Hienot autot

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Minkeo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
10295500_10152205785193528_3756328945177685577_o-1140x716.jpg

Aivan inasen ylempänä niin olisi täydellinen.

Niimpä! Tämä on hienot autot ketju eikä mikään man78 mossen 0-100km/h ketju! Mene pätemään esim suomi24:selle.

Mitähän sulla on siellä aivojen tilalla? Mä vain ihmettelin aikoja ja sun mielestä mä olen jauhanut vain omasta autosta? Ei ihme, et juttujen taso menee jo täälläkin suomi24 suuntaan ku löytyy sun kaltaisia aivopieruja.
Telaketju, voisin sanoa ihan samaa. Toi ois aika unelma kippo itelle. :rock:

Mitähän sulla on siellä aivojen tilalla? Mä vain ihmettelin aikoja ja sun mielestä mä olen jauhanut vain omasta autosta? Ei ihme, et juttujen taso menee jo täälläkin suomi24 suuntaan ku löytyy sun kaltaisia aivopieruja.
Telaketju, voisin sanoa ihan samaa. Toi ois aika unelma kippo itelle. :rock:

wuuuuu, tshishishiuu :D:D:D

Kuten mä tossa toisessa threadissa sanoin, niin multa lähtee kyllä sisäelimiä myyntiin jos tämä auto menee sarjatuotantoon. Olisi kaikinpuolin täydellinen auto: Noi specsit, toi ulkonäkö, äänet. Ja toi takasiipi - olen rakastunut.

Tässä videota, specsejä, jne. :Audi's 525PS A3 Clubsport Quattro Concept Flashes its Huge Air Brake in First Videos - Carscoops

Onneksi tuo on vasta consepti, potentiaalia on näyttää ihan jopa Audilta. Tuo lookki ei oikein iske, näyttää vähän joltain viritykseltä ja sitähän se toki conseptina vielä onkin.

Audin talouskin pelastuu kun lisävarustelistalta voi ruksia takaspoilerin ilmajarrun deaktivointimahdollisuuden hintaan 20 000e. En oo hetkeen nähnyt mitään nolompaa kun vilkkuva ilmajarru A3:ssa. Muuten on kyllä helvetin hieno auto ja kelpaisi. Paitsi että taitaa sisätiloiltaan olla liian ahdas. Paitsi että ei taida muutenkaan olla rahaa tollaseen. :kuola:

Mä en oikeen ymmärrä tätä boomia tehdä pikkuautoista sedaneita yms. A4 ei mikään jättiläinen ole sisätiloiltaan. Samoin en ymmärrä A5:sta neliovisena, kun siinä katoaa sitten aikalailla erot A4:seen. Sama BMW:n 4-sarja neliovisena, mitä eroa enää vitoseen.

Ja Audin ulkonäkö kehitys kyllä pysähtyi tähän! Uudemmat on jo liian jotenkin öö, no - katsoo vaikka niitä takavaloja niin ei.

Audi_S5_front_20080703.jpg

Mä en oikeen ymmärrä tätä boomia tehdä pikkuautoista sedaneita yms. A4 ei mikään jättiläinen ole sisätiloiltaan. Samoin en ymmärrä A5:sta neliovisena, kun siinä katoaa sitten aikalailla erot A4:seen. Sama BMW:n 4-sarja neliovisena, mitä eroa enää vitoseen.

Ja Audin ulkonäkö kehitys kyllä pysähtyi tähän! Uudemmat on jo liian jotenkin öö, no - katsoo vaikka niitä takavaloja niin ei.

katso liitettä 117373

On A5 Sportback kuitenki helvetisti tyylikkäämpi ku A4. Siis ainaki se vanhempi malli, en ees tiedä miltä uudempi sportback näyttää. Ja ihan tosi että vanhempi A5 (tai kuvan S5) oli paremman näkönen ku nää uudet.

Ihan hieno auto toi Scirocco(ei kyllä yhtä hieno kun ktm superduke eqqu), mutta kuinka kännissä sitä on oltu kun noita sisäpaneeleja on mietitty:
Volkswagen Scirocco 1,4 TSI 90 kW Coupé 2008 - Vaihtoauto - Nettiauto

Syyllinen sisustan raiskaamiseen löytyy kännisestä bensalenkkarista. Tuning-Timo on päättänyt "piristää" sisustan ilmettä teippauksella, vanteiksi kiinatinaa, valot amiskalvolla ja katto teipaten. VW:n ei ihan tuollaista paskaa kykene tarjoamaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom