vapaastihengittävistä sylinterikoneista maailmassa) tai vaikkapa Supraa. Myös nuo japsien sport compactit (Lancer evo, Impreza jne.) ovat hinta-laatusuhteeltaan aika kovia vehkeitä. Suomalaisille shellinukoille osoitukseksi saksalaisten ylivoimaisuudesta riittää se, että bulkkimallinen japsiperheauto ei ole yhtä tehokas ja hieno kuin 2,5x kalliimpi BMW, ja että naapuri on varmaan kateellisempi kun kyseessä on MB tai BWM. Perushuppe (kaikki yhtymäkohdat samannimiseen pakkiskeskustelijaan sattumanvaraisia) tulisi varmaan housuihinsa, jos sattuisi koeajamaan vaikkapa Honda Legendin tai edes Skoda Octavian, mikäli nokalle olisi latkäisty referenssipistemerkki.

^asia postaus! :thumbs:

edit: itsekään en japsiautoilla ajelisi, lukuunottamatta Crusaderin postissa esille tulleita autoja :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom