Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Vette z06, hieno vehje.

Chevrolet%20Corvette%20Z06%202006%201%20-%20800x600.jpg

Corvette-C6-overhead-resized.jpg

Vaihdettiin kesällä renkaat tollaseen z06:n. Slicksit tuli alle, koska äijä ajoi suoraan radalle sillä. Oli komea peli livenä.

attachment.php

Tällainen vähän hienompikin kävi kulmien säädössä:

attachment.php

Lisäksi C4 vettejä on käynyt kyllästymiseen asti, sekä muutama C5 malli. C4 tosiaan tuntui vielä joskus hienolta, mutta nyt tuntuu että niitä on nähnyt ihan liikaa. Kaiken lisäksi ne on uskomattoman vittumaisia säädettäviä.

Liitteet

• Kuva022.webp
    Kuva022.webp
    57,5 KB · Katsottu: 1 752
  • Kuva011.webp
    Kuva011.webp
    68,7 KB · Katsottu: 2 145
Tuo SLR Mclaren Mese ei kyllä hienolta näytä. Jotenkin liian överiksi muotoiltu tuo nokka. Livenä saattaisi ehkä säväyttää kuten moni muukin erikoisempi auto.

Imo tuo "roikkuva" lärpäke lärpäke tossa tähden alla pilaa koko keulan. Se pois ja tuo puskurin keskikohdan taitos pois niin olisi paljon komeampi.

Jos superautoista puhutaan, niin kyllä voittaja löytyy tästä. Aston Martinit on kyllä kauniimpia, mutta tämä on TYLY ja tarkoituksenmukaisen näköinen. Hävittäjä-tyyliin.

Lamborghini_murcielago_roadster.jpg

En ole Murcielagoa ikinä livenä nähnyt, mutta Gallardon olen. Ja voi että niitä ääniä vaikka siinä on vaan kymmenen pyttyä Murcielagon 12 sijasta. En tiedä oliko sattumaa, mutta kun Gallardo poistui paikalta lämä tiskissä, niin viereisestä ooppelista meni häläri päälle.

No ei se sylinterien lukumääräkään aina auta.. katselin nettiautosta Jaguaareja ja törmäsin tollaseen -> http://www.nettiauto.com/jaguar/xjs/2287007 XJS:sään 5.3 V12 koneella, kun kuuntelee ton nettiauton videon niin vähä enemmän olis voinu odottaa yli viiden litran V12 koneen käyntiääniltä.. ehkä ne olis vähä paremmat ollu ku kunnolla olis antanu kierroksia..

Jos superautoista puhutaan, niin kyllä voittaja löytyy tästä. Aston Martinit on kyllä kauniimpia, mutta tämä on TYLY ja tarkoituksenmukaisen näköinen. Hävittäjä-tyyliin.

Lamborghini_murcielago_roadster.jpg

En ole Murcielagoa ikinä livenä nähnyt, mutta Gallardon olen. Ja voi että niitä ääniä vaikka siinä on vaan kymmenen pyttyä Murcielagon 12 sijasta. En tiedä oliko sattumaa, mutta kun Gallardo poistui paikalta lämä tiskissä, niin viereisestä ooppelista meni häläri päälle.

Heh tuosta tuli mieleen. Entisessä duunipaikassa ku ohi ajeli joku vanha jenkkirodi niin alkoi herkimmissä autoissa hälyttimet huutaa :D ja se meni kuitenkin jostain 10-15m päästä.

...
En tiedä oliko sattumaa, mutta kun Gallardo poistui paikalta lämä tiskissä, niin viereisestä ooppelista meni häläri päälle.

Ei ole sattumaa.
Top Gearin jaksossa koeajoivat Corvette ZR1, Cadillac CTS-V ja uuden Mustangin.
Pysähtyivät johonkin pikaburgerin eteen, jossa oli 20 auton linja parkissa ja tamppasivat tossut pohjaan.
Seurauksena lähimmissä autoissa hälyttimet päälle ja busted by ratsupoliisi. :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tuo SLR Mclaren Mese ei kyllä hienolta näytä. Jotenkin liian överiksi muotoiltu tuo nokka. Livenä saattaisi ehkä säväyttää kuten moni muukin erikoisempi auto.
Toi on livenä tosiaan ihan kivan näköinen peli. Kuitenkin SL500 veisi voiton jos noista pitäisi valita eikä arvo olisi kriteerinä. (Joo, kävin mersukaupassa appiukon kanssa ja siellä oli "hieman" erilaisia mersuja, kaikki mitä olemassa on!).
Olikohan 527.000e toi SLR hintalappu (Saksassa) johon Suomeen tuotaessa veroja varmaan 400.000e päälle :D

Ei ole sattumaa.
Top Gearin jaksossa koeajoivat Corvette ZR1, Cadillac CTS-V ja uuden Mustangin.
Pysähtyivät johonkin pikaburgerin eteen, jossa oli 20 auton linja parkissa ja tamppasivat tossut pohjaan.
Seurauksena lähimmissä autoissa hälyttimet päälle ja busted by ratsupoliisi. :D

:offtopic:

Eipä tuo hälärin laukaiseminen vaadi mitään ihmeelistä. Itse eräs kaunis päivä ruuvasin moottoripyörän tyhjäkäyntiä ja ryypyn säätöjä, ja samalla onnistuin laukaisemaan 5m päässä olleen passatin hälyttimen huutamaan.

Aiheeseen.. Aston Martin V8 Vantage :kuola: Livenä aivan törkeän nätti, kuten Astonit.

Imo tuo "roikkuva" lärpäke lärpäke tossa tähden alla pilaa koko keulan. Se pois ja tuo puskurin keskikohdan taitos pois niin olisi paljon komeampi.

Tossa ois se lärpäke vetästy pois. Mattakultakin näyttäis värinä omaan silmään.

Liitteet

• ce57_27.webp
    ce57_27.webp
    21,7 KB · Katsottu: 498
  • d0a1_27.webp
    d0a1_27.webp
    22,3 KB · Katsottu: 428
Mites tää Lamborghini Reventon? :kuola:
IMO vielä komeampi kuin LP640, hintaakin lienee 2-3x enemmän.

reventon07_051600_w800.jpg

112_0711_06z+lamborghini_reventon+two_cars.jpg

Tällainen vähän hienompikin kävi kulmien säädössä:

attachment.php

Ooooohhhhhh :kuola::kuola::kuola:

uittu, mää olen fanittanu noita Corvetteja siitä asti, kun pikku poikana katoin Miami Viceä, ja aina ennen sitä tuli Jenkkimainos, joss oli tollanen.
Fuck me nuo on upeita. 100000x:kuola:

Edit:

Itse tykkään myös näistä vanhemmista,-80-luvun Vantageista. Muistuttaa mun silmään kovasti -60-luvun Mustangeja, mutta on modernimpi, ja jotenkin hyökkäävämmän ja kaikin puolin kyrväkkäämmän näköinen:

USA_vantage_cosmetic_1.webp

Ooooohhhhhh :kuola::kuola::kuola:

uittu, mää olen fanittanu noita Corvetteja siitä asti, kun pikku poikana katoin Miami Viceä, ja aina ennen sitä tuli Jenkkimainos, joss oli tollanen.
Fuck me nuo on upeita. 100000x:kuola:

Edit:

Itse tykkään myös näistä vanhemmista,-80-luvun Vantageista. Muistuttaa mun silmään kovasti -60-luvun Mustangeja, mutta on modernimpi, ja jotenkin hyökkäävämmän ja kaikin puolin kyrväkkäämmän näköinen:

katso liitettä 48627
Tuo vantage on kyllä sairaan hieno

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom