Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Powerhousu sanoi:Oonko voittaja?
Dobermann sanoi:Sain sen kuvan ettei stealth käy ollenkaan suihkussa treenin jälkeen.
Jakob sanoi:oho, sano nyt vielä, että laitat farkut ja paidan päälle salilta lähtiessä.. Mä en voi käsittää ihmisiä, jotak voi laittaa puhtaat vaatteet hikisen kropan päälle ja painella kotiin suihkuun. Näitä nimittäin omalla salilla on usin näkynyt. toisaalta en mä tiedä käykö ne ollenkaan suihkussa
vilma-liina sanoi:Anteeks, että näin törkeesti tunkeudun
Mutta pieni varoituksen sananen, eli vaikka ois kuinka heteroa, niin kannattaa silloin tällöin katsoa omaa naamaansa ihan lähietäisyydeltä peilistä, ja varsinkin hyvin tarkkaan sierainten alueelta.... ihan liian usein törmää järkyttäviin nenäkarvaviidakkoihin, jotka suorastaan hyökkäävät keskustelukumppanin silmille.
Oon siis tullut siihen tulokseen, että kait jokainen mies ne tursakkeet leikkaisi pois, jos vain olisivat itse ne huomanneet? vai?
Toi efekti johtuu ehkä vaan siitä, ettet kaivele tarpeeksi usein sun nenukkia123jippo sanoi:Ne kasvaa jostain niin syvältä ettei sinne edes näe ja päivässä voi tulla senttikaupalla lisää pituutta.
123jippo sanoi:Edit: mites Vilmis korvakarvat tykkäätkö niistä?
vilma-liina sanoi:Joo, niistä kanssa erityisesti. Ihmetyttää, miten jotkut naiset ei huomaa, että niiden miehen korvassa tai korvanlehdessä saattaa pahimmillaan kasvaa semmonen yli 5 senttiä pitkä karva tai karvoja. Ehkä eivät vaan kettuillessaan jaksa huomauttaa? Tai sitten mä olen vaan jotenkin yliherkkä.
edit: ja vielä, yleensä näitä tapaa vanhoilla papparaisilla, eli kulmakarvat, jotka peittävät näkökentän lähes täydellisesti. Niitäkään ei kannata siistiä, vois vaikka nähdä ajaa autolla.
No tässä oli oikeastaan kaikki :D En taida enempää edes tätä threadia lukea.Wintikka sanoi:Hampaiden pesu, suihkussa käynti, kaikki muu on homoutta ;-)
Eugen sanoi:Tiesittekö, että kun karvaa alkaa puskea korvista, niin olet vanha.
Eugen sanoi:Tiesittekö, että kun karvaa alkaa puskea korvista, niin olet vanha.