Hera80 makeutusaine muuttunut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Snowbe
  • Aloitettu Aloitettu
Itselläni on vadelmanmakuista heraproteiinia! Olen tykännyt, mutta seuraavaksi aion testata minttusuklaanmakuisena.

Erinomainen uudistus! :haart:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Miten toisille laktoosivaivoista kärsiville sopii tämä mainittu Hera80-sarja? Selosteen mukaan tuotteessa on laktoosia, mutta saatteko vaivoja? Nämä uudet makuvaihtoehdot kun tekevät tuotteesta suht.koht houkuttelevan!

Miten toisille laktoosivaivoista kärsiville sopii tämä mainittu Hera80-sarja? Selosteen mukaan tuotteessa on laktoosia, mutta saatteko vaivoja? Nämä uudet makuvaihtoehdot kun tekevät tuotteesta suht.koht houkuttelevan!

No en oo varma, mutta tuo vanha sopi vatsalle ja nyt kun on vaihtanut tähän uuteen ni on ollu vatsan kanssa ongelmaa enemmän tai vähemmän..

Onkohan palkkareitakin (muscle+) menny fast muuttelemaan tai tullu uusia makuja?

Suoranaisista uusista mauista en Muscle+:ssa tiedä mutta erimakuseks (makeammaks, liian makeaksi) toi vanilja ainakin oli muuttunu. Samalla pussi on muuttunu ja pussikoko pienentyny 200g ja hinta sama. Jos ei muisti petä niin parin gramman muutoksia oli hiilareiden ja protskun määrässä ja oiskohan kreatiinia vähän lisätty kans. Fastin nettisivuille ei oo päivitetty kyllä mitään.

Itse olen ainakin pystynyt käyttämään ilman mitään vaivoja.

Tulikos tässä uudistuksessa nyt "piilotettu" hinnankorotus, laskemalla pussin kokoa, mutta pitämällä hinta entisellään?:jahas:

Kyllähän sitä vanhaakin on vielä kaupan hyllyllä (sakariini). Itsekään en pidä sukraloosista.. jos vähän googletatte, niin huomaatte, että sen piti olla alunperin hyönteismyrkkyä, jolta se myös maistuu ;)

Makuasioitahan nämä ovat, mutta kertokaas, että onko toi vaniljanmakuinen mistään kotoisin? Tähän asti oon vetäny mansikkaa, nyt lähtee testaukseen ainakin vadelma, toffee, minttusuklaa ja ananas :D

Äklön makeita ovat nuo uudet sukraloosilla maustetut. Jonkinlaisen kotimaisuusasteen ja suomalaiseen suuhun sopivan kohtuullisen makeuttamisen vuoksi olen suosinut Fastiä. Nyt joudun ostamaan maustamatonta ja sotkemaan sitä maustettuun.

Lienevät vaihtaneet makeutusaineen sakariinin väitettyjen terveyshaittojen vuoksi.

Maustamattomalla linjalla mennään, sekoitan sinne vähän cocoa-jauhetta niin tulee oikein hyvää. Vaikka tuota samaa maustamatonta heraa on nyt useampi vuosi tullut käytettyä niin maustamaton soija90 tökkii edelleen samalla lailla kuin ennenkin. ;)

Uus hera80 toffee on kyl aika muikee, melko laimeeksi saa tehdä. Pilasin yhen aamupuuronkin sillä kun piti pistää soijaa mitä yleensä laitan sekaan, mut vahingossa samanvärisestä pussista meni väärää pulveria... Kiukulla söin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom