Hienot autot

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
Farkku kuvissasi on vanhaa mallia. Tässä uuden farkun ulkonäkö: katso liitettä 117929

Tais olla vaan E-sarjalainen edestä jostain syystä ja loput tietenkin 2014... 2015 mallihan tää uus on =)
Noh, on se vaan farkkuna paremman näköinen kun sedanina:

2015-mercedes-benz-c300-bluetec-hybrid-wagon-euro-spec-photo-600157-s-520x318.jpg2015-mercedes-benz-c300-bluetec-hybrid-wagon-euro-spec-photo-600158-s-520x318.jpg2015-mercedes-benz-c300-bluetec-hybrid-wagon-euro-spec-photo-600159-s-520x318.jpg2015-mercedes-benz-c300-bluetec-wagon-euro-spec-and-c250-bluetec-wagon-euro-spec-photo-600150-s-.jpg2015-mercedes-benz-c300-bluetec-hybrid-wagon-euro-spec-photo-600151-s-520x318.jpg2015-mercedes-benz-c250-bluetec-wagon-euro-spec-photo-600165-s-520x318.jpg
 

Liitteet

  • Mercedes-Benz-C-sarja-farmari.jpg
    Mercedes-Benz-C-sarja-farmari.jpg
    72,1 KB · Katsottu: 2 845
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kävinpä kattomassa livenä Nissan GT-ärrää, ulkoahan on mellevän näkönen, sisusta vähän plääh. Takapenkille mahtui jopa istumaan, ei siellä kyllä kauaa viihtyis.

Kävin kattomassa myös 991 mallista Porsche 911:sta. Nätti, tosi nätti, vähän ihastuin. edit: takapenkillä pää ottaa katoon :D

zoom.jpg
 
Näyttää tossa kuvassa kieltämättä aika isoilta nuo vanteet. :D Livenä mielestäni aika passelin kokoset (20 tuumaa).
 
En kyllä ymmärrä miten noi vanteet näyttää liian isoilta? Ihan normaalilta näyttää. 16" ois hyvä?

Jarrujen mukaan vanteet on joskus mitoitettu, mutta nykymuoti suosii noita (liian) isoja. 991 Turbo ja PCCB-jarrut näyttää paremmalta tuolla vannekoolla

20131019192303DSC02314.jpg
 
Tuli käytyä taas tyttöystävän HK asunnon parkkihallissa ihmettelemässä. Kyllä nuo superit vaan jotenkin livenä säväyttää..

1MP_IMG_4997.jpg

En tiedä miksi mutta jotenkin Maseratit aina säväyttää itseäni enemmän kuin Ferrarit. Ehkä se on tyylikkyys; vähemmän urheilua, enemmän glamouria. Varsinkin mustalla Maseratilla nyt voisi mennä vaikka hautajaisiin, Ferrarilla se olisi vähän... mautonta.
1MP_IMG_4987.jpg

1MP_IMG_4994.jpg


Ensimmäistä kertaa näin niin Koeniggseggia kuin Paganiakin livenä;
1MP_IMG_5003.jpg

1MP_IMG_5298.jpg


Ja ei nyt ihan "ikkunaostoksin" tarvinnut sentään poistua vaan sai pienet kyydityksetkin, joskaan nyt ei ihan noiden kaliiberien kärryillä. Kyllä siinä vähän oli pientä jännäkakkaa kun ikkunat alhaalla kuski pistää HKn vuoristoteillä 160 lasissa menemään. Saattoi vaan tulla vähän arvokkaaksi tuo kokeilu, tuossa kun olisi 80tkm ajettu (ilman S:ää tosin) 23keur hintaan myynnissä...
Caymanissa kun täyttyisi kaikki ns. järjelliset toiveet; maksettavissa oleva hinta, laatu, ulkonäkö, urheilullisuus, riittävä käyttökelpoisuus ja ja....

1MP_IMG_5012.jpg

1MP_IMG_5007.jpg
 
Kävin kattomassa myös 991 mallista Porsche 911:sta. Nätti, tosi nätti, vähän ihastuin. edit: takapenkillä pää ottaa katoon :D
katso liitettä 118702

Toi on 911:sta ärsyttävä piirre :D olen kerran istunut (181 senttisenä) 911:sta takapenkillä Olarista Espoosta Pasilaan Helsinkiin. Ja voin kyllä sanoa että neva forget, joutui istumaan pää vinossa ja silti välillä koputteli sitä kattoa kallollaan.
 
Caymanissa kun täyttyisi kaikki ns. järjelliset toiveet; maksettavissa oleva hinta, laatu, ulkonäkö, urheilullisuus, riittävä käyttökelpoisuus ja ja....

Caymanni on yllättävän hyvä käyttöauto, viimiset 4 vuotta ollu jokapäiväisessä käytössä.
 
Talvellaki?

Tietty, hyvä mökkiauto. :D

_smaller.jpg

edit: mainittakoon, että kun pakkanen alko Oulussa menemään tuonne -34 tienoille, alko moottori kuulostaan niin surulliselta (ei lohkolämppäriä) että pistin henkisen pakkasrajan siihen noin -30 alueelle. Mutta lämpimin talviauto mitä mulla on koskaan ollut.

Vähän (=paljon) kyllä polttelis vaihtaa 991seen..
 
Back
Ylös Bottom