Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Noniin, en jaksa lukea sen enempää vaan pistäkääpäs mulle nyt semmonen perussetti naamaa varten. On taas finnejä kuin 16-vuotiaalla perkele.

Eli ihan perussetti alusta loppuun, mielellään jotain citymarket-kamaa eikä mitään Yves Rocherin 80e/purkki juttuja. Mitä ostan? Miten käytän?
En ole koskaan hoitanut naamaani. Iho on käsittääkseni semmonen normaali ja normaalin värinen.

Jos alkaa finnejä puskea yllättäen tähän vuodenaikaan niin uskaltaisin väittää, että ongelmana on ihon kuivuus. Jotain kosteusvoidetta siihen naamaan ja pitää välttää liian peseviä kasvojenpuhdistusaineita. Puhdistusmaitoa mieluiten.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
No eipä ole kasvoja tullut hoidettua koskaan. Voisi aloittaa sen nyt ihan jatkuvana rutiinina. Eli edelleen vinkkejä hyvistä aineista otetaan vastaan. Jos kävis salomahan vinkistä Body Shopista vaikka jotain, osaahan nekin neuvoa?

Noi tea tree pesunesteet Body Shopista on ollut tosi hyviä mitä niitä nyt tässä vuosien aikana on tullut käytettyä. Eikä maksa paljon.

Ääni Tea Treelle täältäkin, mun hormonihirviö teini-ikäinenkin broidini saa näppyihonsa pysymään kurissa noilla :D

No eipä ole kasvoja tullut hoidettua koskaan. Voisi aloittaa sen nyt ihan jatkuvana rutiinina. Eli edelleen vinkkejä hyvistä aineista otetaan vastaan. Jos kävis salomahan vinkistä Body Shopista vaikka jotain, osaahan nekin neuvoa?
Voi olla, että ne finnit puskee ihan jo siitä, ettei ole puhdistusta ja kosteutusta. Otit sitten mitä tahansa, niin osta ainakin kunnollinen puhdistaja.

Kävin ostamassa purkin tuota Tea Tree Facial Washia. Mitenkäs noita puhdistusgeelejä on tarkoitus käyttää? Aamuin illoin? Kuivalle vai kostealle iholle, jonka jälkeen huuhdellaan pois?

Kävin hakemassa tänään The Body Shopista tuota: Tea Tree Skin Cleaning Toneria ja Apteekista Acnex aknen hoito ainetta. Mitens noiden käyttöä kannattais alotella? Iltasin pesen naaman miedolla saippualla ja sitten levitän tea treeta naamalle vanulapulla jonka jälkeen viimeistelen yksittäiset finnit acnexilla?

vastauksia kiitos

58328m_z.jpg

Ostin tuota. Maksoi 8.50e.
Lisäksi ostin tuommoista rasvaa:
http://www.thebodyshop.fi/tuotteet-miehet-for_men_ihonhoito.shtml
Joku noista jota myyjä suositteli, en jaksa mennä katsomaan mikä se oli. Maksoi 20.80e.

Aika hyväntuntuinen iho jo parin käyttökerran jälkeen. Pehmeä kuin vauvan peppu. Lisäksi tosi raikkaan tuntuinen olo noiden käytön jälkeen. :)

Olen ottanut nyt ensimmäiset metroseksuaalisuuden askeleet. Ostin Biothermin tuotteista Aquapoweria kosteutukseen aamulla ja kasvojen pesuun Cleansing gel sekä Exfoliation. Käytän tuota kuorintapesua ehkä kerran viikossa ja puhdistusta ja kosteutusta päivisin.

Huomasin noita ensimmäisen kerran käyttäessäni sellaisen pienen wautämähäntoimii-fiiliksen. Kasvot tuntuvat hyvältä aamusuihkun jälkeen.

Nyt kysymys kuuluu että mikä on seuraava askel? Biotherm nyt ei ole kaikkein kalliimpia merkkejä mutta käsittääkseni kuitenkin markettitavaraa parempi. Huomaanko suuren eron jos hankin noiden tilalle kalliimpaa settiä? Onko kasvovesi vaan naaman höyläilyn jälkeen tarkoitettu vai onko siitä hyötyä vaikka ajaa ihan sähkökoneella naaman? Entäs yövoide? Noita ostaessani sain jonkun näytepakkauksen ja siinä oli paksun tuntoista Biothermin rasvaa jota pistin illalla ja seuraavana päivänä kasvojen iho vielä pehmyt kuin pikkuvauvalla.

Olen ottanut nyt ensimmäiset metroseksuaalisuuden askeleet. Ostin Biothermin tuotteista Aquapoweria kosteutukseen aamulla ja kasvojen pesuun Cleansing gel sekä Exfoliation. Käytän tuota kuorintapesua ehkä kerran viikossa ja puhdistusta ja kosteutusta päivisin.

Huomasin noita ensimmäisen kerran käyttäessäni sellaisen pienen wautämähäntoimii-fiiliksen. Kasvot tuntuvat hyvältä aamusuihkun jälkeen.

Nyt kysymys kuuluu että mikä on seuraava askel? Biotherm nyt ei ole kaikkein kalliimpia merkkejä mutta käsittääkseni kuitenkin markettitavaraa parempi. Huomaanko suuren eron jos hankin noiden tilalle kalliimpaa settiä? Onko kasvovesi vaan naaman höyläilyn jälkeen tarkoitettu vai onko siitä hyötyä vaikka ajaa ihan sähkökoneella naaman? Entäs yövoide? Noita ostaessani sain jonkun näytepakkauksen ja siinä oli paksun tuntoista Biothermin rasvaa jota pistin illalla ja seuraavana päivänä kasvojen iho vielä pehmyt kuin pikkuvauvalla.
Oon ite käyttänyt Biothermin puhdistajaa sekä kosteusvoidetta. Kosteusvoide on ihan passeli, mutta puhdistaja ei niinkään mikään törkeän hyvä. Käytä se loppuun ja osta seuraavalla kerralla Shiseidon Clenasing foamia, se on aivan ykköstä.

Kasvovesi laitetaan aina puhdistajan jälkeen, eli ei väliä miten naamasi ajat. Ite vetelen kalliilla sähkökoneella puhdistuksen jälkeen naamarin, sitten siihen kasvovesi. Kasvovesi vedellään kevyesti vanulapulla tai taputellaan kädellä. Kun se on imeytynyt, niin kosteusvoide naamariin.

Yövoiteet ovat paksumpia, niiden kuuluukin olla. Yövoiteen alle voi niinikään laittaa kasvoveden, näin itse teen. Ja yövoide aina puhdistetulle iholle. Yövoiteiden isoin ongelma mielestäni on se, että jos menee heti nukkumaan, niin voiteesta on puolet tyynyliinassa. Yövoiteet kun eivät imeydy samointein, vaan sitä voi tuntua vielä aamullakin naamarissa.

Oon ite käyttänyt Biothermin puhdistajaa sekä kosteusvoidetta. Kosteusvoide on ihan passeli, mutta puhdistaja ei niinkään mikään törkeän hyvä. Käytä se loppuun ja osta seuraavalla kerralla Shiseidon Clenasing foamia, se on aivan ykköstä.

Kasvovesi laitetaan aina puhdistajan jälkeen, eli ei väliä miten naamasi ajat. Ite vetelen kalliilla sähkökoneella puhdistuksen jälkeen naamarin, sitten siihen kasvovesi. Kasvovesi vedellään kevyesti vanulapulla tai taputellaan kädellä. Kun se on imeytynyt, niin kosteusvoide naamariin.

Yövoiteet ovat paksumpia, niiden kuuluukin olla. Yövoiteen alle voi niinikään laittaa kasvoveden, näin itse teen. Ja yövoide aina puhdistetulle iholle. Yövoiteiden isoin ongelma mielestäni on se, että jos menee heti nukkumaan, niin voiteesta on puolet tyynyliinassa. Yövoiteet kun eivät imeydy samointein, vaan sitä voi tuntua vielä aamullakin naamarissa.
Kiitti vinkistä, tilasinkin tuon Shiseidon foamin kun olin muutenkin tilaamassa tavaraa. Tilasin samalla Redkenin shampoota, siinä on kyllä hyvä tuote.

Otan sitten seuraavaksi tuon kasvoveden kokeiluun. Minulle ei vaan ole täysin selvä sen tarkoitus/hyöty. Naamahan on jo juuri pestynä puhdas?

Rauhoittaa ihoa ja sulkee ihohuokoset nii mustapäitä ei iha nii helposti tule kun ei pääse kakka sinne ihohuokoseen blokkaamaan rasvan ulostulemista.

Jokunen aika sitten alkoi pukkaamaan finnejä pitkästä aikaan. Ajattelin että se johtunee kuivasta ilmasta ja kasvorasvasta joka paremman loppuessa vaihtui vähän huonompaan. Noilla mentiin jonkun aikaa, kunnes huvikseni vaihoin Shiseidon kasvopesun aiemmin ostamaani Lumeneen. Parissa päivässä iho alkoi selvästi parantua. Olen tässäkin ketjussa hehkuttanu tota Shiseidon pesua, mut nyt joudun toteamaan että oli vähän turhan kovaa tärpättiä meikäläisen naamalle, ainakin näin talvisaikaan. Hyvää tavaraa se silti on, Lumene tuntuu ihan saippuavedeltä sen rinnalla.

Voihan tolla huonolla kasvorasvallakin olla tekemistä ton kanssa, varsinkin kun rinnalla on tehokkaampi kasvopesu..? Pitänee testata tota Shiseidoa vielä kun saa paremman rasvan.

Mikähän ois hyvä, Shiseidoa vähän miedompi kasvopesu? Kellään kokemusta ZIRHin tuotteista?

Clarinsin kasvorasva on ollu kohta kolme viikkoa loppu feeluniquessa, kai sitä pitää käyä hakemassa sokokselta.:jahas:

Olipas taas sekava ja turha viesti.:D

Jahas, aika kosmetologille varattu. Jonkin aikaa noita peruskamoja (puhdistus, kuorinta, kosteutus) tullut käytettyä, joten nyt ajattelin selvittää oman ihon erityispiirteet ja itselle sopivat tuotteet. Raportoin kokemuksesta kyllä, kunhan ehdin.
Tarkkaile kunnolla ja kerro miten ne testaa ja mitä. Kiinnostaa itseäkin.

Vartalorasvoista ehdottomasti paras on omien kokemusten mukaan apteekista saatava Essex Hydrogel (vaalean oranssi etiketti). Olen aika paljon joutunut käyttämään/testaamaan erilaisia rasvoja kun harrastin uintia ja iho on herkästi kuivuvaa tyyppiä (lievästi atooppinen). Toi Essex Hydrogel levittyy ja imeytyy nopeasti ja kosteutus vaikutus on _ihan omaa luokkaansa_ verrattuna mihinään muuhun. Niilä on myös jämäkämpää rasvaa tosi kuivalle iholle (vaalean sininen etiketti) mutta omasta mielestä liian rasvaista tavaraa. Hinta/laatu suhde on todellakin kohdillaan (n. 14€ 500ml pumppupullo). Itsellä menee pumppupullo n. kuukaudessa. :5:+

321339.jpg

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom