Hermostoko?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tales
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Terve

Joops, eli tänään sallla hauista/kyynärvartta tehdessä ilmaanuti seuraavanlaatuinen ongelma: Hauiskääntöä scott-tangolla myötäotteella tehdessä alkoi tuntumaan outoa pistelyä oikeassa forkussa. Oikeastaan silloin, kun laskin tangon alas ja "kipu" tuntui kuin olisi ihan pienenpienen sähköiskun saanut. Johtuisiko tämä että hermosto ei ollut vielä tottunut tuommoiseen? Kiitos vastaajille.

Lisättäköön vielä että olen iältäni 14,5v ja säännöllistä urheilutaustaa ei oikeastaan ole, sekä että tuo saliharrastus on aika kengissään, ainakin noin salillavietetyn ajan perusteella.

PS. Ja ei, en tee pelkästään hauista salilla :)

Verenkierrossa jotain häikkää ? En nyt tarkoita sairaalloisesti vikaa vaan ihan vaan että puristus tai käden asento häiritsi hetkellisesti verenkiertoa. Hermoston tottumattomuudella tuskin on asiaan mitään vaikutusta. Seuraappas ensi kerralla ranteiden ja käden asentoa sekä jo ennen nostoja hyvä (ei liian kova) venyttely lihaksille. Jotenkin tuntuis sun kuvailus perusteella et ois ihan käden puutumista ja siitä seuraa pistelyä. Seuraappa tilannetta, jos jatkuu pidempään tuollainen niin terkkarille voi käydä näyttämässä, ne tietää paremmin.

Minulla tuntuu samanlailla kun teen sillä _/\_/\_ -tangolla(mutkatanko?). Kun pidän tuosta lähimmäisestä kohdasta kiinni ja lasken liian alas, niin forkussa tuntuu tuollainen näpäys. Olen sitten tehnyt sitä liikettä lyhyempänä, kyllä se noinkin toimii.

Tuttu tunne, ei mitään tietoa syystä...

Eikös tuo Kriden "piirtämä" mutkatanko ole nimenomaan scott-tanko, vai olenko ihan hakoteillä? Joo, verenkierron kanssa on tosiaan tässä ollut ongelmia, kävin terveydenhoitajalla ja sanoi syyksi herkät verisuonet sekä sittemmin lopetetun polttamisen. Huojentavaa etten ole yksin ongelmani kanssa, yritänpäs siis tehdä tuota ensikerralla hieman kevyemmin ja lyhyemmällä liikeradalla, jos tuo pistely katoaisi..

Mulla onneksi nuo käsivarret on vielä sen verran voimattomia että melkein millä tahansa vetoliikkeellä saa tuntumaan niissä :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom