Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Vette z06, hieno vehje.
Jos superautoista puhutaan, niin kyllä voittaja löytyy tästä. Aston Martinit on kyllä kauniimpia, mutta tämä on TYLY ja tarkoituksenmukaisen näköinen. Hävittäjä-tyyliin.
En ole Murcielagoa ikinä livenä nähnyt, mutta Gallardon olen. Ja voi että niitä ääniä vaikka siinä on vaan kymmenen pyttyä Murcielagon 12 sijasta. En tiedä oliko sattumaa, mutta kun Gallardo poistui paikalta lämä tiskissä, niin viereisestä ooppelista meni häläri päälle.
...
En tiedä oliko sattumaa, mutta kun Gallardo poistui paikalta lämä tiskissä, niin viereisestä ooppelista meni häläri päälle.
Toi on livenä tosiaan ihan kivan näköinen peli. Kuitenkin SL500 veisi voiton jos noista pitäisi valita eikä arvo olisi kriteerinä. (Joo, kävin mersukaupassa appiukon kanssa ja siellä oli "hieman" erilaisia mersuja, kaikki mitä olemassa on!).Tuo SLR Mclaren Mese ei kyllä hienolta näytä. Jotenkin liian överiksi muotoiltu tuo nokka. Livenä saattaisi ehkä säväyttää kuten moni muukin erikoisempi auto.
Ei ole sattumaa.
Top Gearin jaksossa koeajoivat Corvette ZR1, Cadillac CTS-V ja uuden Mustangin.
Pysähtyivät johonkin pikaburgerin eteen, jossa oli 20 auton linja parkissa ja tamppasivat tossut pohjaan.
Seurauksena lähimmissä autoissa hälyttimet päälle ja busted by ratsupoliisi. :D
Imo tuo "roikkuva" lärpäke lärpäke tossa tähden alla pilaa koko keulan. Se pois ja tuo puskurin keskikohdan taitos pois niin olisi paljon komeampi.
Toi on aivan saatanallisen komee.Tossa ois se lärpäke vetästy pois. Mattakultakin näyttäis värinä omaan silmään.
Tällainen vähän hienompikin kävi kulmien säädössä:
Tuo vantage on kyllä sairaan hienoOoooohhhhhh
uittu, mää olen fanittanu noita Corvetteja siitä asti, kun pikku poikana katoin Miami Viceä, ja aina ennen sitä tuli Jenkkimainos, joss oli tollanen.
Fuck me nuo on upeita. 100000x
Edit:
Itse tykkään myös näistä vanhemmista,-80-luvun Vantageista. Muistuttaa mun silmään kovasti -60-luvun Mustangeja, mutta on modernimpi, ja jotenkin hyökkäävämmän ja kaikin puolin kyrväkkäämmän näköinen:
katso liitettä 48627