Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Lisäänpä tähän listaan vielä, kun eilenillalla olin senverran väsyksissä ettei jaksanut paljoa kirjoitella:

Joku tuossa mainitsi käyneensä kasvojen ihonpuhdistuksessa. Aivan loistava keksintö tuollainen! Itse en muistanut koko juttua, mutta kerran olen käynyt. Ex-tyttöystäväni kun oli diplomikosmetologi ja hänellä oli oma hoitolaitoskin.. niin siellä kävin kerran puhdistuksessa. Pitäisi ehdottomasti käydä kolme-neljä kertaa vuodessa. Pysyy naaman iho loistavassa kunnossa sen avulla. Suosittelen kokeilemaan, ei se sellainen ole ainoastaan naisten yksinoikeus. Sitäpaitsi ne kosmetologit tykkäävät, kun treenannut miespuolinen asiakas tulee hoidettavaksi...

Jos hajusteista puhutaan, niin mun kaapista löytyy:

- Ralph Lauren Polo Blue
- Ralph Lauren Polo Sport
- Hugo Boss "Boss"
- Jean Paul Gaultier "Le male"
- Lacoste
- Björn Borg "X-treme"

Näistä kaikista siis Deo-Stick ja EDT.

Parranajon jälkeen Gillette After Shave -gel, viilentämään ihoa.

Vaimoke osti joskus lahjaksi Deessen kasvonaamion, mutta eipä ole tullut montaa kertaa käytettyä. Kaapista löytyy myös Body Shopin TeaTree -ihonpuhdistusaineita, jota käytin joskus koko kropan pesemiseen. (silloin kun oli selän kanssa iho-ongelmia) :D On muuten loistava keksintö tuo TeaTree-öljy. Kannattaa kokeilla jos selkä kukkii tai on naama kuin miinakenttä, täynnä pommeja.

Ennen kisoja kävin värjäyttämässä karvat silmien ympäriltä, eli ripset ja kulmat.. Hifistelyä? Voi olla. :rolleyes: Aika arveluttava fiilis oli vaan istua siinä laput silmillä... en ihan näin peruskaudella kyllä kävisi, vaikka jotkut METROSEKSUAALIT sitä harrastavatkin.
Saankohan nyt tästä metro-leiman otsaan, ja ensiviikolla soittelevat City-lehdestä ja pyytävät haastattelua...

Tomi: Mistä ostit tuon hammasharjan? Kuulin että Espoossa mopopojat käyttävät tuota sylinterikanavien avartamiseen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tomi sanoi:
Vaatteiden vaihdosta omalta osalta sen verran, että mulle on ainakin itsestäänselvyys, että sukat, alusvaatteet ja paita vaihdetaan joka päivä.

Sama.

Hyvä, että jo otsikossa korostettiin sitä, että tämä thread on tarkoitettu nimenomaan heteromiehille. Kaikkihan sen tietää, etteivät HINTTARIT muuta teekään kuin voitelevat itseään kaikilla mahdollisilla kaktus- ja orvokkilotioneilla, siis sillä välin, KUN EIVÄT OLE PANEMASSA TOISIAAN PERSEISIIN.

Itsekin OLEN HETERO ja käytän kauneudenhoitotuotteita varsin rajoitetusti. Hampaidenpesun, shamppoiden ja dödöjen käytön nyt pitäisi olla itsensäselvyyksiä joka miehen käytettäviksi. Niiden lisäksi tulen käyttäneeksi erilaisia, ýleensä apteekista ostettuja, kasvorasvoja ja ihonpuhdistusaineita. Mulla on tällainen vittumainen sekaiho, että näppyjä tulee jonkin verran, muttei kuitenkaan koskaan niin, että lääkäri suostuisi määräämään Roaccutane-kuuria. Tai enpä tiedä sitten, että auttaisko se edes mun tapauksessa, vaikka jonkun lääkärin sais sitä Roaa määräämäänkin.

sammyx sanoi:
Kaikkihan sen tietää, etteivät HINTTARIT muuta teekään kuin voitelevat itseään kaikilla mahdollisilla kaktus- ja orvokkilotioneilla, siis sillä välin, KUN EIVÄT OLE PANEMASSA TOISIAAN PERSEISIIN.
Hyvä pointti. :lol2:

Powerhousu sanoi:
- korvista alaspäin ja polvista ylöspäin kaikki karvat pois...
Toivottavasti ymmärsin väärin.

Suihkussa tulee käytyä joka treenipäivä(välipäivinä ei aina jaksa käydä)
-Mach3 ja partavaahto löytyy ja amisviikset tulee ajettua aina silloin tällöin kun tarve vaatii :)
-Itellänikin on tuota Rexonan 24H antiperspiranttia sekä sitten Ferrarin hienoa EDT:tä.
-Hiuksia tulee harvemmin leikattua, ehkä kerran 1-2 kuukaudessa(avovaimo leikkaa, on muuten aikamoinen mestari siinä työssä :thumbs: )
-Käytän myös Adidaksen kasvojenpesuainetta sekä saman valmistajan kasvo&vartalovoidetta, tosin nyt kesällä ei oo jaksanu käyttää kun on muutenkin niin kuuma

Kimple sanoi:
Ja lauantaisin kourallinen Linna-merkkistä shampoota. Jos arvelee, ettei pääse seuraavana lauantaina suihkuun, niin shampoon määrää voi kertaluontoisesti nostaa.

Hampaiden pesukaan ei mun mielestä ole mitenkään tarpeellista, kannattaa ostaa vaikka sellanen jumpokokonen purkkapussi, josta sitten suoltaa suuhunsa uutta purkkaa sitä mukaa kun entisestä lähtee maku.

Ja vähän asiaakin. Päivittäin käytän noin kymmentä eri kemikaalia plus partakonetta ja hammasharjaa. Aika paljon muuten.

Heh heh, ei jumalauta vedet silmissä saa nauraa( ja työkaverit kans)

Joka päivä salilta sauna+suihku.
Parran ajo aamuisin sähköllä.
deodoranttia ja partavettä.
ai niin ja rattaatkin harjaan 2xpvä.

Kalun-alueen annan karvoittua kunnes meinaa kompastua villoihin ja vasta sitten hallittu lyhennys,ei nakkeloksi asti. :hyper:

Jouluna ja Juhannuksena saunassa... mutta ei suihkussa. :david:

Suihkussa joka päivä.
Saunassa pari kertaa viikossa (jos jaksaa sahata puita)
Hampaiden pesu aamuin illoin
Scorpions deodorantti
Jotain rasvaa naamaan ja meisseliin

Tämähän ketju on omiaan kysymykselleni: Onko joku värjännyt / värjäyttänyt partansa ja millaista jälkeä tuli?

Mä värjäsin parran kerran jollain naisten tummalla ripsivärillä ja jälki oli kaikkea muuta kuin tyylikäs :david: x5

Wintikka sanoi:
Hampaiden pesu, suihkussa käynti, kaikki muu on homoutta ;-)

Samaa mieltä. Ei kyllä mä partaakin ajelen pari kertaa viikossa, mach3:lla kiitti pakkiksen hyvien vinkkien. Ei pentele vähän on mustakin tulossa homo kun olen alkanut rasvaamaan kuivia ja halkeilleita kantapäitä vaimon käsirasvalla. Varmaan tän pakkiksen syytä ;)

Nyt tulee paha tunnustus. Nimittäin ikänä en ole dödöjä käyttänyt enkä käytä. Tukan leikkaan itse 3mm kammalla.

Joo korvia kaivelen vaimon topsy puikoilla kun kutiaa välillä niin kovasti. Mäkin olen kyllä kuullut ton Zenerin jutun.

Niin että mitä tossa nyt tulee menoja kuussa. Kerran viikossa shampoota, vähän saippuaa, pari partaterää, partavaahtoa, hammastahnaa. Pari euroa per kk, josta suurin osa menee pakolliseen parranajoon.

123jippo sanoi:
Samaa mieltä. Ei kyllä mä partaakin ajelen pari kertaa viikossa, mach3:lla kiitti pakkiksen hyvien vinkkien. Ei pentele vähän on mustakin tulossa homo kun olen alkanut rasvaamaan kuivia ja halkeilleita kantapäitä vaimon käsirasvalla. Varmaan tän pakkiksen syytä ;)

Nyt tulee paha tunnustus. Nimittäin ikänä en ole dödöjä käyttänyt enkä käytä. Tukan leikkaan itse 3mm kammalla.

Joo korvia kaivelen vaimon topsy puikoilla kun kutiaa välillä niin kovasti. Mäkin olen kyllä kuullut ton Zenerin jutun.

Niin että mitä tossa nyt tulee menoja kuussa. Kerran viikossa shampoota, vähän saippuaa, pari partaterää, partavaahtoa, hammastahnaa. Pari euroa per kk, josta suurin osa menee pakolliseen parranajoon.

"Suihku kerran viikossa pitää naiset loitolla."

stealth sanoi:
Eiku hikoilen muualtaki, mutta ei jaksa muualta pestä.

oho, sano nyt vielä, että laitat farkut ja paidan päälle salilta lähtiessä.. Mä en voi käsittää ihmisiä, jotak voi laittaa puhtaat vaatteet hikisen kropan päälle ja painella kotiin suihkuun. Näitä nimittäin omalla salilla on usin näkynyt. toisaalta en mä tiedä käykö ne ollenkaan suihkussa :)

Heikki722 sanoi:
"Suihku kerran viikossa pitää naiset loitolla."

:lol2:

Kyllä mä hessu suihkussa käyn joka päivä treenipäivinä jopa kaksikin kertaa. Shampoota vaan en käytä kun korkeintaan kerran viikossa, yleensä harvemmin kun tuppaa unohtumaan. Sinänsä tuo sun sutkaus oli oikeesti hauska näin naimisissa olevan mielestä. Näin heikkoluonteisen ei kannata saattaa itseään kiusaukseen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom