Herkistely treenin jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heikko
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olenko ainut joka varsinkin kovien jalkatreenien jälkeen usein huomaa olevansa jokseenkin herkässä mielentilassa? Muistuu mieleen kerrankin kun katsoin Gladiaattoria treenien jälkeen ja kovin meinasi puskea tippaa linssiin leffan loppupuolella ja pitkään leffan jälkeenkin. Yleisesti vaan kaikki tunnepitoiset asiat kolahtaa kovempaa. Mites muilla?

Heh, eikös treenin jälkeen pitäisi olla poikkeuksellisen testoman-fiilis päällä :D

No joo, ite olen aina treenin jälkeen sen verran väsynyt ettei paljon jaksa herkistellä :) Menen joko kouluun luennolle ja vaivun siellä koomaan tai raahaudun kotiin lukemaan pakkiksen foorumia (ja täältä ei kyllä mitään herkkää löydä etsimälläkään :D )

Mä oon toisinaan ilman kovaa treeniäkin vähän tällanen reppana joskus. Itkin viimeksi Bruce Allmightyn ja sitä ennen Shrekin lopussa. :nolo:

Kyykyn tai vedon maksimeiden jälkeen on pää loppupäivän ihan jumissa. Kattelen seinää ja ihmettelen, että mikä se siinä oikein on.

mitä neitejä te ootte? mulla ainakin on kauheen hyvä pumppi ja raivo päällä. sellanen miehinen, turha, "prkl, pystyn kaikkeen-fiilis".

NP_NG sanoi:
sellanen miehinen, turha, "prkl, pystyn kaikkeen-fiilis".
Hyvän treenin jälkeen mulla on tollanen fiilis. Paskan treenin jälkeen vituttaa niin paljo, että meinaa :itku:

Tällä hetkellä lähinnä vielä se euforinen tunne selkätreenin päälle. Söin, kävin saunassa, luen hetken pakkista ja sen jälkeen nukahdan nukkumaan lapsen unta kullan viereen.

Eli kyllähän sitä hieman herkempi ehkä on.

Tomi sanoi:
Itkin viimeksi Bruce Allmightyn ja sitä ennen Shrekin lopussa. :nolo:

Tapahtuiko tämä 20 vuotta sitten...

Joo ja mitä tulee jalkatreenien jälkeiseen fiilikseen niin kyllä se testosteronin sekoittama minä ole jumala - fiilis :)

Rice sanoi:
Tapahtuiko tämä 20 vuotta sitten...
Ei. Bruce Allmightyn katsoin viime viikonloppuna ja Shrekin katsoin varmaan 20:n kerran tuossa syksyllä. Tuli vaan kyynel siinä lopussa, ei voinut mitään, hahaha. Ghost - Näkymätön rakkaus tuli jouluaattona ja siinä mä vollotin oikein ääneen. :lol2:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Tomi sanoi:
Ei. Bruce Allmightyn katsoin viime viikonloppuna ja Shrekin katsoin varmaan 20:n kerran tuossa syksyllä. Tuli vaan kyynel siinä lopussa, ei voinut mitään, hahaha. Ghost - Näkymätön rakkaus tuli jouluaattona ja siinä mä vollotin oikein ääneen. :lol2:

Tosimiehet vuotaa hikeä ja kyyneleitä. Molempia silloin kun on tarvis :thumbs:

Tomi sanoi:

ei ole häpeä että tuntee :worship:
ottakaa naiset tämä herra huomioon eikä mitään :david:

Tomilla oikea meininki! :5: sulle ja Tosi Mies -titteli. Reputation multiplier 10x. :-) Harvapa uskaltaa tuollasta yleisesti tunnustaa.

Ärsyttää mm. suomalainen kulttuuri, joka tekee miehestä niin totaalisen dorkan ja tämän vuoksi suurin osa vielä esittää niin machoa ja junttia. Perinteet ja ympäristövaikutus, tämä suatanan pieni sisäsiittonen lastentarha .. Suomi. No mutta eiköhän me tästä parempaan suuntaan olla menossa .. ainakin tämän threadin perusteella :worship:

Itse olen ollut aina erittäin tunnepitoinen ihminen ja pala on ollut kurkussa monta kertaa. Voin liikuttua esim. hyvästä biisistä...tulee tämä "karvat pystyyn"-reaktio ja sitten tietenkin leffat ovat ne, joista tippa tulee silmään. Hyvä niin sillä tunnepitoisen ihmisen elämä on mielestäni rikasta. Kääntöpuolena sitten negatiiviset asiat. Näistä sitten käyrä nousee tuplasti enemmän, mitä ihmisellä, joka on tunteiltaa yleisestikkin...hmm...köyhempi. Nuorempana tuli käsittämättömiä agressioita ja yleensä teloi vain itsensä, kun purki kiukkua kaikkeen elottomaan, mitä ympärillä sattui olemaan. No, tässä asiassa ollaan menossa rauhallisempaan suuntaan, kuten kai vanhetessa luonnollista onkin. Katsoin juuri rainan nimeltä "Hero"...eli tämä Jet Lin tähdittämän. Kyllä oli sitten draamaa draaman jälkeen. Kaunista ja liikuttavaa kiinalaista leffataidetta parhaimillaan.

Jos alkuperäiseen asiaan mennään, köhöm...niin kovan treenin jälkeen en ole huomannut normaalia suurempaa herkkyyttä mielentilassa. Olo on enemmän heikko ja väsynyt. Jos saunaan menee vielä samana päivänä ja paikat ovat palautuneet inhimilliselle tasolle niin seksi tuntuu jotenkin herkemmältä...erittäin positiivisella tasolla. Toisen huomioon ottaminen jotenkin korostuu paremmin. Makkariin meni tääkin juttu taas loppujen lopuksi, mutta annan itselleni anteeksi...nyyh.

Ei voi olla..

Ei piru täähän on muuttumassa joksikin suosikin kerro Jammu-Sedälle palstaksi :D

Suositut

Back
Ylös Bottom