Herkistely treenin jälkeen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Heikko
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Eiks muuten endorfiinit jyllää aika voimakkaasti treenin jälkeen? Joskus on ihan hirveä fiilis ennen treeniä, sataa, tuulee, kylmä, stressiä duunissa, ei jaksa jne. Koskaan ei ole huonolla tuulella treenin jälkeen.

Olen joskus treenin jälkeen kattonut peilistä pumpissa olevia olkapäitä ja päättänyt olla käyttämättä vaatteita ollenkaan ens kesänä. Puolen tunnin hihittelyn jälkeen huomaan että kannattais lähteä duuniin, ja että kaupungilla voisivat vähän ihmetellä uutta pukeutumistyyliäni.

Olen vahvasti sitä mieltä että treenaaminen aiheuttaa saman mielentilan kun hasis. Älkää vaan kertoko kellekään, kieltävät sen vielä.

Kyllä noita herkempiä päiviä tulee joskus, tiedä sitten johtuuko treenistä/muusta rääkistä, Suomalaiset sotaelokuvat saavat yleensä minut vetistelemään, tai ainakin palan kurkkuun, kun miettii mitä sotiemme veteraanit ovat joutuneet ja joutuvat kärsimään. :(
Kun katsoo vielä nuorisoa, sivareineen ja muine periaate hömpötyksineen,
edes kertausharjoituksiin ei viittittäisi mennä... :curs:
Kiitos veteraanit, teidän ansiostanne emme kuoki kaalimaata,
osana itänaapuria!! :worship:

Kapteeni Kaarna, Tuntematon Sotilas, Väinö Linna:

"Mitä lukee Partiolaisen vyössä??
Siinä lukee, "Ole valmis"!!!

strike sanoi:
Tomilla oikea meininki! :5: sulle ja Tosi Mies -titteli. Reputation multiplier 10x. :-) Harvapa uskaltaa tuollasta yleisesti tunnustaa.

Just joo! Nykyaikana tosimiehet itkee julkisesti, kun liikuttuvat jostain vitun lastenleffasta. Nykyään tosimies voi shoppailla ja ostaa ittellensä huulipunaa. Nykyään tosimies vittu vetää kaputsinoa. Vittu tosimiehellä on vittu korkokengät. Ja vittu silikoonipakarat. Voi vittu :curs: :wall:

ps. Ne päät pois perseestä!

gnut sanoi:
Just joo! Nykyaikana tosimiehet itkee julkisesti, kun liikuttuvat jostain vitun lastenleffasta. Nykyään tosimies voi shoppailla ja ostaa ittellensä huulipunaa. Nykyään tosimies vittu vetää kaputsinoa. Vittu tosimiehellä on vittu korkokengät. Ja vittu silikoonipakarat. Voi vittu :curs: :wall:

Miulummin pää perseessä kun perse päässä, eikun..
Mikäs siinä jos ei peittele tunteitaan ja uskaltaa sanoa sen ääneen, suomalaisilla miehillä joskus niin vaikeaa..Mua ei enää paina mitä muuta ajattelee, joskus mietin sitä liikaakin. Nyt kun tarkemmin ajattelee niin se jakso elämässäni oli aivan perseesstä, eli tais olla se pää persessä
:piis:

screwdriver sanoi:
Miulummin pää perseessä kun perse päässä, eikun..
Mikäs siinä jos ei peittele tunteitaan ja uskaltaa sanoa sen ääneen, suomalaisilla miehillä joskus niin vaikeaa..Mua ei enää paina mitä muuta ajattelee, joskus mietin sitä liikaakin. Nyt kun tarkemmin ajattelee niin se jakso elämässäni oli aivan perseesstä, eli tais olla se pää persessä
:piis:

Äääh, en mä usko, että suomalaiset miehet enää niin paljoa tunteitaan peittelevät, eivät ainakaan mun tuntemani.
Oudompia ovat mielestäni he, joiden naama on peruslukemilla tapahtui sitten jotain todella iloista, tai saatikka hyvin ikävää.

gnut sanoi:

Liikuttuu, jos on liikuttuakseen, mutta kuuluuko se muille? =)
Itekin shoppailen harvasapäivä....paistijauhelihaa minimanista.
Huulipuna-korkokenkä -kommenttis ei taida kovin yleistävä esimerkki olla, mutta jos joku sellasesta onnelliseks tulee, niin hyvä juttu.
Capputsinossa on huono rasvahappokoostumus, se siis pois meistä kaikista!
Silikoonipakarat :D Eikös se yhden pelkokerroin jakson voittanu heebo sellaset luvannu hankkia ;D - KAIKKI itsensä leikkely menee minun mielestä liian pitkälle. Mutta taitanee niillä olla kutakuinkin sama tavote, kuin suurimmalla osalla punttia nostelevista - näyttää hyvältä. Keinot on vain vähän erilaiset.

Vittu minusta se pää nimenomaan on vittu sielä perseessä vittu sillon, kun pystyy vakavalla vittu naamalla tollasia kommentteja heittämään, vittu.
:thumbs:

ja pointsit screwdriverille, hyvin sanottu :-]

gnut sanoi:

Jaha, ja sä oot varmaan sellanen kunnon vanhan ajan tosimies joka makaa sohvalla ja huutaa vaimoo tuomaan kaljaa. Välillä pitää tietenkin antaa vähän nyrkkiä. Kaikki tunteet pidetään sisällä ja sitten joskus räjähdetään tai seotaan päästä kun ei oo voinu näyttää tunteitaan, eihän tosimies niin tee. Television uutistenlukijakaan ei varmaan oo sun mielestä mies ollenkaan, ihan vaan sen takia että se on meikattu. Miehet ei meikkaa vaikka mikä olis. Sulla taitaa olla jonkinlainen asennevamma luulen ma.

Mielenkiintoinen/hauska thread :) Itse olen aina väsynyt mutta huippu fiilis ja tyytyväinen jos on onnistunut treeni.. ja jos treeni katkee oksennukseen silloinkin se on hienoa (heti kun tärinöistä selvitään). Itselleni ei tule paljoakaan mieleeni mitään herkistymisiä treenin jälkeen. Mut muistan että ennen isoa taukoa oli tunteet enenmän pinnassa.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Powerhousu sanoi:
Jaha, ja sä oot varmaan sellanen kunnon vanhan ajan tosimies joka makaa sohvalla ja huutaa vaimoo tuomaan kaljaa. Välillä pitää tietenkin antaa vähän nyrkkiä. Kaikki tunteet pidetään sisällä ja sitten joskus räjähdetään tai seotaan päästä kun ei oo voinu näyttää tunteitaan, eihän tosimies niin tee. Television uutistenlukijakaan ei varmaan oo sun mielestä mies ollenkaan, ihan vaan sen takia että se on meikattu. Miehet ei meikkaa vaikka mikä olis. Sulla taitaa olla jonkinlainen asennevamma luulen ma.

Oon kanssas täysin samaa mieltä!! Tunteen pitää näyttää ja ne saa näyttää, enkä tällä nyt tarkota joka asiasta parkumista. Todennäkösesti useaan itsemurhaa on syynä se että ei koskaan oo voinu/osannu näyttää tunteitaan. Ja tää oli täysin mutua, älkää ampuko!!

Tomi:
Oliko se Shrek tää vihreä "örkki" vai muistanko ihan väärin...ois tossa koneella se ja vieläkin kattomatta...pitäs varmaan ottaa asiakseen kattoo pois...

Ällöpylly sanoi:
Forrest Gumppia katsoessa on jostain syysta pala kurkussa vaikka olen nähnyt pätkän ties kuinka monta kertaa.

Jep, ahdistava elokuva, osuu henkilökohtaisesti vähän vyön alle pari juttua siinä.. :D En katso enää vapaaehtoisesti sitä..

Ainut treeneihin liittyvä asia, joka on saanut mut kyyneliin on se, kun kerran jäi suunnitellut treenit väliin jonkin asian takia. Yleensä treenin jälkeen on aika äijä fiilikset ja vähän sellainen lällärit lakoon meininki.

Joo kyllä se itku yleensä treenin jälkeen tulee mutta vasta sit ku on peilin edessä ja ajattelee että mikä vittu toikin luulee olevansa.
Eikös täällä jossain lukenut että "sarja loppuu kun itku alkaa" :)

Powerhousu sanoi:

Hei hei heei.. Ymmärsit väärin. Ei minusta ole paha asia, jos itkee. Ihan ok, mun puolesta kaikki voi itkeä niin paljon kuin huvittaa. Mutta se on mun mielestä aika PAKSUA että lastenleffalle itkevää aikuista kehutaan tosimieheksi :)

Katson pala kurkussa usein leffan herkkää kohtaa, mutta en anna siitä mitään merkkejä mahdollisille toisille katsojille. Tosimiehet ei itke, perkele. ;) ;)

kallela sanoi:
Katson pala kurkussa usein leffan herkkää kohtaa, mutta en anna siitä mitään merkkejä mahdollisille toisille katsojille. Tosimiehet ei itke, perkele. ;) ;)

Gnut sanoi:
Mutta se on mun mielestä aika PAKSUA että lastenleffalle itkevää aikuista kehutaan tosimieheksi

Mielestäni kovempi jätkä on se, joka uskaltaa näyttää tunteitaan koko skaalan. "Lastenleffoissakin" on surullisia tahi muuten vaikuttavia kohtauksia. Itseäni liikuttaa ehkä eniten leffoissa se, että kun joku nousee voittoon jossain jutussa paskasta tilanteesta, tai selviää jostain kovasta jutusta.

Ei voi olla muutaman kyyneleen lahjoittaminen noin vaikeata. :itku:

Aika metkoja katsantakantoja tässä threadissa. :D

No perhana, kun nyt tästä joku ripittäytymisthreadi tuli niin; onhan se näin että mä olen ainakin aivan naurettava heppu "suomalainen mies" näkökulmasta katsottuna. Olen, käyttäydyn, pukeudun kuten normaali ajan mukainen nuori mies mutta kyllä se tuppaa menee niin päin että jos jompikumpi jotain ylitunteellista uikuttelee tai päässään pyörittelee joutavia, se olen minä ennenkuin muijakaveri - tän välillä aina järkytyksekseni hoksaan.

Eiköhän se ole hyvä vaan pitää raudan pumppaus lähellä sydäntä, muuten tässä muiden luovien ja jopa taiteellisten harrastusten ja yliherkän tunnemaailman vuoksi muuttuu ihan "naiseksi", karjutaan ja muristaan siellä salilla ja pidetään tavotteet korkeella niin pysyy vaakalauta tasapainossa. :kippis1:

ghostissa vaivasi siinä lopussa ajatus, että demi ja whoopi heitteli vähän tyttöjenvälistä :whip:

Suositut

Back
Ylös Bottom