Hienoja koiria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Milo
  • Aloitettu Aloitettu
Odotin että tuon murrehirmut threadin alta ois löytyny murrekuvia eli koirakuvia. Piti vähän aikaa miettiä että hä mistä täällä oikeen puhutaan. No ajattelin että sellainen threadi vois olla paikallaan. Itse tykkään mm.ssa molossirotuisista koirista ja jotain suokkarirotuja (ulkonäöllisesti) on pitbull, cane corso, dogo argentino, amstaffi, staffi, amerikan bulldog, bullmastiffi jne.

tuolla on hienoja pittejä www.gladiatorkennels.com (katso videot siellä sukutaulun ylpuolella. Varsinki Pip nimisen koiran!)

Jenkkien joku oma risteytys, gargoylebulldog http://www.gargoylebulldogs.com/GARGOY~1/Golemx.html

pittejä http://www.dogomania.com/gallery/breeds/breed26/

Liitteet

• IMAG0009.jpg
    IMAG0009.jpg
    58,2 KB · Katsottu: 4 903
  • IMAG0002.jpg
    IMAG0002.jpg
    66,4 KB · Katsottu: 4 567
  • theo04.jpg
    theo04.jpg
    9 KB · Katsottu: 2 508
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hyi helevetti. Mä en kyllä uskaltais ottaa koiraa, joka pystyy kesken päiväunien repäisemään haukotellen isäntänsä kaikki raajat irti ja puhdistamaan reisiluilla lopuksi hampaansa. Sellainen keskikokoinen koira, kuten Jack- tai Kurtrusselinterrieri olis mulle bueno. Olisin paskat housuissa jonkun ison pahoilaiskoiran kanssa. :(

Belgianpaimenkoira-Malinois.....muuta en enää ottaisikaan.

Edit: Tomi....meijän koira näyttää juuri paholaiselta mustine päineen..ja silmät kiiluu pimeässä...heh

Milo sanoi:
Itse tykkään mm.ssa molossirotuisista koirista ja jotain suokkarirotuja (ulkonäöllisesti) on pitbull, cane corso, dogo argentino, amstaffi, staffi, amerikan bulldog, bullmastiffi jne.
Sulla on erinomainen maku :rock:

Milo sanoi:
Itse tykkään mm.ssa molossirotuisista koirista ja jotain suokkarirotuja (ulkonäöllisesti) on pitbull, cane corso, dogo argentino, amstaffi, staffi, amerikan bulldog, bullmastiffi jne.

Komeita otuksia, mutta kun en asu maalla tai muualla missä mörködogilla oli tilaa ja aikaa riehua sydämensä kyllyydestä liiat päivittäiset höyryt pihalle niin kyllä hieman joku säyseämpi elukka tai vähintäänkin pehmeäluontoisempi narttu olisi Tomin tapaan enemmän minun makuuni.

Vaikka en nyt välttämättä oman terveyteni puolesta niin pelkäisikään, niin kyllä vähintään epäilyttäisi jättää rotevassa kunnossa oleva täystuho työpäivän ajaksi kämppään - sehän lähtisi pitkästyessään sieltä heppoisen ulko-oven läpi omatoimisesti ulkoilemaan, jollei sitten tyytyisi viihdyttämään itseään pistämällä kirjahyllyn tai sohvan nyrkin kokoisiksi palikoiksi.

Ihmisillä on outo käsitys, että tappelurotuiset koirat kävis ihmisien kimppuun. Ennen kun kun koiria käytettiin koiratappeluissa niin ei niihin käytetty mitään nukutusaineita kun niitä kursittiin kasaan. Jos koira puri lääkäriä niin se sai vuotaa kuiviin. Ja pitäähän tappelutilanteissakin ihmisen kyetä irrottamaan koiransa.

Mutta noista asioista on keskusteltu aina ja onhan se vaikee uskoa kuinka nuo aikaisemmin mainitsemani rodut voi olla yhteiskuntakelpoisia oikeissa käsissä. Kaikki ei sovi kaikille ja hyvä niin :)

Laittakaa nyt niitä hienon näköisten otusten kuvia :)

Tomi sanoi:
Olisin paskat housuissa jonkun ison pahoilaiskoiran kanssa. :(

Voin kuvitella mielessäni kuinka Tomi tärisee nurkassa kun meidän amstaffipoju koittaa pusutella naaman märäksi :D

Miksi tietyn lajin edustajille tulle leima otsaan..esim. Itsellä ja aviopuolisollani on australianterrieri ja ihmiset eivät uskalla lähestyä koiraa kun he ovat kuulleet, että terrierit purevat..
Meidän alle 1-vuotias pojankoltianen nimittäin masentuu jos ihmiset eivät tule ja silitä sitä..ja vaikka se on huomattavasti isompi kuin "aussit" yleensä niin kyllä se kiltti on..
käykää katsomassa kotisivut: http://www.geocities.com/vilivalloittaja/
ja sanokaa jos teitä pelottaa tuollainen koiranpentu..

Mun tämän viikonlopun hoito:
Capri.jpg

Nämä american pit bull terrierit on kivoja:

APBTNICOTHEBANDIT.jpg

PitBullMitchsRocket.jpg

l_91967.jpg

Tämmönen boxeri on pakko hankkia joskus:
z5.jpg

kahlua.jpg

Tai miten ois tämä

20030523_04.jpg

Weeboomi sanoi:
Tänään jäi kuvaan tämmönen. Rotikka, eikös?
Rotit ovat ihania.
Pitbullit ja sellaiset eivät oikein ole miun maun mukkaa, mutta kunnioitettavia ne kyllä ovat. Se Oikea koira on miusta saksanpaimenkoira. Selvennettäköön, että meillä ei ole ikinä ollut sellaista eikä taatusti tule. Kun mie olin pieni, meillä oli aina dreeveri, syystä että isä on metsästäjä. Nykyisin meillä (vanhemmillani) on suomenajokoira. Hyvä ajaja onkin. Kuva on otettu viime syksynä, kun hän oli käynyt lääkärillä saamassa tikkejä haavaansa. Siksi tuo lampunvarjostimelta näyttävä kaulus. Hänellä on yleensä ulkona oma aitaus, mutta toipilasaikana piti olla sisällä, kun hän ei olisi mahtunut kopin ovesta sisään. Nimi on Lake, ja äännetään niin kuin kirjoitetaan.

Edit: Niin, väärissä käsissä koirasta kuin koirasta voi tulla tappaja. Jotkut rodut vaativat aivan tietynlaista kasvattajaa. Ei ole sen ihanampaa kumppania kuin koulutettu koira, eikä sen viheliäisempää oliota kuin kouluttamaton koira.

Liitteet

• Dscn0129.jpg
    Dscn0129.jpg
    102,4 KB · Katsottu: 1 821
Tässä tappaja Mali jolla luppakorvat :D :lol2:

Liitteet

• Aaaa0021.jpg
    Aaaa0021.jpg
    72,3 KB · Katsottu: 575
  • Aaaa0022.jpg
    Aaaa0022.jpg
    77,1 KB · Katsottu: 662