Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
Jaahas. Nyt tuli hommattua shiseidon kasvovesi. Eli nyt mennään näillä: shiseido cleansing foam, shiseido kasvovesi, shiseido emulsio ja HR silmänympärysvoide. Lisäks Shiseido kuorinnat pari kertaa vecka:D

Hyvä setti. Kirjoitin jo tuonne vip-blogiin, että tilasin ja tänään sain Shiseidon anti-shine voidetta. Hyvin ainakin toiminut useamman tunnin, eikä kiillä.

http://www.pakkotoisto.com/entry.php?15239-Pivitys-4-0-1

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Jaahas. Nyt tuli hommattua shiseidon kasvovesi. Eli nyt mennään näillä: shiseido cleansing foam, shiseido kasvovesi, shiseido emulsio ja HR silmänympärysvoide. Lisäks Shiseido kuorinnat pari kertaa vecka:D

Komppaan tähän. Tällä viikolla paukahti postilaatikkoon Shiseidon Deep Cleansing Scrub, Shiseido Cleansing Foam ja Shiseido Anti-shine Refresher tuolta Feeluniquesta. Jäi kokonaan toi kosteusvoide hankkimatta. Tuppaa naama olemaan lievästi akneen taipuvaa ja herkästi rasvoittuvaa sorttia, niin miten toi Shiseidon emulsio on toiminut? Olisko joku muu hyvä vaihtoehto tälle?

Anti-shine toimii kuin junan vessa, loistavaa ainetta, suosittelen. Mainitaan tosin, että tuo on vain siis kosmeettinen tuote, ei mitenkään erikoisen hoitava.

PLB, hommaa pikaisesti jotain kosteusvoidetta, muuten kuivattaa aika pahasti lärviä. Hae väliaikaisesti jotain edullisempaa kunnes saat Shiseidolta tilattua lisää parempaa. Shiseidolla on monta vaihtoehtoa.

Anti-shine toimii kuin junan vessa, loistavaa ainetta, suosittelen. Mainitaan tosin, että tuo on vain siis kosmeettinen tuote, ei mitenkään erikoisen hoitava.

PLB, hommaa pikaisesti jotain kosteusvoidetta, muuten kuivattaa aika pahasti lärviä. Hae väliaikaisesti jotain edullisempaa kunnes saat Shiseidolta tilattua lisää parempaa. Shiseidolla on monta vaihtoehtoa.

Jees. Pitää laitella tota Humektania siihen asti.

Komppaan tähän. Tällä viikolla paukahti postilaatikkoon Shiseidon Deep Cleansing Scrub, Shiseido Cleansing Foam ja Shiseido Anti-shine Refresher tuolta Feeluniquesta. Jäi kokonaan toi kosteusvoide hankkimatta. Tuppaa naama olemaan lievästi akneen taipuvaa ja herkästi rasvoittuvaa sorttia, niin miten toi Shiseidon emulsio on toiminut? Olisko joku muu hyvä vaihtoehto tälle?

Shiseidon emulsio toimii ainakin meikän iholle mainiosti. Ja niin kuin Mike sanoi, shiseidolla on monta muutakin vaihtoehtoa.

Tilattiimpa sitten tuolta feeluniquesta shiseidon kuorinta ja kasvovesi, saa nährä koska Kemiin asti tuotteet tulee. :D Jos tulee perille niin eipä tarvi enää stokkalta käydä hakemassa. Maksoi 37 lontoon rahaa. Ilmeisesti halvempaa kuin Suomessa.

Mulla on ollu aina ennen isoja finnejä kasvoissa. Vaimoke suoraan sanoen pakottaa nykyään käyttää näitä puhdistus nesteitä ja voiteita. Aluksi tunki itse niitä kasvonpuhdistusvesiä mun nassuun ennenkuin aloin uskoa että tarvii käyttää. Ostaa noita miehillekki tarkoitettuja mulle välillä mutta ihan turhaa se on kun noi naisten vastaavat tuntuu toimivan ihan hyvin eli voi hyvin käyttää noita samoja emännän purnukoitakin. Nyt on sitten finnitkin aika tarkkaan hävinneet eikä iho ole niin kuiva. Ostipa mulle jonkun Nivean after shave face balsaminkin, aivan törkeen hyvää iholle parranajon jälkeen.

Kertokaas nyt kädettömälle mistä tuolta feeluniquesta löytää noita kasvovesiä ja mitä suosittelette? Pitäisi jotenkin päästä eroon noista ärtyneistä karvatupeista sheivauksen jälkeen ja toi varmaan vois auttaa hyvän rasvan kera.

Kertokaas nyt kädettömälle mistä tuolta feeluniquesta löytää noita kasvovesiä ja mitä suosittelette? Pitäisi jotenkin päästä eroon noista ärtyneistä karvatupeista sheivauksen jälkeen ja toi varmaan vois auttaa hyvän rasvan kera.
Pistä hakuun "toner", niin alkaa tulemaan. Itse otin testiin Yon ka merkin kasvoveden, saapunee ens viikolla. Kannattaa ottaa alkoholitonta kasvovettä, niin ei ärsytä.

Lancomen alkoholiton on ainakin hyvää, purkin olen vetänyt. Suomessa 200ml maksaa 30.00 euroa, eroa siis hurjasti hinnassa.

Olen myös Shiseidon vastaavan testannut, hyvää sekin.

Pistä hakuun "toner", niin alkaa tulemaan. Itse otin testiin Yon ka merkin kasvoveden, saapunee ens viikolla. Kannattaa ottaa alkoholitonta kasvovettä, niin ei ärsytä.

Lancomen alkoholiton on ainakin hyvää, purkin olen vetänyt. Suomessa 200ml maksaa 30.00 euroa, eroa siis hurjasti hinnassa.

Olen myös Shiseidon vastaavan testannut, hyvää sekin.

Shiseidossa on alkoholia toisin kuin noissa kahessa muussa. Eiköhän se kuitenkin hyvin toimi emulsion kera. Näin nopokäyttäjänä tää purkkiviidakko on kyllä uskomaton:D

E: sitten kun kohta saan ajokortin takas niin hommaan visan. Tämän jälkeen feelunique tulee laulamaan ja stocka menee konkkaan:D

Forumin kicksissä on parhaillaan -50% ale Shiseidon osasta linjasta. Kävin poistamassa White lucency sarjan kermaisen puhdistajan, olen sitä testannut ja se on hyvää yötä vasten. Vaikka noi on puoleen hintaan, ei ne pärjää Feeluniquen hinnoille, mut edullisempaa kuitenkin normihintoihin verrattuna.

Bossin Skin sarjaa on tullut käytettyä säännöllisen epäsäännöllisesti. Eipä ole juuri muita tarvinnut vielä toistaiseksi.

Forumin kicksissä on parhaillaan -50% ale Shiseidon osasta linjasta. Kävin poistamassa White lucency sarjan kermaisen puhdistajan, olen sitä testannut ja se on hyvää yötä vasten. Vaikka noi on puoleen hintaan, ei ne pärjää Feeluniquen hinnoille, mut edullisempaa kuitenkin normihintoihin verrattuna.

Hommasin ite shiseidon shaving creamin ja sitten sen bossin paketin, missä parit suihkugeelit ja edt. Lancomen emulsio jäi kaiveleen...täytyy sekin pois vielä hakea...

Mihin heteromies vetää rajan? Meinaan vaan että mieskin saa paljon enemmän peitettyä ihon virheitä käyttämällä hieman peitevoidetta ja puuteria, kuin millään rasvalla. Voiko heteromies kestovärjätä kulmat ja ripset?

Niin ja omiin rutiineihin on kuulunut jo muutaman vuotta viikottainen ihon kuorinta ja maski. Päivittäisessä käytössä hyväksi on todettu kasvojen pesu, ohut mattapintainen voide päiväksi ja yöksi paksumpaa kosteuttavampaa voidetta. Iho voi ihan hyvin. Naaman tuotteiden kanssa tulee hifisteltyä ja käytettyä kalliimpia merkkejä, mutta kroppa rasvataan sillä halvimmalla Nivealla, koska eroa ei huomaa.

Päivittäisessä käytössä hyväksi on todettu kasvojen pesu, ohut mattapintainen voide päiväksi ja yöksi paksumpaa kosteuttavampaa voidetta..
Sama täällä, yövoiteeksi valittu stydimpää kamaa. Kroppa muutoin myös edullisella rasvalla, lähinnä jalkojen osalta, joissa tuppaa nilkkojen osalta kuivimaan vähän näin talvella.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom