Heteromies ja kauneudenhoito

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Spoonie
  • Aloitettu Aloitettu

Mitä ihonhoitotuotteita käytät(kasvot)

• Kosteusvoide

Votes: 3 100,0%
  • Kasvovesi

Votes: 0 0,0%
  • Silmänympärysvoide

• Puhdistaja

• Kuorinta

Votes: 2 66,7%
  • Huulivoide

Votes: 1 33,3%
  • Maskit/peel of maskit

• Meikkivoide

• Muut erikoistuotteet kasvoille

Votes: 1 33,3%

• Total voters
    3
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joko Mike on paketti tullut feeluniguesta? Emäntä innostu putiikista kovasti...
Perille tuli siis eilen ja varsin nätisti. Kirjoittelen blogiin jossain välissä kommenttia. On meinaan senverran hyvää shittiä tuo Shiseidon puhdistusvaahto.

http://mike.pakkotoisto.com/?p=1326

Kommenttia tilauksesta

photo-16.jpg

Nuo Miken ostamat tuotteet ei kuullostas pahalle, eikä nyt hintakaan ole älytön. Vastaavia tuotteita etsin eli onko markettikamoilla(kokeiltu Nivea ja Loreal) huomattavaa eroa noihin vähän kalliimpiin tuotteisiin? Kannattaako lisärahan panostaminen? Bossiakin mul on, mutta pidän sitä liian kalliina joka päiväiseen hoitoon. Tarttis siis naamalle puhdistusnesteen/geelin, ehkä ihan syväpuhdistavankin(kuorintavoide) mitä käyttäs sit harvemmin, kosteuttavan voiteen(mielellään sellasen, mitä voi käyttää aamuin illoin) ja silmänympärysvoiteen. Mieluiten samalta valmistajalta. Saa ehdottaa. :rolleyes:

Pakko muuten kommentoida vähän tätä kosmetiikkaboomia ja sitä että vain laatu maksaa. Itsekin aikoinaan laitoin kohtuullisen paljon rahaa erilaisiin parempiin ihonhoitotuotteisiin eikä se iho nyt tuntunut juuri muuksi muuttuvan. Jossain vaiheessa sitten innostuis laantui ja ihon pesua, rasvailua ja kosmetiikkaan laitettu raha väheni reippaasti. Iho näytti toisinaan ehkä hieman väsyneeltä mutta oli kuitenkin hyvässä kunnossa.

Viime viikonloppuna tuli sitten laitettua 70 euroa Biothermin hommen kuorintavoiteeseen ja naamavoiteeseen joka oli joku hieno detox 02 hyper moisture juttu. Lopputuloksena se että iho näyttää omasta mielestä jopa huonommalta.

Kuorintavoide tuntuu rasittavan ihoa turhaan. Poistaa kyllä sen kuolleen kerroksen ja tuo siten esiin hieman punoittavan ihon, pieniä näpyn alkuja ja epätasaisuuksia. Hieno ja kallis kosteusvoide näyttää sisältävän alkoholia tarkemmin tutkittuna (mitä vittua?) ja meinaa aiheuttaa pientä kirvelyä silmien lähellä. Kyllähän se kosteuttaa mutta tuntuu myös siltä ettei iho tuosta ole juuri pitänyt.

Nämä ovat tietenkin henkilökohtaisia juttuja ja riippuvaisia myös ihosta. Itsellä tuntuu olevan herkkä iho joten parhaiten tuntuu sopivan kuorintavoiteen poisjättö, joku tavallinen hellä puhdistusaine 1-2 krt vuorokaudessa ja joku normaali kosteuttava kasvovoide ilman erikoisia anti-shine Q10 detox ominaisuuksia. Hyväksi havaittuja ovat olleet nämä budjettivoiteet (jotka ovat paskoja kun ovat halpoja ;)) kuten Bodyshopin miestensarja tai Lorealin uusi miestensarja.

Mitä myös erilaisia ihotautilääkäreitä on toisinaan kyselty heidän mielipidettään näihin nykyajan turhuuksiin on kommenttina saattanut olla juurikin usein kuorintavoiteiden tarpeettomuus (se kuollut ihokerros suojaa sitä tervettä) tai esimerkiksi ryppyvoiteiden toimimattomuus. Monet ovat myös olleet sitä mieltä ettei noissa halvemmissa ja kalleimmissa voiteissa ole sellaisia eroja joita niiden hinta antaa ihmisille ymmärtää. Sensijaan design, mielikuvat ja mainonta noille meille päähän syöttävät.

Jokainenhan tuhlaa rahansa mihin itse haluaa mutta kannattaa myös ajatella onko järkeä tunkea isoja summia masseja noihin hienoihin voiteisiin kun halvemmalla summalla saa luultavasti aivan yhtä hyvää tavaraa.

EDIT: Ja silmänympärysvoiteet ovat loppupeleissä aika samaa kun muutkin kosteusvoiteet. Turvotusta voi vähentää kylmällä vedellä tai esimerkiksi viileällä lusikalla niitä kevyesti painemalla.

EDIT2: Ja ei sitä rumaa naamaa kauniiksi saa pelkillä kasvovoitella. :D

Kuorintavoiteita ei pitäisi käyttää kuin kerran viikossa ja talviaikaan muutenkin vähemmän.

Itse käytän ihan apteekista saatavia perusrasvoja iltaisin, mutta päivällä laitan sitten kalliimpia tuotteita. En kyllä kauheasti eroa ole niiden välillä huomannut.

EDIT: Ja silmänympärysvoiteet ovat loppupeleissä aika samaa kun muutkin kosteusvoiteet. Turvotusta voi vähentää kylmällä vedellä tai esimerkiksi viileällä lusikalla niitä kevyesti painemalla.
Varmaankin tummuutta pyritään estämään silmänympärysvoiteilla. Ja joo, eroa todellakin on kalliissa ja halvassa. Meinaan jos ei halua vetää naama kiiltävänä koko päivää. Pirkan voide voi joo voidella, mutta onko sen tuotekehittelyssä sitten paneuduttu laisinkaan miltä se lärvissä näyttää?

Ja kun nyt puhutaan kosmetiikasta, niin näissä todellakaan ei rahat pahemmin pala. Kuten tiedetään, nuo kestää monasti ihan helvetin kauan, siinä ajassa kerkee pistämään moninkertaisesti rahaa hukkaan ostamalla sitä "mukamas parempaa" pesuainetta, joka oikeasti onkin parempaa kuin se Pirkan vastaava. Ei nää nyt mansikoita maksa, varsinkaan jos painelee ostamaan ulkomaisista nettikaupoista.

Toki joku Rubinstein on kallista, mutta elämä on. Ei tässä kukaan ukko kuitenkaan ole Kanebon Sensain Premieeriä naamansa laittamassa, tai mä voisin laittaa jos niillä olis miesten sarja.

Ja sitä kuorintaa en laiteta naamaan päivittäin. Laadukas Shiseidon kuorintavoide maksaa hei alle 20 euroa ja kestää varmaan vuoden.

product_12886.jpg

Ei kaikki halpa ja edukas ole aina sitä Pirkkaa. Vittu mitä kärjistystä taas.
Naisten aineissa ihan oikeesti en ole huomannut mitään eroa Body Shopin, Lancomen ja Kanebon välillä ja kaikki kolme on mulla aktiivikäytössä. Veikkaisin, että se ero ei ole yhtään sen häikäisevämpi miestenkään tuotteissa.

Tarvitseeko rajaa vetää heti siihen Pirkka tavaraan? Vertailukohteena nyt siis esim. Lorealin, Nivean jne. se perus miestensarja. Tuota kuorintavoidetta kerkesin käyttää nyt sen yhden kerran viikonloppuna ja tuli kyllä sellainen fiilis ettei se iholle hirveän hyvää tee. Tietenkin pitää muistaa että näissä on niitä henkilökohtaisia eroja joita on hankala vertailla. Itselläkin se iho meinaa ruveta kiiltemään mutta niin se on tehnyt noilla lorealin voiteilla kuin myös esimerkiksi BOSS:lla, Clarinssin mattavoiteella, Biothermin ja Cliniquen. Ts. en huomannut mitään hyötyä noiden kalliimpien voiteiden vaikutuksilla hieman edullisimpiin verrattuna. Kyllähän noi kestää pitkään kun säästeliäästi käyttää ja ulkomailta tilaamalla saa edullisemmin mutta silti olen omalla kohdalla todennut ettei kiinnosta maksaa turhasta.

Ei kaikki halpa ja edukas ole aina sitä Pirkkaa. Vittu mitä kärjistystä taas.
Naisten aineissa ihan oikeesti en ole huomannut mitään eroa Body Shopin, Lancomen ja Kanebon välillä ja kaikki kolme on mulla aktiivikäytössä. Veikkaisin, että se ero ei ole yhtään sen häikäisevämpi miestenkään tuotteissa.
Katoppas pitkässä juoksussa, mä huomasin exän kanssa kun oli Kanebon Seinsai jatkuvasti käytössä, että kyllä ne vain perkele pitävät ihon hyvänä. Ja naisilla etenkin pitäisi kiinnittää huomiota tuotteisiin. Siinä kun pistät paskan meikkivoiteen naamariin ja nukut sen kanssa yön yli, niin jopas hengittääkin vitun hyvin iho. Miehillä ei niin paljoa ole väliä onko se kalleinta vai paskinta, mutta niissäkin on eroa miltä ne naamassa tuntuu kun päivä hillutaan tuolla ulkona. Perussetti naamariin tuntuu oikeasti hyvältä, eikä kiillä. Mutta osa miehistä on semmoisia että "vitut miehet mitään tartte", parta roikkuu ja iho on kärsineen näköinen. Mikäs siinä, mutta osa taas ei halua vetää perusjunttimenolla.

Otetaan esimerkiksi nyt vaikka Lorealin after shave ja Biodrogan afteri. Ero on aivan hirvittävä siinä, miltä se naamassa tuntuu. Biodroga on kuin jogurttia, pehmeetä ja viilentää todella mukavasti. Onhan se kalliimpaa, mutta ei nyt puhuta mistään "tämä kämppä on 200 tonnia kalliimpi kuin tuo toinen".

Jos mä olisin nainen, niin tekisin kaikkeni estääkseni ikääntymistä ja tekisin sen hyvissä ajoin, sitä kiittää sitten itseään kun ikää tulee. Marginaalit ovat pieniä, mutta pitkässä juoksussa ne alkavat vaikuttamaan. Jos sitten taas pitää ihoaan halvan tuotteen arvoisena, niin mikäs siinä, mutta jos oikeasti objektiivisesti katsoo, niin rahaahan näihin ei niin kovasti pala, joten siinähän sitten hajoilee myöhemmällä iällä. Ikääntyminen on vitusta ja jos sitä mahdollisesti voi hidastaa ihon osalta tuotteilla, niin en minä ainakaan ota sitä riskiä, että mulle riittäisi vain Nivea kerran päivässä.

Mutta jokainen tavallaan, mikäs siinä.

Vieläkös se Mike polttaa, sehän se vanhentaa pahiten. ;)

Ja millä perusteella ikääntyminen on vitusta? Eiköhän se meillä kaikilla ole edessä ja siihen nyt ikävä kyllä vaan kuuluu ne pienet uurteet kasvoihin, ei se elämä siihen kaadu eikä ne rumaksi tee.

Vieläkös se Mike polttaa, sehän se vanhentaa pahiten. ;)

Ja millä perusteella ikääntyminen on vitusta? Eiköhän se meillä kaikilla ole edessä ja siihen nyt ikävä kyllä vaan kuuluu ne pienet uurteet kasvoihin, ei se elämä siihen kaadu eikä ne rumaksi tee.
Niinhän ne väittää, että polttaminen vanhentaa, mutta niin vanhentaa se dokaaminenkin vielä enemmän.

Ikääntyminen kuuluu ihmisen elämään, mutta ennemmin minä rupsahdan 50 vuotiaana kuin 30 vuotiaana. En ymmärrä laisinkaan ajattelutapaa, että kun nyt olet tuon ikäinen, niin sulla kuuluukin olla ryppyjä, missäs niin lukee? En mä ainakaan kaipaa yhtään ryppyä, meen ottaan botoxia.

Kahvi, tupakka ja viina on pahimmat ihon kuivattajat (=tulee pintakuiva iho, jossa on kuivuudesta aiheutuvia pintaryppyjä)

Hmm... Toi kyllä voisi pitää paikkaansa omalla kohdalla. Rupes sittenkin kiinnostamaan kun baarissa itseä on veikattu vanhemmaksi kuin 32v:sta työkaveria. :D

Siinä kun pistät paskan meikkivoiteen naamariin ja nukut sen kanssa yön yli, niin jopas hengittääkin vitun hyvin iho.

Kärjistyksistä puheen ollen.. :jahas:
Useimmat kun eivät nuku edes se hyvä meikkivoide yön yli naamassaan.

Kärjistyksistä puheen ollen.. :jahas:
Useimmat kun eivät nuku edes se hyvä meikkivoide yön yli naamassaan.
No ei siinä mitään, vetele halvimmilla jos se nyt oikeasti on kiinni siitä. Jossain vaiheessa sitten vanhempana kelaat, että miltäs näyttäis jos olisinkin vetänyt vähän laadukkaammilla. Jokainen edelleen tavallaan, nämä eivät ole mitään timantteja, joten aika marginaalista säästöä tehdään ihon kustannuksella vaikka välttämättä mitään eroa ei olisikaan.

Ihmiset katsos tekee kaikenmoista oman minänsä hyväksi ja olon miellyttävyyden eteen. Itse kävelen Björn Borgin kalsarit jalassa, vaikka kukaan ei niitä koskaan nää paitsi itse ja tyttökaveri, mutta kun vain jotenkin diggaan niistä. Saahan sitä Aholaidasta 2 eurolla vastaavia, mutta kun se halpa hinta EI aina ole se minkä vuoksi kaikki valitaan.

Ja meikkivoiteesta, vedä sitten se pitkä päivä paska voide naamassa, joka ei anna ihon hengittää ja tule 10 vuoden päästä sanomaan "voi mike kun olisin uskonut silloin, nyt vituttaa kun kavereilta kysytään paperit baarissa ja mua tulee iskemään 50 vuotiaat röllykkämahat".

Elämä on valintoja täynnä, joku kosmetiikka on sieltä pienimmästä päästä ja jos sillä voidaan oikeasti vaikuttaa ihoon, vaikka sitten marginaalisesti, niin ehkä sitä kandee harkita. Varmasti kaikki voiteet ehkäisevät ikääntymistä ihossa, mutta sitä emme tiedä miten paljon paremmin laadukkaat tuotteet sen tekevät jättämättä huomioimatta sitä eroa naamassa mikä paremmilla tuotteilla voi olla.

No ei siinä mitään, vetele halvimmilla jos se nyt oikeasti on kiinni siitä. Jossain vaiheessa sitten vanhempana kelaat, että miltäs näyttäis jos olisinkin vetänyt vähän laadukkaammilla. Jokainen edelleen tavallaan, nämä eivät ole mitään timantteja, joten aika marginaalista säästöä tehdään ihon kustannuksella vaikka välttämättä mitään eroa ei olisikaan.

Ihmiset katsos tekee kaikenmoista oman minänsä hyväksi ja olon miellyttävyyden eteen. Itse kävelen Björn Borgin kalsarit jalassa, vaikka kukaan ei niitä koskaan nää paitsi itse ja tyttökaveri, mutta kun vain jotenkin diggaan niistä. Saahan sitä Aholaidasta 2 eurolla vastaavia, mutta kun se halpa hinta EI aina ole se minkä vuoksi kaikki valitaan.

Ja meikkivoiteesta, vedä sitten se pitkä päivä paska voide naamassa, joka ei anna ihon hengittää ja tule 10 vuoden päästä sanomaan "voi mike kun olisin uskonut silloin, nyt vituttaa kun kavereilta kysytään paperit baarissa ja mua tulee iskemään 50 vuotiaat röllykkämahat".

Elämä on valintoja täynnä, joku kosmetiikka on sieltä pienimmästä päästä ja jos sillä voidaan oikeasti vaikuttaa ihoon, vaikka sitten marginaalisesti, niin ehkä sitä kandee harkita. Varmasti kaikki voiteet ehkäisevät ikääntymistä ihossa, mutta sitä emme tiedä miten paljon paremmin laadukkaat tuotteet sen tekevät jättämättä huomioimatta sitä eroa naamassa mikä paremmilla tuotteilla voi olla.

Siis täh, mitä sä Mike sekoilet :D
Se Kanebo ja Lancome on nyt sitten niitä halpiksia? Ei tässä nyt ole kyse mun kosmetiikan käytöstäni, mä vaan ihmettelin tota naurettavaa kärjistämistäsi.
Mun meikkivoiteiden käyttö ei tähän kuulu millään tapaa, mutta ihan for teh info, sekin on Lancomea ja ei tasan kyllä mikään paskavoide. Mä käytän aika isolta hintahaarukalta tuotteita, jotkut toimii ja jotkut ei. Ei kiinnosta vittujakaan se hinta siinä.

Sun maailmassa halpa on Pirkkaa ja paskaa ja kallis on kallista ja hyvää, mutta siihen väliin ei mitään mahdu vai? Mä en rinnastais näitä jo aikaisemmin mainittuja perusmerkkejä, Niveaa ja Lorealia etc mihinkään Pirkkaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom