Ainakin maito lisää finnejä, olen samaa mieltä myös omalla kokemuksellani.
Kuten tonne akne ketjuun totesin, jos ne johtuvat hormonaalisista syistä on ihan sama joutko maitoa tai syötkö tarpeeksi sinkkiä. Niitä finnejä vain tulee silloin.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onhan noita laktoosittomia heroja olemassa. Eikä tunge kuolema enää housuista.
Laktoositonta Wheytä ainakin..
Kuten tonne akne ketjuun totesin, jos ne johtuvat hormonaalisista syistä on ihan sama joutko maitoa tai syötkö tarpeeksi sinkkiä. Niitä finnejä vain tulee silloin.
No sehän vain lisää niitä silloin jos sen päälle käyttää vielä maitoa? Minulta ne ainakin hävisivät aikoinaan kun lakkasin käyttämästä lehmänmaitotuotteita.
No sehän vain lisää niitä silloin jos sen päälle käyttää vielä maitoa? Minulta ne ainakin hävisivät aikoinaan kun lakkasin käyttämästä lehmänmaitotuotteita.
Taidat olla jonkin sortin hippi kun punanen liha on pahasta ja lehmänmaitotuotteistakin tulee finnejä..
Kiva juttu jos sulta lähti maitotuotteet poistamalla akne jonka aiheutti hormonaaliset syyt. Onneksi olkoon, olet esimmäinen koko maailmassa.
Jos nyt oikeesti mietitää ni esim murrosiässä tai 'uudelleen' käynnistetyssä murrosiässä :lol2: tulee aknea on ihan sama jätätkö maitotuotteet pois. Ei hetkauta sen ihon kuntoa suuntaan tai toiseen kovinkaan paljon.
Osaako joku sanoo mikä voi vaikuttaa noihin näppylöihin mitää tulee ojentajiin.. tollasia pikkusia punaisia, ihotautilääkäri totesi että se on keratosis pilaris ja vaikea hoitaa.. tuli vaan mieleen että voiko joku ruoka-aine vaikuttaa noihin.. yli vuoden jo kärsinny