Niin siis TT RS:iin saa virikittejä hyvin, esim. APR tarjoo konetta avaamatta vajaa 700hv/nm. 550hv kitti löytyy kans Lobalta ja Rothelta yli 800hv kitti, mut siinä kone avataan. Väännöt muistaakseni yli 700nm. Mäykky nyt vaan möykkää täällä asiasta ku asiasta, vaikka näytä tietävän mistään mitään. Viritetyissäkään RS:ssä ei ole ollut ongelmia voimansiirron kanssa Haldexin tai laatikoiden osalta. Kardaanissa heikoin lenkki on pultit, mutta siihen löytyy lääke ARP:n valmistamana. Minunkin TT:ssä ne on jo vaihdettu. Lähdöt lähtöjärjestelmällä rasittaa voimansiirtoa, kun esim. APR:n kitillä kippo kipittää 0-100km/h 2.8s. Noilla "pikkuvireilläkin" sen saa menee aika helposti 3.5s kieppeille.
Raivo, siis Haldex itsessään on toiminnaltaa muokattavissa, sehän on vain elektroniikkaa. Keston määrittelee boxin/järjestelmän aivojen lisäksi itse rauta. Eli kuinka kestävästä komponentit on tehty. Ne eroaa taatusti jossain Lambossa ja 1.4l Audi A3:ssa. :D Tervetuloa kokeilemaan vaikka mun TT:tä. Ei voi verratakkaan vaikka siihen normi A3:seen. Tuo tarjoaa jo nyt perää kaasulla sivulle asfaltillakin, vaikka Haldex on vielä vakio. Eikä pusku ripeämmässäkään menossa. Boxin vaihdolla sais vaan mutkanopeudet kohoamaan melko selvästi.
Raivo, siis Haldex itsessään on toiminnaltaa muokattavissa, sehän on vain elektroniikkaa. Keston määrittelee boxin/järjestelmän aivojen lisäksi itse rauta. Eli kuinka kestävästä komponentit on tehty. Ne eroaa taatusti jossain Lambossa ja 1.4l Audi A3:ssa. :D Tervetuloa kokeilemaan vaikka mun TT:tä. Ei voi verratakkaan vaikka siihen normi A3:seen. Tuo tarjoaa jo nyt perää kaasulla sivulle asfaltillakin, vaikka Haldex on vielä vakio. Eikä pusku ripeämmässäkään menossa. Boxin vaihdolla sais vaan mutkanopeudet kohoamaan melko selvästi.