Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Käyn joskus saunassa ja nypin parrasta kuivuneet ruuantähteet. Oon semmonen luonnonkaunis muutenkin. ja käytän joskus kortonkia.

- hampaiden pesu aamuin illoin
- deodorantti
- suihku väh. kerran päivässä tai useammin mikäli tarvetta
- geeliä hiuksiin mikäli tarpeen
- kasvohoito suunilleen kerran / 2kk (mutsi kosmetologi, huvi täysin ilmaista minulle, tuskin tulisi käytyä hoidossa mikäli ei olisi tätä etuisuutta)

kikkelikarvat kenties sheivaisin jos ne kasvaisi :(

Jakob sanoi:
oho, sano nyt vielä, että laitat farkut ja paidan päälle salilta lähtiessä.. Mä en voi käsittää ihmisiä, jotak voi laittaa puhtaat vaatteet hikisen kropan päälle ja painella kotiin suihkuun. Näitä nimittäin omalla salilla on usin näkynyt. toisaalta en mä tiedä käykö ne ollenkaan suihkussa :)

Mä harrastan tätä suhteellisen usein ja sitten seuraavana päivänä töihin samoilla farkuilla. :D Mun logiikka on siinä, että jos tulen fillarilla suoraan duunista, niin kerkeen siinä fillaroidessa kuitenkin saada hien päälle, joten toi on merkityksetöntä. ;)

Yleensä kuitenkin fillaroin pois verkkareiden kanssa... Niin ja joku dissas täällä Linna-shampoota... käytän itse sitä. Siitä tulee sellainen sopivan karheahko letti, joka ei sitten liian pienen kitkan takia näytä siltä kuin olisi lätty päässä. Suihkusaippuana käytän myös Euroshopperin 1€ purkkia. :) Riittoisa ja kätevä ei jaksa panostaa mihinkään axe-shitteihin.

Anteeks, että näin törkeesti tunkeudun :)
Mutta pieni varoituksen sananen, eli vaikka ois kuinka heteroa, niin kannattaa silloin tällöin katsoa omaa naamaansa ihan lähietäisyydeltä peilistä, ja varsinkin hyvin tarkkaan sierainten alueelta.... ihan liian usein törmää järkyttäviin nenäkarvaviidakkoihin, jotka suorastaan hyökkäävät keskustelukumppanin silmille.
Oon siis tullut siihen tulokseen, että kait jokainen mies ne tursakkeet leikkaisi pois, jos vain olisivat itse ne huomanneet? vai?

-Kerran viikossa ajan hiukset, parran ja muut haitalliset karvat
-Pesuaineena käytän teolisuussaippuaa tukkupakkausesta
-1krt/vrk suihku tai sauna, joskus jää väliin jos yksin kotona

Siinäpä minun normi "kauneudenhoito".

Sitten vinkkejä:

-Älä käytä liian usein saippuaa ihon pesuun. Turhaan kuivatat ja ihra senkuun alkaa vaan lisääntyä naamalla.

-Jos omistat hiukset ja peset ne usein, älä käytä shamppoota joka kerta. Hiukset alkavat rasvoittua tai ne alkavat hilseentyä. Joka toinen päivä pesuainetta hiuksiin max.

Yleishygieniasta luonnollisesti pidän huolta ja siihen päälle dödöt + lotionit koko kroppaan.

Meikäläisellä oli armeijan jälkeen aika paha iho ja silloin tuli käytyä kosmetologilla, käytettyä alkalitonta kurpitsasaippuaa, puhdistusmaitoa, kasvonaamiota, kuorintavoidetta, silmänympärysvoidetta ja yövoidetta.

Jokohan tolla listalla se metroseksuaalin arvonimi irtoaisi :D

vilma-liina sanoi:
Anteeks, että näin törkeesti tunkeudun :)
Mutta pieni varoituksen sananen, eli vaikka ois kuinka heteroa, niin kannattaa silloin tällöin katsoa omaa naamaansa ihan lähietäisyydeltä peilistä, ja varsinkin hyvin tarkkaan sierainten alueelta.... ihan liian usein törmää järkyttäviin nenäkarvaviidakkoihin, jotka suorastaan hyökkäävät keskustelukumppanin silmille.
Oon siis tullut siihen tulokseen, että kait jokainen mies ne tursakkeet leikkaisi pois, jos vain olisivat itse ne huomanneet? vai?

Kyllähän niitä on välillä leikeltävä lyhyemmiksi. Ne vaan salakavalasti rupee välillä rehottaa. Ei ne tavalliset nenäkarvat vielä mitään mulla on jotain ihan tajuttomia pikimustia paksuja rautalankoja välillä. Ne kasvaa jostain niin syvältä ettei sinne edes näe ja päivässä voi tulla senttikaupalla lisää pituutta. Ei niitä enää oikein karvoiksi voi sanoa lähellekään vähän kun siinä kärpäs leffassa sille kasvo niitä mustia paksuja karvoja selkään ne mun toiset nenäkarvat :eek:

Edit: mites Vilmis korvakarvat tykkäätkö niistä?

123jippo sanoi:
Ne kasvaa jostain niin syvältä ettei sinne edes näe ja päivässä voi tulla senttikaupalla lisää pituutta.
Toi efekti johtuu ehkä vaan siitä, ettet kaivele tarpeeksi usein sun nenukkia
:) Eli ne rautalangat on mutkalla sielä sieraimen sisällä, ja sitten pongahtavat suoriksi, kun tila ei enää riitä.

Liitteet

• nenäkarvat.JPG
    nenäkarvat.JPG
    84,6 KB · Katsottu: 989
  • rastat.JPG
    rastat.JPG
    96,9 KB · Katsottu: 939
123jippo sanoi:
Edit: mites Vilmis korvakarvat tykkäätkö niistä?

Joo, niistä kanssa erityisesti. Ihmetyttää, miten jotkut naiset ei huomaa, että niiden miehen korvassa tai korvanlehdessä saattaa pahimmillaan kasvaa semmonen yli 5 senttiä pitkä karva tai karvoja. Ehkä eivät vaan kettuillessaan jaksa huomauttaa? Tai sitten mä olen vaan jotenkin yliherkkä.

edit: ja vielä, yleensä näitä tapaa vanhoilla papparaisilla, eli kulmakarvat, jotka peittävät näkökentän lähes täydellisesti. Niitäkään ei kannata siistiä, vois vaikka nähdä ajaa autolla.

Ei hitto kun repesin. Voihan se olla niinkin. Täytyy muistaa kaivella nenää jatkossa useammin kun kerran noin hyvä syykin löytyi. :piis:

Edit: Juu ei ole kukaan huomautellut noista karvoista korvissa. Ne on kyllä kanssa niin törkeen näkösiä että tulee joskus itsekin huomattua ja saksittua. Ei vielä ole päässyt siihen ikää jossa noi kulmakarvat rupee rehottaa...

vilma-liina sanoi:
Joo, niistä kanssa erityisesti. Ihmetyttää, miten jotkut naiset ei huomaa, että niiden miehen korvassa tai korvanlehdessä saattaa pahimmillaan kasvaa semmonen yli 5 senttiä pitkä karva tai karvoja. Ehkä eivät vaan kettuillessaan jaksa huomauttaa? Tai sitten mä olen vaan jotenkin yliherkkä.

edit: ja vielä, yleensä näitä tapaa vanhoilla papparaisilla, eli kulmakarvat, jotka peittävät näkökentän lähes täydellisesti. Niitäkään ei kannata siistiä, vois vaikka nähdä ajaa autolla.

Tosimiehet, niinkuin minä, nyppivät pinseteillä nenäkarvat. Sieraimet ovat ihan posliinina käsitelyn jälkeen. Ja kulmakarvat nypin kanssa erilleen. Tiesittekö, että kun karvaa alkaa puskea korvista, niin olet vanha.

Eugen sanoi:
Tiesittekö, että kun karvaa alkaa puskea korvista, niin olet vanha.

Niin. Ensin sitä karvaa alkaa puskea leukasta, sitten nenästä, sitten korvasta ja sitten kulmakarvoista. Vikana puskee sitten jokapaikasta heinää ;)

Eugen sanoi:
Tiesittekö, että kun karvaa alkaa puskea korvista, niin olet vanha.

Tämä pitää paikkansa, muistan lukeneeni jostain että, kun miehet kaljuuntuu vanhetessaan. Niin ei se karvan kokonaismäärä minnekkään vähene se vaan alkaa puskemaan päälaen sijasta korvista ja sieraimista, heh!

Ja nenäkarva ongelma on kyllä joskus ihmisillä todella paha, Wilma-Iina oli siinä aivain oikeassa.
Ja perkele, pinsetillä ne pitää nyppästä, aivan kuten Eugen sanoi. Tulee miehekäs olo kun vedet silmissä karjuu - Todellista kauneudenhoitoa!

eikä sinne korvien lähelle viiti viedä mitään terävää. pitäskö hankkia 100€ maksava
Golden Auswitch Ear and Nose Hair Trimmer Deluxe Ultra. tollasiakin on.

Kai nenäkarvoillakin joku tarkoitus on, vai huolimattomuuttaanko karvatonttu ne loi? Luulis, että ilmansaasteet ja tommoset stoppaa helpommin, kun on kunnon georgebushit nenässä. :8=)
Haittapuolia: elät yksin ja katkerana elämäsi loppuun saakka. :(

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom