- Ikä
- 42
Tomi sanoi:Mä oon toisinaan ilman kovaa treeniäkin vähän tällanen reppana joskus.
Arvaas minkä takia mulla on ihaa avatarina? Kuvaa mielestäni mua aika hyvin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Tomi sanoi:Mä oon toisinaan ilman kovaa treeniäkin vähän tällanen reppana joskus.
strike sanoi:Tomilla oikea meininki! :5: sulle ja Tosi Mies -titteli. Reputation multiplier 10x. :-) Harvapa uskaltaa tuollasta yleisesti tunnustaa.
gnut sanoi:Just joo! Nykyaikana tosimiehet itkee julkisesti, kun liikuttuvat jostain vitun lastenleffasta. Nykyään tosimies voi shoppailla ja ostaa ittellensä huulipunaa. Nykyään tosimies vittu vetää kaputsinoa. Vittu tosimiehellä on vittu korkokengät. Ja vittu silikoonipakarat. Voi vittu :curs: :wall:
ps. Ne päät pois perseestä!
screwdriver sanoi:Miulummin pää perseessä kun perse päässä, eikun..
Mikäs siinä jos ei peittele tunteitaan ja uskaltaa sanoa sen ääneen, suomalaisilla miehillä joskus niin vaikeaa..Mua ei enää paina mitä muuta ajattelee, joskus mietin sitä liikaakin. Nyt kun tarkemmin ajattelee niin se jakso elämässäni oli aivan perseesstä, eli tais olla se pää persessä
:piis:
Shrek ei ole lastenleffa.gnut sanoi:Just joo! Nykyaikana tosimiehet itkee julkisesti, kun liikuttuvat jostain vitun lastenleffasta.
gnut sanoi:Just joo! Nykyaikana tosimiehet itkee julkisesti, kun liikuttuvat jostain vitun lastenleffasta. Nykyään tosimies voi shoppailla ja ostaa ittellensä huulipunaa. Nykyään tosimies vittu vetää kaputsinoa. Vittu tosimiehellä on vittu korkokengät. Ja vittu silikoonipakarat. Voi vittu :curs: :wall:
Powerhousu sanoi:Jaha, ja sä oot varmaan sellanen kunnon vanhan ajan tosimies joka makaa sohvalla ja huutaa vaimoo tuomaan kaljaa. Välillä pitää tietenkin antaa vähän nyrkkiä. Kaikki tunteet pidetään sisällä ja sitten joskus räjähdetään tai seotaan päästä kun ei oo voinu näyttää tunteitaan, eihän tosimies niin tee. Television uutistenlukijakaan ei varmaan oo sun mielestä mies ollenkaan, ihan vaan sen takia että se on meikattu. Miehet ei meikkaa vaikka mikä olis. Sulla taitaa olla jonkinlainen asennevamma luulen ma.
Ällöpylly sanoi:Forrest Gumppia katsoessa on jostain syysta pala kurkussa vaikka olen nähnyt pätkän ties kuinka monta kertaa.
Powerhousu sanoi:Jaha, ja sä oot varmaan sellanen kunnon vanhan ajan tosimies joka makaa sohvalla ja huutaa vaimoo tuomaan kaljaa. Välillä pitää tietenkin antaa vähän nyrkkiä. Kaikki tunteet pidetään sisällä ja sitten joskus räjähdetään tai seotaan päästä kun ei oo voinu näyttää tunteitaan, eihän tosimies niin tee. Television uutistenlukijakaan ei varmaan oo sun mielestä mies ollenkaan, ihan vaan sen takia että se on meikattu. Miehet ei meikkaa vaikka mikä olis. Sulla taitaa olla jonkinlainen asennevamma luulen ma.
kallela sanoi:Katson pala kurkussa usein leffan herkkää kohtaa, mutta en anna siitä mitään merkkejä mahdollisille toisille katsojille. Tosimiehet ei itke, perkele. ;) ;)
Gnut sanoi:Mutta se on mun mielestä aika PAKSUA että lastenleffalle itkevää aikuista kehutaan tosimieheksi
grimJester sanoi:Olen vahvasti sitä mieltä että treenaaminen aiheuttaa saman mielentilan kun hasis. Älkää vaan kertoko kellekään, kieltävät sen vielä.