"Herbalife tuhosi elämäni"

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
tuotanoin.. pitäisi vähän enemmän taustoja tietää, mutta pitäisi kai järjenkin sanoa että jos ruokavalio perustuu melkein täysin jauhoihin, oli ne sitten herbalifeä tai pakkotoiston proslowta, niin metsään mennään ja kovasti. ne on nimensäkkin mukaisesti ravintoLISIÄ.

apophis sanoi:
Puhdas provo sanon ma. Kohta joku kirjoittaa jippiille tai suomi24:lle pakkiksesta samanlaisen jutun :)

Epäilin itse samaa. Mutta luettuani koko ketjun, tulin siihen tulokseen, ettei kukaan viitsisi nähdä noin paljon vaivaa taustatietoineen kaikkineen vain trollatakseen. Siis IMHO.

Mä voin avautua tässä kohtaa ja kertoa kuinka jokunen vuosi sitten, kun en vielä tiennyt mistään ravinto&treenijtuista mitään enkä myöskään liikkunut (sohvaperuna), niin yritin epätoivoisesti laihduttaa... apteekista saatavilla NutriFast Very Low Calori Diet -tuotteilla. 4 pussia päivässä + pari tomaattia. Kaloreita yhteensä 850. Ja tätä kesti sitten puolisen vuotta...

Edit: Ainiin, en laihtunut alun parin kilon jälkeen. Vatsalaukku kutistu niin että dietin loputtua normaaliruokaan palaaminen oli tosi hankalaa - neljäsosa annoksesta ja olin täynnä. Elimistö säästöliekillä, mulla todettiin maitoproteiiniallergia (NutriFast sisälsi vain maitoproteiinia) joka parani sitten vihdoin viime vuonna. Kiitos Omega 3 rasvahappojen ja terveellisempien ruokailutapojen.

Ihmiset tuntuu menevän ihan äärestä laitaan näitten verkostomarkkinointi juttujen kanssa.
Oikein kun ihminen aivopestään nuitten tuotteiden ylivoimaisuudella, ne reppanat luulee että niillä elää, eivätkä sitten muuta paljon syökkään... etteivät vaan lihoisi.

mun mielestä kaikki herbalaiffi golden ternimaitojässäkät ja ACN systeemit pitäis kieltää lailla, hyväuskoisten ihmisten kusetusta, ja sukulaisten ja tuttavien piinaksi nuo on kehitetty.

Joopa joo. Tyyppi kertoi syöneensä yhden annoksen normaalia ruokaa ja sitäkin vähän. Nyt sitten nuo tuotteet ovat tulehduksien syynä, eikä suinkaan oma typeryys.

Maalaisjärjen käyttö on tietysti kannattavaa ja jopa suositeltavaa, mutta jos asia on niin kuin kirjoittaja kertoo, että hän on syönyt tuotteita täsmälleen ohjeiden mukaan, niin kyllä valmistajalla/markkinoijallakin pitäisi jonkunnäköinen vastuu olla. "Tuotteitä söin QuickStart-, Advanced- ja Ultimate-ohjelmien mukaisesti, juuri niin miten monet Herbalifen käyttäjät niitä syövät, erityisesti laihduttajat."

Voin hyvin kuvitella, että monet naistenlehtien dieettiohjeita (no offense) lukevat sohvaperunat saattavat sortua tällaisiin tuotteisiin ja ajattelevat, että vedetään sitten viimeisen päälle ohjeiden mukaan, niin ollaan kahden kuukauden päästä timmissä rantakunnossa. Ja tulos voi olla pahimmillaan jotain tällaista. En itsekään usko, että provo on välttämättä kyseessä. No, surullista joka tapauksessa, ihmisten hyväuskoisuutta on aina käytetty väärin, että olkaapa pojat ja tytöt varovaisia siellä..

Warheart sanoi:
Joopa joo. Tyyppi kertoi syöneensä yhden annoksen normaalia ruokaa ja sitäkin vähän. Nyt sitten nuo tuotteet ovat tulehduksien syynä, eikä suinkaan oma typeryys.
Kai tuotteen esittelijöilläkin on joku vastuu? Mikäli tuotetta suositellaan käyttämään ruuan korvikkeena ja kehutaan maasta taivaisiin, niin ei välttämättä voi syyttää ko. henkilöä typeräksi. Uskotaanhan aika yleisesti, että ainoastaan välttämällä rasvaa voi laihtua...

Edit: Maddoxx ehti ensin sanoa saman asian

Corleone sanoi:
Mikäli tuotetta suositellaan käyttämään ruuan korvikkeena ja kehutaan maasta taivaisiin, niin ei välttämättä voi syyttää ko. henkilöä typeräksi.
No onhan se toki väärin, jos jauheilla oikein suositellaan korvaamaan päivän ruoat. Koitin katsoa netistä noita mainoksia, mutta tuollaista en kylläkään löytänyt. Vaikka kuinka käskettäisiin korvaamaan kunnon ruoka noilla tuotteilla, niin pitäisi jo normaalilla ihmisellä soida hälytyskello päässä. Mainoksiin pitäisi suhtautua pienellä varauksella.

Juuh ja mitä luin niin herbalifen ateriankorvike dietille on 100g/20g prot, 34g hiilihydraatteja(joista sokereita 30g?!?!), rasvaa 10g. Ja herbalife myy myös soijaa jotain 30-40e 200-300g. Ei saatana mitä kusetusta :curs:.

http://www.wakkanet.fi/era-aimo/perusravinto.htm jumanskekka kun on kallista SOIJAproteiinia....

Ja sivun lopusta vielä lainaus:
Yksi kunnon ateria, Kaksi pirtelöä ja Kolme kertaa puristeet päivässä. Helppoa !

1 kunnon ateria ja 5 kertaa LISÄT päivässä... Ei helvetti, metsään mennään ja pahasti. Tota noin kun alkaa epätoivoinen ja asioista tietämätön kaveri noudattamaan, ei varmasti tule syötyä aamupalaa, välipaloja, iltapalaa, jne. Varmaan vaan vedetään se rahastustuote kurkusta alas ja syödään pari hernettä. Kyllähän se paino voi muutaman kilon tippua aluksi, mutta eipä tuo kyllä kovin suositeltavaa ole.

Tässä taas nähdään, miten monet ylipainoiset sohvaperunat (tiedän, olen paha ihminen kun näin yleistän) haluavat mennä yli siitä, mistä aita on matalin. Pistää miettimään, eikö normaali-ihmisellä ole vähäisintäkään käsitystä terveistä elämäntavoista, maalaisjärjestä puhumattakaan.

Mielestäni ihmisten pitäisi kyllä ottaa ihan itse vastuu omasta tyhmyydestään eikä ruveta vinkumaan, miten kaikki on pahojen verkostomarkkinoijien syytä. Toisaalta voidaan miettiä sitäkin, miksi mitä ihmeellisimpiä aineita saa suomessa myydä ja mainostaa "tieteellisin" perustein -etunenässä kaikki laihdutushuuhaatuotteet. Ajan varmaan takaa sitä, että sekä yhteiskunnan että erityisesti yksilöiden pitäisi ottaa enemmän vastuuta. :rolleyes:

Tästä tulee mieleen eräs sukulaiseni joka rientää kaikkien mahdollisten uutuusdieettien perässä, viikon pari niitä noudattaen ja sitten retkahdus. Sitä muinoin itsekin luki silmät kirkkaina kuponkiuutisten ihmeaineitten vaikutuksia ja tehoja, ennen kuin aloin ottaan selvää itse että miten se elimistö sitten toimiikaan. Nykyään noille 'ihmeille' voi vaan hymyillä.

Tästä oli telkkarissakin. Herbalifen syönnin takia meni muistaakseni maksa vaihtoon. En tiedä sitten että oliko sama ihminen tuo kirjoittaja.

Ironbutt sanoi:
Mä voin avautua tässä kohtaa ja kertoa kuinka jokunen vuosi sitten, kun en vielä tiennyt mistään ravinto&treenijtuista mitään enkä myöskään liikkunut (sohvaperuna), niin yritin epätoivoisesti laihduttaa... apteekista saatavilla NutriFast Very Low Calori Diet
:offtopic:
Tulipa tuossa mieleeni kun tätini yritti laihduttaa kans jollain tuommoisella nutrijuttuhässäkällä (mitä lie ollu).
Taisipa hieman käsittää sen jutun hieman väärin kun nautti sen juoman/hässäkän aina ruokailun jälkeen. Ihmetteli vain kun ei kuulemma toiminu :lol2: :D

Enpä löytänyt parempaa threadia tälle mutta tänään satuin käymään mielenkiintoisen keskustelun tälläisen Nutrilett;Herbalife naisen kanssa.

N: "tietkö, mä olen tuntenut elämäni paljon paremmaks tän proteiinijuoman kanssa!"
M: "No vainiin, milläs tavalla?"
N: "No mun keho muotoutuu koko ajan paremmaks ja paremmaks, ja nälkäkin pysyy koko päivän poissa, ei tarvii syödä paljoa mitään."
M: ":jahas: Mites se muotoutuu, käytkös reenaamassa?"
N: "No sehän tässä just parasta on, ku ei tarvii reenata, rasva muuttuu pikkuhiljaa proteiinin ansiosta lihakseks ja saa muotoa kroppaan!"
M: "Paljonkos tuo kustantaa sitten?"
N: "Eipä paljoa, semmoinen setti 120e:a ja kestää noin 1½ kk. Tosi hyvää hintaansa nähden."

Pikaisten laskutoimitusten kautta ajattelin jättää keskustelun siihen.
Sanoi olevansa näiden jälleenmyyjäkin. :thumbs:

:jahas: :0:

Ja kyllä, nostin 3 vuotta vanhan aiheen ylös. Voi perkele :wall:

Viimeksi muokattu:
Heh, nopsaan kun vilkasin niin näin "Haukifile tuhosi elämäni"
Hetken jo mietin, että mitäs kummaa :D

Suositut

Back
Ylös Bottom