Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Itse asiassa kysäisin tätä Feeluniquen asiakaspalvelusta, kun tuli epähuomiossa tilattua yli tuon 45€. Vastasivat, että: We do refund all tax charges back to customer if they stop it. Elikkä jos tuo "they" on tulli, niin ilmeisesti hyvittävät mahdolliset lisämaksut. Varminta tietysti tilailla erikseen.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ei jos pysyy alle 45 euron tilaus. Eli tilaat vain erillisinä tilauksina alle 45 eskon, niin perille tulee.

Muistelisin hämärästi, että EU:n ulkopuolelta tilatuista kirjoista ja kosmetiikasta ei mene alv/tullimaksuja edes arvokkaammilla paketeilla...

Mulla ainakin olivat pistäneet kuoreen paketin arvoksi 27€ ja gift eli ei ois haitannut vaikka arvo olisi ollutkin yli sallitun.

Noniin. Nyt on testattu Shiseidon White Lucency sarjan päiväemulsio sekä cream. Kummankin koostumus ja levittäminen todella hyvää. Cream on vahamaisempaa ja ehkä tuntuu vähän paremmalta naamarissa, taitaa olla myös riittoisampaa koostumuksensa ansiosta. Emulsiota on taas helpompi annostella. Kummassakin SPF 15, joten suojaa auringolta jotenkin.

Yon Ka kasvovesi rokkailee ihan kympillä, muutama suihkasu naamaan ja antaa kuivua. Normal/dry jättää hieman kosteamman pinnan kuivuttuaan, joten testaan vielä normal/oily versiota, mutta tuo jää vakkarikäyttöön. Maksaa alle 10 puntaa/50ml pullo, mutta riittoisuudesta ei vielä tietoa. Tilaan tuota ens kerralla useamman purkin talteen, niin mukavaa se on. Tuoksu metsäinen ja miellyttävä.

Karin Herzog yövoide, jossa jotain cocoa sekä hoitavia vitamiineja. Levitetään naamalle, mutta ei hierota, annetaan kuivua. Mukava tuoksu, pehmeä jälki ja aamulla vielä hyvä fiilis naamiossa. Vähän hintavaa, mutta varmaan otan uudestaankin. Pitäisi riittää ainakin pari kuukautta.

Ajattelin tilata testiin Clarinsin kosteusvoiteen, kellään kokemusta ko. merkistä?

Varmaan merkillä aika monta eri vaihtoehtoa kosteutukseen. Osta pois ja anna palautetta kiiltääkö, miten kosteuttaa, miten riittää jne.

Clarinsin tuotteita ollut ja hyvää tavaraahan noi on. Naamapesu ei sopinut mun iholle mutta kuorintavoide ja suihkushampoo on kyllä hyvää matskua!

Itselläni ei mennyt alveja tai tulleja 120e tilauksesta feeluniquesta. Kävikö minulla siis vain hyvä tuuri? toinen tilaus vielä tulossa, pelottaa :(

Mikä olisi sellainen kasvojen puhdistusaine, joka ei kuivattaisi liikaa ihoa. Tuntuu että moni aine kuivattaa liikaa vaikka onkin alkoholitonta.

Mitäs kosteusvoidetta voisitte suositella alle 25€ hintaluokassa. Kalleimpiin ei oo varaa mutta jotain laadukkaampaa kuin Nivea ois hakusessa. Päivävoiteeks sellasta joka antas mattapinnan.

Miten näitten kasvohoito tuotteiden kanssa tuo parran sheivaus aamulla. Ennen pesua vai pesu ensin ja sitten partavaahdot naamaan ja sheivamaan?

Minä teen näin:

Ensin koko lärvin pudistus shiseidon puhdistusvaahdolla. Tämän jälkeen shiseidon shaving creamit naamariin ja höyläämään. Sitten kasvovesi ja sen kuivuttua emulsiot perään.

Tulee muuten ihan ok fiilis tuosta shiseidon "partakriimistä". Viilentää mukavasti ja vaikutus ei hälvene heti huuhtomisen jälkeen. Tosin aika tyyris hinta (about 30egee) tuollaiseen tarkoitukseen...mutta tämä tulikin hankittua puoleen hintaan:)

Viimeksi muokattu:
Tilasin viime viikon ma Feeluniquesta ja tänään ti tuli paketti himaan. Ty vinkistä!

Kävin tossa Stockkalla ostoksilla ja nyt muutaman päivän käytön jälkeen muistin taas miksi vihaan Biotherm Hommen kasvorasvoja. Aqua Sensitive on kallista ja eikä kosteuta kunnolla. Aquapower tuntuu aluksi voimakkaalta, jopa vähän epämiellättävältä, ja lopuksi ei kosteuta. Sarjan puhdistajista tosin tykkään ja dödöt ok.

Eniten olen kuitenkin tykännyt Boss Skin sarjasta, uudemmasta Shine Controll sarjasta ei kokemusta. Haluaisin myös testata Giorgio Armani Skin Minerals for Men sarjaa.

Onko kokemuksia vartalon kuorintavoiteista (body scrub)?

Viimeksi muokattu:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom