Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Joskus jaksoin naamaani hoitaa Body Shopin kuorinta-, päivä- ja yövoiteilla, enää en ole viitsinyt. Parranajon jälkeen (Mach3+Gilletten vaahto) käytän Body Shopin After Shave voidetta. Hajusteena silloin harvoin kuin käytän, niin CK. Deodoranttina Pirkan hajutun Antiperspirantti, halvinta mitä kaupasta löytyy, toimii kuitenkin loistavasti. Suihku päivittäin, peseydyn Nivean Suihkuöljyllä. Shampoona joku LV tai sitten pihistän emännältä jotain sen kallista kampaamoshampoota. Kosteusvoiteena joku kaupan tai apteekin tuote. Parturissa en ole käynyt kolmeen vuoteen. Itse leikkailen trimmerillä

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
vilma-liina sanoi:
Omalta koneelta...

:offtopic: total

Vieläkin naurattaa nuo sun eiliset nenäkarvajutut ja wagnerit. Noi postaukset pääsee suoraan kakkostilalle samaan always on my mind sarjaan legendaarisen mulkun koko thredin postausten kanssa. Ykkösenä edelleen kaikista maailman postauksista Rautapäällikön "Miten niin?" loistavine kumipuku kuvineen. :haart:

Orid sanoi:
Ootahan ku Metalman pääsee näppiksen ääreen :D (toivottavasti se nyt oli metalman, joka jossain toisessa ketjussa kehuskeli manikyyreillään yms. :D )

Täh?
En oo ollut minä. Mulla on ihan perussettiä eli aamulla ja treenin jälkeen suihq, päivittäin alusvaatteiden ja paidan vaihto. iltaisin ja joskus aamuisin ja silloin kun on rasvainen olo -> kasvojen pesu miedolla kasvo"maidolla". Parran ajelen parin päivän välein. aftershavea en käytä...

Tykkään käyttää mietoja dödöjä, lemppari on adidaksen oranssissa pullossa oleva dödö, nimeä en nyt muista. sitä saa prismoista. on muuten hemmetin hyväntuoksuinen, tytötkin tykkää :) Kokeilkaas joskus.

niinmuuten, kun tuo poser mainitsi tuosta kasvohoidosta. kannattaa todellakin kokeilla! Sisko on kauneushoitaja ja oon pari kertaa hänellä käynyt kasvohoidossa. pysyy todellakin iho hyvässä kunnossa kun saa kaikki mustapäät jne pois. vaikka iho näyttää puhtaalta sitä ei uskoisi miten paljon sieltä ihohuokosista tulee sitä töhnää pois. Varsinkin tämmöisillä hikoilevilla hormonipossuilla Hoho :)

Tomi sanoi:
Jaa-a, no itse olen todennut tuon Rexona 24h ja sheivatut kainalot -yhdistelmän aika pirun toimivaksi.

Roger. Mulla Axe Dry stick toimii. Rexonaa olen käyttänyt, mutta siitä on kauan, ja koostumus lienee muuttunut.

metalman sanoi:
Täh?
niinmuuten, kun tuo poser mainitsi tuosta kasvohoidosta. kannattaa todellakin kokeilla! Sisko on kauneushoitaja ja oon pari kertaa hänellä käynyt kasvohoidossa. pysyy todellakin iho hyvässä kunnossa kun saa kaikki mustapäät jne pois. vaikka iho näyttää puhtaalta sitä ei uskoisi miten paljon sieltä ihohuokosista tulee sitä töhnää pois. Varsinkin tämmöisillä hikoilevilla hormonipossuilla Hoho :)

Milläs ne sitten pesee ne naamat? Eikai tossa nyt mitään kummempia välineitä käytetä, joten eiköhän nuo voi ostaa itse himaan. Säästyy ainakin siltä, että joku tuttu on sattunut näkemään kun kävelee sisään kauneushoitolaan. :D

naksu sanoi:
Milläs ne sitten pesee ne naamat? Eikai tossa nyt mitään kummempia välineitä käytetä, joten eiköhän nuo voi ostaa itse himaan. Säästyy ainakin siltä, että joku tuttu on sattunut näkemään kun kävelee sisään kauneushoitolaan. :D
Et selvästikään ole tosiaan ollut kasvohoidossa. Siellä on vaikka minkämoisia höyrytysvempeleitä, ultraääntä, maagisia maskeja ja mustapäärautoja ja vaikka mitä. Kokeilkaa edes kerran, niin pääsette makuun siitä, kuinka paljon naamasta saa talia irti puolen tunnin aikana.... :urjo:

vilma-liina sanoi:
Et selvästikään ole tosiaan ollut kasvohoidossa. Siellä on vaikka minkämoisia höyrytysvempeleitä, ultraääntä, maagisia maskeja ja mustapäärautoja ja vaikka mitä. Kokeilkaa edes kerran, niin pääsette makuun siitä, kuinka paljon naamasta saa talia irti puolen tunnin aikana.... :urjo:

Mä kävin kerran kasvohoidossa, silloisen tyttöystävän patistamana. Sen jälkeen naama punotti kaks päivää. Ei enää ikinä. Ei mulla mitään finnejä kuitenkaa ole. Sviddu.

Naaman ja pään sheivaus parin päivän välein. Piste. No joo, tietysti Bossin Dark Blue dödö on ihan ykkönen. Ei petä edes treeneissä, vaikka muuten on kaikki paikat täysin hiestä märkänä. Ja radalle lähdettäessä vähän Kalvin Kleinin Eternityä kaulalle... tytöt tykkää. Jes.

andor sanoi:
Lähes kaikki tuntuvat ajavan partansa jo heti sänkenä pois. Onko pakkiksella kaikki siloposkia vai löytyykö kunnon partaa keltään?
Puoli tuntia parranajon jälkeen rehottaa jo uusi sänki. Surkeasti on ihmislapsi suunniteltu. Partaa en silti aio kasvattaa, koska olen jo tehdasasetuksilla niin karsean näköinen. :eek:

- käsi ja säärikarvat pois+silloin tällöin ohennus kasseihin.
- suihku ja sen jälkeen joku yleiskosteusvoide koko kropalle
- finni/mustapää killeri poison extra
- kasvojen ihon kuorinta karkealla pyyhkeellä
- parta veks, nenäkarvat pois ja kulmakarvojen ohennus/muotoilu
- solariumi
- kasvojen akuhieronta joka toinen päivä
- parturi+yleensä joku tummennus tai raidoitus
- helvetin kallista 6e erikoiskiiltävää hiusvahaa (tukka pystyyn)
- ja oma lukunsahan on tietysti lävistykset ja tatuoinnit .Multa löytyy myös kulmaläväri :)

Astuinko juuri ulos kaapista, vai olenko vielä miesten kirjoissa? :)

And the winner is? :D

Cannon sanoi:
Mä kävin kerran kasvohoidossa, silloisen tyttöystävän patistamana. Sen jälkeen naama punotti kaks päivää. Ei enää ikinä. Ei mulla mitään finnejä kuitenkaa ole. Sviddu.

Tunnustampa minäkin käyneeni kosmetologilla kasvojen ihonpuhdistuksessa joskus alaikäisenä teininä kun finnejä oli jokapuolella, munissakin. Samat kokemukset oli muuten paitsi lisäksi mulla jökötti koko sen pari tuntia kun se hyvännäkönen mimmi hoiteli mua. Varmasti sekin huomas ja en enää kehdannut mennä uudestaan ujo poika kun olin. :D

naksu sanoi:

juuei, siis kasvohoidossa ensin ihoa höyrystetään että huokoset aukeaa. sitten ihohuokoset puristellaan tyhjiksi. tämä on hieman kivuliasta :) Ja nykyään on sitten vielä jotain otsoni/ultraääni tms jne hoitoja joilla ihoa rauhoitetaan eikä se enää punota niin pahasti hoidon jälkeen. mutta on se sen arvoista, ei se mitään meinaa jos päivän-kaksi punottaa. iho tuntuu oikeasti helvetin hyvältä tuon jälkeen ja näyttääkin terveeltä.

Samat kokemukset oli muuten paitsi lisäksi mulla jökötti koko sen pari tuntia kun se hyvännäkönen mimmi hoiteli mua. Varmasti sekin huomas ja en enää kehdannut mennä uudestaan ujo poika kun olin

Ton takia mä käynkin nykyään Tallinnassa kasvohoidoissa (If you know what I mean, wink wink).

Milläs ne sitten pesee ne naamat? Eikai tossa nyt mitään kummempia välineitä käytetä, joten eiköhän nuo voi ostaa itse himaan. Säästyy ainakin siltä, että joku tuttu on sattunut näkemään kun kävelee sisään kauneushoitolaan

No joo, kyllä niissä hoidoissa kyse vähän enemmästäkin kuin pelkästä naamapesusta. Niillä on monenmoisia lärpättämiä, joilla ne niitä ihohuokosia tyhjentelevät.

Mitä kuvittelet siitä seuraavan, jos kaverisi näkisivät sut menevän kauneushoitolaan? Meet kato rohkeesti vaan, mieles kuitenkin tekee.

Olen itsekin käynyt vaimon lahjakortittamana 2 kertaa kasvohoidossa, ja vaikka sen hyödyistä omiin vaatimuksiini nähden tunteeni ovat vielä ristiriitaiset, mikään ei voi kiistää, ettenkö nauttinut siitä kokemuksena suunnattomasti.

Oh my gayness. Tää tredi on total gay. :joulu5:

Rakentavin terveisin,

Hannipanni

Hannibal sanoi:
Oh my gayness. Tää tredi on total gay. :joulu5:

Rakentavin terveisin,

Hannipanni

Ajattelinkin, että jotain tämäntyyppistä ilmaantuu, kun threadin nimen avainsanat on heteromies ja kosmetiikka, ja Hannibalilta on tullut postaus. :)

Kaiken tuon peilin edessä suoritettavan aamuhomoilun päätteeksi suihkautan Vercasen Versus tuoksua kaulalle. Yhden kerran, jos lähden töihin. Kaksi kertaa, jos lähden baariin.

Kosmetologikoulutuksen saaneen kanssa kun alkoi seurustelemaan niin alkoi meikäläisenkin kosmetiikkalasku kasvamaan :D Tosin on kyllä huomannut eroakin, ei oo näppylöitä enää samaan malliin...

Vastaukset saattais tosin olla hieman erilaisia, jos samaa kysyttäis tavis miehiltä. Kehoilijathan satsaa tunnetusti kaikkeen ulkonäköön liittyvään :D

Duracell sanoi:
Vastaukset saattais tosin olla hieman erilaisia, jos samaa kysyttäis tavis miehiltä. Kehoilijathan satsaa tunnetusti kaikkeen ulkonäköön liittyvään :D

Mutta ,mutta... Toisaalta kun miettii niin voisin jo melkein alkaa kutsumaan itseäni metroseksuaaliksi. Todella pelottavaa :evil: Tähän asti olen ajatellut sheivaamisen kuuluvan normaaliin kehotyyliin. Epäonnekseni löysin kuitenkin city.fi:stä metroseksuaaleja käsittelevän artikkelin.. ei saatana, hinttareitako tässä ollaan? :lol2: :love:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom