- Ikä
- 36
Meah sanoi:Muhun vetoaa tollaset rääpäleet:haart: Myöskin ihania koiria ovat collie, dalmatialainen ja sittne jotkut söpöt ruttuturvat:)[/QUOTE]
Miten noi näytti mun silmään shetlannin lammaskoirilta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Meah sanoi:Muhun vetoaa tollaset rääpäleet:haart: Myöskin ihania koiria ovat collie, dalmatialainen ja sittne jotkut söpöt ruttuturvat:)[/QUOTE]
Miten noi näytti mun silmään shetlannin lammaskoirilta.
Halffi- sanoi:Miten noi näytti mun silmään shetlannin lammaskoirilta.
Ei ole. Saman näköisiä tosin ovat. Seltit himpun pienempiä, ja mm. kuonosta erottuvat toisistaan.Meah sanoi:ai..no musta ne on collieita? vai onko se sama asia??:D
ihania molemmat:haart:Halffi- sanoi:Ei ole. Saman näköisiä tosin ovat. Seltit himpun pienempiä, ja mm. kuonosta erottuvat toisistaan.
Meah sanoi:ihania molemmat:haart:
Jyväbroileri sanoi:http://gargoylebulldogs.com/GARGOY~1/Page_1x.html
Noita sivuja katselemalla ei saa kovinkaan fiksua kuvaa tuon kennelin pitäjistä.
Meah sanoi:Muhun vetoaa tollaset rääpäleet:haart:
J_mp sanoi:Onko se normaalia, että lemmikki koiralle tommosia opetetaan?
total13 sanoi:On, sitä kutsutaan suojelukoulutukseksi.
J_mp sanoi:Tuskin sitä normaalin ajatuksen juoksun omaava lemmikin omistaja tekee.
Armadillo sanoi:Mielestäni suojelukoulutus on aivan yhtä hyvä ja hieno harrastusmuoto kuin haku-, agility- tai ihan mikä tahansa koulutus, kunhan ottaa kolme seikkaa huomioon:
-rodun soveltuminen ominaisuuksiltaan (henkiset ja fyysiset) ko. koulutukseen
-täysipäinen koiranomistaja joka ymmärtää mistä on kyse
-henkisesti terve koirayksilö
HXR sanoi:on muuten melkeinpä huvittavaa, kun jollain piteillä/amstaffeilla on sellainen maine (ok, onhan niitä ikäviäkin tapauksia sattunut)... Eiväthän ne välttämättä tule kovin hyvin toimeen vieraiden koirien kanssa, mutta taas ihmisille ollaan niiiiiin mukavia. En ole kyllä ite vielä yhtään ihmiselle vihaista pittiä/amstaffia nähnyt. Jos haluat huonon vahtikoiran, niin kannattaa ottaa pitti tai amstaffi:D
total13 sanoi:mä inhoan tommosia koiran ja tiskirätin sekoituksia.:urjo:
HXR sanoi:offi: on muuten melkeinpä huvittavaa, kun jollain piteillä/amstaffeilla on sellainen maine (ok, onhan niitä ikäviäkin tapauksia sattunut)... Eiväthän ne välttämättä tule kovin hyvin toimeen vieraiden koirien kanssa, mutta taas ihmisille ollaan niiiiiin mukavia. En ole kyllä ite vielä yhtään ihmiselle vihaista pittiä/amstaffia nähnyt. Jos haluat huonon vahtikoiran, niin kannattaa ottaa pitti tai amstaffi:D