Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Myönnän, että miesten anti-wrinkle eli ryppyvoidetta tulee välillä käytettyä. Tekee ihosta ehkä hieman pehmeämmän, muute en sitten tiedä onko vaikutusta.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tämä on nyt semmoista HR:n tapaista paksumpaa kermaa, jota olen etsinyt. Poistin tänään Kicksin alemyynnistä hintaan 30,00 eskoa.

L_p1011049176.jpg

Feelunista tulossa saman sarjan päiväemulsio miehekkään värisessä paketissa niinikään.

cosmeticamerica_2090_164840008

Onko Helsingissä jotain kauppaa josta voisi käydä vähän kyselemässä ja ostelemassa näitä heteromiehen tuotteita? =) Halvinta on varmaan tilata netistä, mut ihan muutamaa purkkia en viitsisi tilata netistä. Kicks taitaa olla yksi, jonka Mike jo mainitsi, mutta onko muita?

Onko Helsingissä jotain kauppaa josta voisi käydä vähän kyselemässä ja ostelemassa näitä heteromiehen tuotteita? =) Halvinta on varmaan tilata netistä, mut ihan muutamaa purkkia en viitsisi tilata netistä. Kicks taitaa olla yksi, jonka Mike jo mainitsi, mutta onko muita?
Noitahan on joka paikassa. Stockalla on isoin valikoima merkkejä ja siellä on myös hyvin miesten kamaa, vaikka näyttäis nuo naisten voiteet toimivan ihan yhtälailla.

En ole heteromies, mutta suosittelen kokeilemaan Body Shopin tuotteita. Niillä on miesten sarjoja, mutta eiköhän ne muutkin miehelle sovi. Itse käytän aloe vera -sarjaa, kosteuttaa pintakuiva ihon talviaikaan hyvin mutta ei rasvoita.

Ei niitä kyllä naamariin viitsisi laittaa mitä Body shopissa myydään. Keskittyvät tekemään niistä lähinnä helvetin hyvän tuoksuisia. Kropalle sieltä löytyy kaikenmoista simppeliä voidetta, mutta luottaisin kasvoissa kyllä muihin tuotteisiin.

Kuis ei. Mulla on käytössä nyt Bocy Shopin miesten sarjan kasvovoide ja hiton toimivaa tavaraa. Hyllystä löytyy myös nivean rasva ja se on kyllä aivan persiistä bodyyn verrattuna :)

No lähinnä sitä ajattelin, että Bodyshopin tuotelinjassa keskitytään aika vahvasti tuotteen tuoksuun kun taas toiset kalliimmat brändit keskittyvät itse tuotteen vaikutuksiin jättäen hajun kehittämisen pois. En usko millään tasolla, että Bodyshopin tuotteet pärjäävät noille paremmille brändeille, mutta siis parempi se on käyttää amyways jotain, eli ei ne pahaa tee kuitenkaan.

No lähinnä sitä ajattelin, että Bodyshopin tuotelinjassa keskitytään aika vahvasti tuotteen tuoksuun kun taas toiset kalliimmat brändit keskittyvät itse tuotteen vaikutuksiin jättäen hajun kehittämisen pois. En usko millään tasolla, että Bodyshopin tuotteet pärjäävät noille paremmille brändeille, mutta siis parempi se on käyttää amyways jotain, eli ei ne pahaa tee kuitenkaan.

Olen samaa mieltä Miken kanssa. Mielestäni Body shopin tuotteissa on keskitytty enemmän ulkonäköön ja hajuun, sekä markkinointiin. Markkinoivat vielä "luomuna", mitä eivät todellakaan ole. Jos tahtoo "luomu" tuotteita, niin suosittelen esim. Cowshedin tuotteita, joissa 80% aineksista on luonnosta ja purkit ovat tosi kivan näkösiä. :)

cowshed_02.jpg

Miten noi Nivean ja Lumenen miesten sarjat. Siellä ainakin edullisia tuotteita, mut onko niistä mihinkään? Muutama joku nivea for men sarjan kasvorasva ostettu ja ne ainakin ehkä varmasti toimii jotenkin.. =)

Millaisia mahtanee olla nuo miehenkauppa.fi myynnissä olevat Men-U tuotteet?

Millaisia mahtanee olla nuo miehenkauppa.fi myynnissä olevat Men-U tuotteet?

Ostin joskus alemyynnistä muutamalla punnalla Men-U parranajosutin ja mukana tuli noita parranajoon liittyviä konsentraatteja. Tosi pieniä purkkeja, joista pitäisi riittää kymmeniin kertoihin. Suti oli hyvä, mutta noista kosmetiikkatuotteista en pitänyt yhtään.

Unohdin jouluna porukoiden luo kasvosaippuat jotka oli valittu just mun iholle. Noh olen pessyt vain vedellä ja normi saippualla kasvot sen jälkeen ja iho on muuttunut paremmaksi! Helvetti vaikka saippua on just sitä jonka kosmetologi ja kaupan täti ovat suositelleet. Ainut asia mikä on toisin on karppaus joten ehkä se juttu onkin ruokavalio eikä saippua?

Osaako joku suositella hyvää kosteusvoide tuotetta erittäin kuivalle iholle. Kuivuu päänahka ja naama todella paljon näin talvisin, naamaa voisi käyttää melkein hiomapaperina.

Tuleeko Feeluniquen tilaukseen suomen päässä vielä jotain maksuja, alvit/tullit?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom