Hienoja koiria

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Milo
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No laitetaanpa nyt sitten omankin koirulin kotisivut..
Jehun sivut......

Tässä on pentukuva uusista pennuista, joista yksi tulee mulle.... Koiravauvoja.....

vasyttaa.jpg

mitaloytyy.jpg

tyytyvainen.jpg

Oma suosikki on tällä hetkellä Labradorinnoutaja, kun ne on niin monipuolisia rotuja.
Jos jokin muu pitäisi ottaa, niin Belgianpaimenkoira Laekenois. Tosin Laekenoisilla on usein luonnevikoja..

Milo sanoi:
Mutta noista asioista on keskusteltu aina ja onhan se vaikee uskoa kuinka nuo aikaisemmin mainitsemani rodut voi olla yhteiskuntakelpoisia oikeissa käsissä. Kaikki ei sovi kaikille ja hyvä niin :)

Laittakaa nyt niitä hienon näköisten otusten kuvia :)

Käyhän tuo toisinpäinkin eli kaikki koirat voi olla väärissä käsissä yhteiskuntakelvottomia. Myös ne söpöt kultaiset noutajat..

Omistajasta se on viime kädessä kiinni millainen koirasta tulee.

Tämä haukku onkin hurja kaveri ja ikää vasta 3 kuukautta..

Liitteet

• Kassu8 20.5.04_files.jpg
    Kassu8 20.5.04_files.jpg
    14,1 KB · Katsottu: 986
Voisko joku kertoa kuinka pystyn laittaan noita kuvia tänne? Mulla on koneella pari kuvaa omista piskeistä. Anteeksi, mutta olen melko :david: näissä jutuissa...

jarze sanoi:
Voisko joku kertoa kuinka pystyn laittaan noita kuvia tänne? Mulla on koneella pari kuvaa omista piskeistä. Anteeksi, mutta olen melko :david: näissä jutuissa...

Jos ei oo vippi niin ei voi laittaa koneelta kuvia. Jos ne kuvat on netissä niin voit laittaa ne näkymään silleen että laitat kuvan osoitteen tänne ja osoitteen alkuun

Kusimato sanoi:
Selkeästi jonkun bodarin tekemät sivut, sivujen miehekkyys haisee ainakin kilometrin päähän. :D

jep. Testosteroni jyllää :rock:

Meillä vaikuttaa täällä Rottweiler-uros, ikää tällä hetkellä 8 kk ja alati kasvava massa on 40 kg. Toinen koirani, eka oli luonnevaikeuksien takia kenneliin palautunut saksanpaimenkoira-narttu.

Kuva 1. Hakureissulta viime lokakuun lopussa.
Kuva 2. Tutustuttiin ekana iltana viilin ääressä.
Kuva 3. About tämän hetkinen tilanne.
Kuva 4. Koira oppii isäntänsä tavat?
Kuva 5. Olohuoneen ikkunasta näkyy jotain epäilyttävää.

Edit: menevät kuvat näköjään vähän eri järjestyksessä mutta arvaatte varmaan mihin mikäkin teksti liittyy...

Jokainen koira on omistajalleen se kaikkein parhain ja kaunein. Ainakin näin pitäisi olla...

Liitteet

• DSC00002.JPG
    DSC00002.JPG
    180,1 KB · Katsottu: 335
  • DSC00014.JPG
    DSC00014.JPG
    156 KB · Katsottu: 408
  • DSC000041.JPG
    DSC000041.JPG
    163,9 KB · Katsottu: 348
  • Copy of DSC00003.JPG
    Copy of DSC00003.JPG