Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Omasta mielestä ehdottomasti hienoin auto. Valkosena varsinkin todella nätti.
Itsellä ainakin menee jo yli tuo uudempi sivikki. Vanhan jossain määrin miellytti silmää vaikka ei muuten noi muovipulkat iskekkään.
Tossa ei oo yhtään sen enempää muovia kuin missäkään muussa nykyautossa.
Ohan tossa tollaset matalat helmat ja työntökahva keskellä takaikkunaa blokkaamassa näkyvyyttä.
Yksi harvoista jenkeistä jotka iskee
Onko oikeasti näitä jotka jotenkin "fanittaa" japsiautoja? Mä olen aina ajatellut, että japanilaisella ajetaan olosuhteiden pakosta... siis tarkoitan, ettei kukaan oikeasti haluais japanilaista mutta kun ne ovat kuitenkin niin varmoja, että sellainen on pakko laittaa. Siis meinaan, etteivät japanilaiset herätä mitään "suuria tunteita" mutta ovat autoina kuitenkin hyviä, eli ns. järkiostoksia.Skyline on kyllä hieno peli. Itse en voi japsimiehenä sietää noita tylsiä executive-saksalaisia, joten kyllä se (realistisesti ostettavissa oleva) unelma-auto menisi jonnekin teknisesti ylivoimaisen riisipyssyn tai musclejenkin suuntaan.
Ei ainakaan sillä tavalla, kuin sillä amiksella joka ostaa muutaman satasen paskabemarin. Siihen sitten laitetaan 6x9, tummennukset, wunderbaum ja pörinäpönttö perään. Ihan sama onko ruosteessa, meneekö ikinä katsastuksesta läpi jne. mutta hei, se on sentään BMW :lol2:Ja tarkoitus ei ole vittuila, kyselen vain japsimihiltä, että herättääkö nämä perus toyotat teissä sellaisen omistamisen "ylpeyttä"?
Onko oikeasti näitä jotka jotenkin "fanittaa" japsiautoja? Mä olen aina ajatellut, että japanilaisella ajetaan olosuhteiden pakosta... siis tarkoitan, ettei kukaan oikeasti haluais japanilaista mutta kun ne ovat kuitenkin niin varmoja, että sellainen on pakko laittaa. Siis meinaan, etteivät japanilaiset herätä mitään "suuria tunteita" mutta ovat autoina kuitenkin hyviä, eli ns. järkiostoksia.
Ja tarkoitus ei ole vittuila, kyselen vain japsimihiltä, että herättääkö nämä perus toyotat teissä sellaisen omistamisen "ylpeyttä"?
Onko oikeasti näitä jotka jotenkin "fanittaa" japsiautoja? Mä olen aina ajatellut, että japanilaisella ajetaan olosuhteiden pakosta... siis tarkoitan, ettei kukaan oikeasti haluais japanilaista mutta kun ne ovat kuitenkin niin varmoja, että sellainen on pakko laittaa. Siis meinaan, etteivät japanilaiset herätä mitään "suuria tunteita" mutta ovat autoina kuitenkin hyviä, eli ns. järkiostoksia.
Ja tarkoitus ei ole vittuila, kyselen vain japsimihiltä, että herättääkö nämä perus toyotat teissä sellaisen omistamisen "ylpeyttä"?
(käsittääkseni paras litrateho sarjavalmisteisista vapaastihengittävistä sylinterikoneista maailmassa)