Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mulla ainakin toi uusi Hera80 on sekoittunut ihan yhtä hyvin kuin vanhakin.

Uusista mauista ainakin toffee karamelli on aivan sairaan hyvää !!!! ihanku karkkia jois![]()
Voi olla että muutat mieles ku testaat ;)Emmä välttämät haluu aamupuuroni kans juoda karkkia :urjo:
Toffee on kyllä tähän asti maistetuista (kaikki) paras. Kuin vanukasta vetäisi. Eksoottisin kokemus taaseen oli maustamaton soijaproteiinijauhe, kuin olisi liisteriä vetänyt. Ei sitä pysty vetämään missään muodossa.
Hyvin olen saanut alas. 3 pussia on jo mennyt. Voittaa maultaan ton mansikkaheran kepeästi. Soijahan maistuu ihan puurolle.3 pussia?? :wtf: Itse kerran erehdyin ostamaan ja oli aivan helvetillisen pahaa :D Ikinä maistanut mitään niin kauheaa...Elähän nyt liioitteleHyvin olen saanut alas. 3 pussia on jo mennyt. Voittaa maultaan ton mansikkaheran kepeästi. Soijahan maistuu ihan puurolle.
Mä teen joskus "muusin" jossa on soijaisolaattia, maitoa ja soijakastiketta. Maistuu melkein perunamuusilta. Sitä tulee vaan helposti syötyä liikaa, ja sitten lähtee yöunet. Soijasta tulee joskus ihan törkee potku.Toffee on kyllä tähän asti maistetuista (kaikki) paras. Kuin vanukasta vetäisi. Eksoottisin kokemus taaseen oli maustamaton soijaproteiinijauhe, kuin olisi liisteriä vetänyt. Ei sitä pysty vetämään missään muodossa.
Sitä tulee vaan helposti syötyä liikaa, ja sitten lähtee yöunet. Soijasta tulee joskus ihan törkee potku.
Varmaan proteiinin liika-annostus jolloin glukoneogeneesi käynnistyy, tai jotain. En tiedä, huomasin vain että jos vedin kunnon soija-annoksen illalla, yöunet lähtivät. En ole varma mistä se omalla kohdallani johtuu.Siis potkut? Mitä tarkoitat?
Miten toisille laktoosivaivoista kärsiville sopii tämä mainittu Hera80-sarja? Selosteen mukaan tuotteessa on laktoosia, mutta saatteko vaivoja? Nämä uudet makuvaihtoehdot kun tekevät tuotteesta suht.koht houkuttelevan!