Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Suihkussa käyn ainakin vähintään aina treenin jälkeen ja aina, jos olen hikoillut, mitä normaalisti en helposti tee, paitsi nyt kesäisin. Eli ei, en käy joka päivä suihkussa.

Kainaloihin menee jotain roll-onia tai deo-stickiä. Partavettä käytän enimmäkseen arkisin töissä.

Parran ajan 2-3 päivän välein.

Hiuksiin menee jotain muotoilutuotetta lähes päivittäin ja parturissa käyn, kun on aikaa ja siltä tuntuu.

Hampaat pesen 2 kertaa päivässä.

Viikonloppuisin en käytä hajusteita, enkä kampaa hiuksiani ellei ole menoa. Ostoksilla käymistä ei sitten lasketa menoksi.

Dreamer sanoi:
nyt alkoi kylmä hiki valua, en kai vain ole...

Surrender to the brown side.. muahahaa! Ei mutta itse peseydyn aina, ja naaman pesen jollain tökötillä ehkä kerran kuussa. Itseasiassa harvemmin käytän edes deodoranttia, jostain meikeistä puhumattakaan. :eek:

edit- Hei, mutta anteeksi tämä olikin "heteromiehet ja kauneudenhoito", pahoittelen. :nolo:

- Hampaiden pesu
- Suihku (shampoo, suihkugeeli)
- Hiustenleikkuu kerran kuussa
- Hiusmömmöt (kaappi täynnä)
- Dödö (jotain hajutonta mielellään jos löytyy)
- Hajuna Armanin Acqua di gio :kuola:
- korvista alaspäin ja polvista ylöspäin kaikki karvat pois... (leuassa on kuitenkin sänki, ja alahuulen alla pieni "homohoukutin" :D )
- Korvat kaivetaan topseilla puhtaaksi kerran- pari viikossa.
- Joskus yritän jopa peitellä finnejä jollain. Onneks aika harvoin on tarvis.

Voiteita en oo tottunu käyttään, enkä niitä useimmiten edes tarvitse.

Oonko voittaja? :hyper:

Suihku ja deudoranttia kainaloon,
hampaiden pesu,
rasvaa naamaan, silmänympärysvoide ja talvella kroppaan jos alkaa olemaan liian kuiva,
kerran viikossa siistin sängen,
Käytän jopa miehille suunnattua kuorintavoidetta sekä kasvonaamiota saunassa,
(edellä mainitut sain lahjaksi tyttöystävältä joten turha yrittää kieltää niiden käyttöä, ja enää en edes lopettaisi niiden käyttöä :D )
Kerran kuukaudessa parturi, vahaa menee hiuksiin, hoitoaineita en käytä.

- Hajuna Fahrenheit (antiperspirantti, dödö ja partavesj)
- Parranajovälineinä Mach3 + joku Gilletten vaahto, mutta mikään ei tietysti voita kertakäyttöterää + käsisaippuaa
- Kosteusvoiteena vihreä Aqualan (toimii myös liukasteena, jos on kiinnostunu tommosista seksuaalijutuista)

Kyllä kosteusvoide on vielä ihan passeli, mutta kaikki ihonkuorimisjutut ja tämmöset haiskahtavat jo vähän teuvo lomanilta. Ne ovat harmaata aluetta, jonne äiti on visusti kieltänyt menemästä. (Pakkikselle pitäisi saada sellainen ranneliikettä kuvaava hymiö)

- suihku aamuin illoin (ja tietysti treenin jälkeen jos tulee treenattua kesken päivän), käytössä sebamed kasvoille, jokumuu tuoksuva muulle kropalle ja laatushampoo :) kasvoille kosteusvoide
- parranajo n. joka toinen päivä Braun ultra super mega flex koneella, ehtii tulla melkoinen sänki, ajon päälle Aftershave balm
- Axe roll on (pitää hien paljon paremmin kuin maailman kalleimmat stick tsydeemit)
- tarvittaessa partavesi Bazar
- hiuslakkaa tai geeliä varsin hillitysti
- hampaiden pesu aamuin illoin citymarketin hienoimmalla käsikäyttöisellä harjalla
- parturissa noin neljän viikon välein

Mä käyn aamulla suihkussa ja pesen hampaat, sekä laitan dödöä. Parran ajan joka toinen päivä ja siihen käytän just sitä perus Mach3:sta ja partavaahtoa en jaksa käyttää, vedellä mennään. Sitten illalla vielä pesen hampaat ja kesällä otan kylmän suihkun, koska se helpottaa nukahtamista... Myös salin ym. liikunnan jälkeen suihkuun. Mitään muuta en ole tarvinnut enkä tarvitse!

Kampaa en ole koskaan omistanut ja parturissa käyn 3 kertaa vuodessa... Eli se kampaus on keskimäärin keskipitkä, siis joskus lyhyt ja toisinaan pidempi. :)

Kaikki ylimääräinen hifistely jää sitten keimiehille.

Lisätään tuohon edelliseen, että tuo parturissakäyntiintervalli on siis se mitä käytän sinkkuna. :) Eli muijat on aina pistänyt menemään parturiin joskus 2kk väliein kun niiden mielestä mun letti ei ole enää edustuskelpoinen. :D

Powerhousu sanoi:
- Korvat kaivetaan topseilla puhtaaksi kerran- pari viikossa.

Lääkärin suusta olen joskus kuullut, että ihmisen ei tarvitse putsata korvia, ellei ole jotain sairautta. Korvat putsautuvat kuulemma itsestään. Ulkoinen korvanpesu pitäisi riittää siis korvanlehti ja korvanreikä niin pitkälle, kuin nakkisormi riittää.

Topseja ei saisi käyttää missään tapauksessa (käyttää niitä vaikka CD-soittimen linssin puhdistukseen), koska niillä saattaa pahimmassa tapauksessa puhkaista tärykalvon, tai työntää mönjät vain syvemmälle korvaan. Myös luontainen puhdistusmekanismi saattaa häiriintyä, ja ajautuu kierteeseen, että on pakko käyttää topseja.

Tiedä sitten, mutta näin olen kuullut... :rolleyes:

- parin viikon välein korvat puhtaaksi.
- kuukauden välein hiukset lyhyemmäksi
- pari kertaa vuodessa sorrun värjäämään pääni. siitä pari viikkoa eteenpäin ja värjätty osa leikataan pois.
- pari kertaa viikossa mach 3:lla muut paikat.
- aamulla suihku, illalla joko salin tai seksin (vuoropäivät) jälkeen sauna tai suihku.
- geeliä päähän
- ck stikkiä kainaloon, dödöä päälle
- sillon tällön vaihtaa vaatteita puhtaampiin... todellakaan joka päivä ei tartte paitaa pestä, housut pestään useamman viikon välein. =D alushousuja nyt kannattaa vaihdella jopa päivittäin.
- hampaat pesen vähintään kerran päivässä. sit jos johkin pitää mennä niin huuhtelee suun suuvedellä ja purkkaa päälle.

5min päästä hälytyksestä olen valmis baariin.

hampaat iltaisin ja joskus aamuisin
Suihku iltaisin ja mahdollisen treenin jälkeen
Tukka pesuun kolmisen kertaa viikossa
Dödöä kainaloon
parta veks ~joka kolmas päivä ja kainalot ja alakerta samaan satsiin.

- suihku joka päivä aerobisen/treenin jälkeen, aina hiusten pesu, hoitoaine ehkä 1x/vko
- hampaat 1-2x/vrk
- parranajo joka/joka toinen päivä sähköbraun tai yhä useammin mach3
- parturi 3-4 vkon välein
- deostick, yleensä ck-, bvlgar-,i tahi ralph lauren-shittiä
- partavesi, yllämainituilta valmistajilta
- suihkun jälkeen aina tyttöjen kasvovoide (en merkkitarkka, mutta jotain geelimäistä eikovinrasvaista aina)
- tukkaan kampausspray and/or geeli and/or vaha mallista riippuen
- olen kohtuullisen vähäkarvainen muuten, joten muu ajelu ei välttämättä ole ollenkaan jokaviikkoista

Eiköhän sitä tossa jo riitä.

-hampaiden pesu ja suihku aamuin illoin (hammastahna, -harja; Rexonan suihkushampoo aamuisin )
-parranajo 1-2krt viikossa (Mach 3, tarvittaessa Bossin Aqua partavesi)
-deodorantti jos joudun olemaan ihmisten kanssa tekemisissä, lähes päivittäin (Boss Aqua tai Axen en muista mikä, joka on hyvin alkoholipohjainen)
-hiustenleikkuu 1-2kk välein (parturi)
-hiusten kampaaminen aamuisin (kampa; kaapista löytyy myös hiusvahaa jota en käytä)

Suurimmaksi osaksi en hoida siis ulkonäköäni vaan minimoin ympäristölle aiheuttamiani hajuhaittoja :)

Vaatteiden vaihdosta omalta osalta sen verran, että mulle on ainakin itsestäänselvyys, että sukat, alusvaatteet ja paita vaihdetaan joka päivä.

Tomi sanoi:
Vaatteiden vaihdosta omalta osalta sen verran, että mulle on ainakin itsestäänselvyys, että sukat, alusvaatteet ja paita vaihdetaan joka päivä.

Kenen kanssa sä niitä vaihdat.... :wanha:

- trimmeri jolla ajellaan pää säännöllisesti
- Mach3 ja partageeli (päivittäin)
- sähköpartakone
- ihoa rauhoittava voide parranajelun jälkeen
- riittävä arsenaali erilaisia Bossin, Devidoffin ym. edt:tä ja deo stickejä

tietysti sitten itsestäänselvyydet eli suihkut ja vaatteidenvaihdot päivittäin

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom