Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eikös toi Lambo oo ollu täällä jo ajat sitten? Anyway, hieno autohan se on ja itse oon tainu joskus ton jo tänne postata :)

Tämä tredi on jo paisunut niin isoksi, että hankala enää muistaa mitä tänne on postattu :D

Eikös toi Lambo oo ollu täällä jo ajat sitten? Anyway, hieno autohan se on ja itse oon tainu joskus ton jo tänne postata :)

Tämä tredi on jo paisunut niin isoksi, että hankala enää muistaa mitä tänne on postattu :D
Juu, jotain vuosi sitten se jo näkyi tässä threadissa. Pakko kyllä myöntää, että on just mun makuun. Yksi hienoimmista.

Tuo threadin ylälaidassa oleva "search this thread" ominaisuus on aika kätevä... (Tosin edellyttää, että auton kuvan lisäksi postaaja on myös kirjoittanut auton merkin ja mallin.)

112_0803_04z+john_cooper_works_mini+cooper_front_three_quarter.jpg

Imo hienoin auto mitä maa päällään kantaa :kuola:

Tuore Jaguar XF on kyllä hieno:
Jaguar_XF.jpg

Onpahan melkoisesti samaa näköä uuden Renault Laguna coupen kanssa:

renault-laguna-coupe-28-05-08.jpg

Ei siinä, molemmat todella nättejä autoja. Tuollaisen uuden rellun vois ajatella jopa ostavansa muutaman vuoden päästä.

Kesällä saatavissa Suomessa uusi Porsche 911 GT3. Tehoa vapaasti hengittävänä 435 hp ja lähtee kuin hauki rannasta 0-100 km/h 4,1 s:dance2:
Jos lotossa voittaisin niin 200 ke menisi auton vaihtoon...

Liitteet

• Porsche 911 GT3.webp
    Porsche 911 GT3.webp
    19,1 KB · Katsottu: 398
Mikähän ois kova urheiluauto jossa olis lapsille käypäset takapenkit turvaistuimia varten? Ajattelin vain jos ton 35 miljoonan lottopotin nyt ois voittanu että mimmosen auton tilais :D
(en oo vielä edes lottoa tarkistanu...)

MB CLK 63 AMG BLACK pitäisi kyllä käydä koittelemassa ainakin ja katsoa onko Clarkson oikeassa sen "parhaudesta".

kicherer_mercedes_clk63_amg_black_edition_motorauthority_001_big.jpg

Tuossa ei taida olla takapenkkiä kun tuota paikallisessa mersukaupassa kuolasin ihan vierestä :(

EDIT: eikun on...

kicherer_mercedes_clk63_amg_black_edition_motorauthority_013.jpg

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pari matta pokemonia lisää: army vihreä vois myös olla nasakka väri.

Liitteet

• DSC00725.webp
    DSC00725.webp
    83,8 KB · Katsottu: 334
  • 68.webp
    68.webp
    58,6 KB · Katsottu: 345
Tuollainen rataviritetty 911 olisi mukava kadulla. Tosi rajun näköinen levityksineen. Värin kyllä vaihtaisin... Maailmalla on alkanut urheiluautojen alennusmyynnit, joten pitää alkaa etsimään uutta projektia. Jotain hyötyä lamasta...:hyvä:
Itse olen just koukussa 911 malliin ja mielessä on etsiä maailmalta edullinen 996 4-vetoisena ympärivuotiseen ajoon. Nyt kun lapset ei enää tarvitse rattaitakaan, niin farkku ei ole enää ainut vaihtoehto omaan päivittäiseen kuljetustarpeeseen...

Tää ei todellakaan ole mikään luksusauto, mutta satuin näkemään mainoksen jossain uudessa autolehdessä ja omaan silmään ihan mukiinmenevä pikkuauto :)

Seat Ibiza SC:

seat-ibiza-sc-2.jpg

SEAT-Ibiza-SC-1.jpg

Seat_ibiza-SC_154_1024x768.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom