Hienoja koiria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Milo
  • Aloitettu Aloitettu
Ei todellakaan ollut tarkoitus haukkua mitään tiettyä rotua. Se on totta että myös ihan "normaalin" näköisissä roduissa on vikoja jalostuksen takia, loistavana esimerkkinä esim. saksanpaimenkoira.

Juu ei mitään, kyllä mä myönnän että lyttykuonoisuus saattaa joillain yksilöillä aiheuttaa oikeastikin ongelmia. Tuo meidän otus joskus oikein innostuessaan hyperventiloi, eli pitää sellaista snorklausta joka loppuu kun vähän rauhoittelee koiraa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Meillä asuu Amstaffityttö, Sera, 7kk :)

19.jpg

Voi mahoton ku ihania koiruuksia, mutta eniten pisti silmään staffit :haart: Omaa staffipentua ootellaan, kesällä ois tarkotus saada se. Oon hehkuttanu sitä jo niin kauan, että kaikki sen varmasti jo tiesikin ;)

Tässä kuitenkin fotoja meidän (porukoilla) haukusta, kääpiöpystykorvan ja tiibetinspanielin sekotus, ihana luonne, aina niin leikkisä, eikä räkytä niinku pikkukoirat yleensä. Loistava pikkukaveri :haart:

Liitteet

• HPIM3010.jpg
    HPIM3010.jpg
    149,3 KB · Katsottu: 205
  • Kuva 088.jpg
    Kuva 088.jpg
    33,2 KB · Katsottu: 162
Oma elukkani 1v 8kk ikäinen seropi (bullmastiffi x amerikanpitbullterrieri).

Vauvana:
TaistoTiikeri0111.jpg

Isompana:

tate3.jpg

Kuva085.jpg

tate.jpg

Pannaas välillä parit kuvat meijän otuksista... Ekana kuusi vuotias äijä ja pöksyt on jalassa, ku piti pallit ottaa poijjes, ku testotuotanto häiritsi kovin paljon eturauhasen toimintaa. Toisessa kuvassa pomppii meijän nuorempi.

Liitteet

• jehu.JPG
    jehu.JPG
    48,3 KB · Katsottu: 203
  • jarkale.JPG
    jarkale.JPG
    58,9 KB · Katsottu: 218
Kuin musta näyttää et sun hurttas on vähän ounattu tossa kuvassa? :D

Meidän bullmastiffipoika (RIP) otti naamalleen juuri tollaisen ilmeen, jos toinen koira kävi räksyttämään. Sen jälkeen saattoi esim. kusaista räksyttäjän päälle, kuten kävi eräälle nuorelle staffipojalle.

Tässä yksi minun rakkaista, parsonrusseli, nyt 5,5v:

Liitteet

• sunny2006.jpg
    sunny2006.jpg
    67,2 KB · Katsottu: 272
Joo typykkä on just nappaamassa huulesta kiinni siinä. Ei anna äijien hyppiä silmille. :whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom